quote:
Is dat niet jouw kloon dan?quote:
HOU JE NOU EENS RUSTIG, WANT JE MOET DE HUID NIET VERKOPEN VOORDAT DE BEER GESCHOTEN ISquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOHOOOOO ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE VERSCHIJNT MIJN DOCHTER CARRIE INEENS OP HET FOK FORUM. WAT EEN RASECHTE TEN NAPEL IS DAT ZEG
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:43 schreef Carrie_ten_Napel het volgende:
[..]
HOU JE NOU EENS RUSTIG, WANT JE MOET DE HUID NIET VERKOPEN VOORDAT DE BEER GESCHOTEN IS
Of bergkamp, die deed dat ook wel eens in zn goede dagenquote:Op maandag 9 juni 2008 18:37 schreef Susi het volgende:
Dit kan nooit, wat Anelka doet. Dan moet je van Basten heten vanuit die hoek.
Nederlandse kwaal, altijd de klemtoon op de eerste lettergreep leggenquote:Op maandag 9 juni 2008 18:37 schreef Longmen het volgende:
[ afbeelding ]
MAAR HENRY ZIT OP DE BANK. EN DAAR ZIT OOK KWALITEIT HOOR, TJONGE JONGE.
en natuurlijk de uitspraak AnelkA, maar soms ook " gewoon" Anelka![]()
Dat fluitconcert hoorde ik net, helaas Evert niet....quote:Op maandag 9 juni 2008 19:25 schreef Breach het volgende:
Ik moet nog:
Als een Granaat
De deklat
Een hels fluitconcert
En dan heb ik bingo
he was ik net ff wegquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef paultjuhhh het volgende:
DEKSELSE![]()
![]()
![]()
![]()
* paultjuhhh streept van kaart dekselse af
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:48 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
DAAR HOEFT DE BRANDWEER NIET VOOR UIT TE RUKKEN!
Klein brandje maarquote:Op maandag 9 juni 2008 19:48 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
DAAR HOEFT DE BRANDWEER NIET VOOR UIT TE RUKKEN!
Goeie genade wat een oppermachtig Nederland, hohohoooo. Die dekselse van Bronckhorst speelde een duivelse pot voetbal hoor. En Sneijder was gevaarlijk op elke grasspriet. Het was 90 minuten lang smullen hoor. Gattuso, dat kleine vechtersbaasje uit Calabrië, was volledig onzichtbaar. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! Zelfs toen de lange mannen naar voren trokken kwam er geen doelpunt uit. En dat kiezelharde schot van Afellay op de deklat zal ik ook niet vergeten hoor, goeie genade, dat schot was loep en loep zuiver. Dit komt voor de Italianen aan als een mokerslag hoor. De messen zijn geslepen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
hopelijk komt Evert_ten_Napel nog zijn commentaar bij de wedstrijd Nederland - Italië plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |