quote:Op donderdag 3 april 2008 10:30 schreef FJD het volgende:
Ik dacht 5 mei maar dat is neem ik aan een officiele feestdag, dan dus 6 mei
Uhm 2 a 3 uur battery time vind ik anders wel goed voor een laptop.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb hier een tijdje een oude(re) Vaio gehad en die ging een uurtje of 2 a 3 mee. Geen wereldtijd maar zo'n ding heb je vooral voor de draagbaarheid. Ik vind ze iig geweldig
Fout, 5 mei is wel een erkende feestdag, maar wij denken daarbij automatisch dat we vrij zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze TT is beter
[..]ik zou gewoon 5 mei naar je werk gaan. 5 mei is geen feestdag.
Maar nogmaals gefeliciteerd
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 3 april 2008 11:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
Fout, 5 mei is wel een erkende feestdag, maar wij denken daarbij automatisch dat we vrij zijn.
Volgens koninklijk besluit is 5 mei wel degelijk een feestdag
1x in de 5 jaar is het daarbij een vrije dag. 2010 weer als het goed is.
Plaatje weet ik zo even niet, maar deze weet ik welquote:Op donderdag 3 april 2008 11:14 schreef IJsmuts het volgende:
he ik ben op zoek naar dat plaatje waarin alle monitor maten met elkaar vergeleken worden. dus 19"in een 22" en dan dus alle maten in elkaar, zodat je schermoppervlak met elkaar kunt vergelijken.
kan hem nergens vinden, iemand even posten?
merci en tvp trouwens
Ja duh het is een ajaxiedquote:Op donderdag 3 april 2008 11:41 schreef ursel het volgende:
Huntelaar: "Ze blijven maar goals afpakken"Tis wel een jankerd ook hoor..
![]()
Kan wel wezen, maar het blijft een ajaxied. Jullie denken nog steeds dat als je met de meest scorende spits kampioen kan wordenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:36 schreef Sickert het volgende:
tvp
beetje overtrooken van Huntelaar...
*reporter* hey klaas hoe zit het nou heb je er nu 99 of 101? nouja mischien 101 maar knvb zegt 99 denk zelf dat ik er 101 heb gemaakt maar ach het zal wel maak ze toch wel
jullie boeh huillie ajacied bleeh!
toevallig wel NL's meest scorende spits op het moment
5 mei zou je ook qua electriciteit de gehele dag, nachtstroom moeten krijgen.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Maar wat is er feest aan als je niet vrij bent
Hij voldoet aan je eisen:quote:Op donderdag 3 april 2008 12:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
5 mei zou je ook qua electriciteit de gehele dag, nachtstroom moeten krijgen.
De laptop van sony is ook wel aardig ja.
lastig lastig lastig
je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 3 april 2008 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij voldoet aan je eisen:
Onder de 700 euro
Heeft WLAN
Heeft HMDI (ipv DVI)
En sony is toch een algemeen goed merk. Oh en hij ziet er beter uit dan die standaard dingen
Er zal wellicht wat features uit moeten zetten, misschien moet je gewoon eens naar een winkel gaan en vragen of ze een laptop hebben met zo'n config en vista zodat je kan proberen.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk
maar ben alleen bang dan weer dat de processor en het geheugen, vista niet gaan trekken
Oops... Mybad...quote:Op donderdag 3 april 2008 11:11 schreef Keltie het volgende:
Omdat die anderen schijnbaar te lui zijn geweest om een nieuwe aan te maken?!?
quote:Miss landmijn
Een 31-jarige vrouw is woensdag in de Angolese hoofdstad Angola tot mooiste overlevende van een landmijn gekozen. De vrouw raakte bij een mijnexplosie een deel van haar been kwijt. De missverkiezing werd gehouden om de aandacht te vestigen op het lot van slachtoffers van landmijnen. De verkiezing, waaraan achttien vrouwen met een prothese meededen, werd uitgezonden door de televisie.
In Angola kwam in 2002 na twintig jaar een eind aan een burgeroorlog, maar in het land liggen nog acht miljoen landmijnen.
Ik zou eens in de wat lagere regionen kijken. Wedden dat er nog genoeg mensen zijn die hoger lopen dan KJ?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:36 schreef Sickert het volgende:
toevallig wel NL's meest scorende spits op het moment
Kijk maar naar onze grote vriend Alves..quote:Op donderdag 3 april 2008 15:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou eens in de wat lagere regionen kijken. Wedden dat er nog genoeg mensen zijn die hoger lopen dan KJ?
Vroegah toen ik jong was heb ik een seizoen ruim boven de 2 op 1 gelopen. We waren iets te ver naar beneden gezet door de KNVB het seizoen daarvoor![]()
![]()
Maar goed, de topscoorder van de eredivisie istie iig welBen benieuwd of hij het in het buitenland ook gaat redden. Ik weet het nog niet. Hij maakt de doelpunten wel maar als je ziet wat voor vrijheid hij krijgt in Nederland dan moet hij nog wel even doorgroeien voor hij Spanje of Engeland aan kan. Ach ja, hij is nog jong genoeg om te leren dus wie weet
ga jij naast JP wonenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar het blijft een ajaxied. Jullie denken nog steeds dat als je met de meest scorende spits kampioen kan worden
Je wordt kampioen met een heel team![]()
PSV Kampioenen
Eindhoven de gekste!!!!!!!!
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou eens in de wat lagere regionen kijken. Wedden dat er nog genoeg mensen zijn die hoger lopen dan KJ?
Makaay is nog altijd een grotere spits dan KJHquote:Op donderdag 3 april 2008 17:41 schreef Sickert het volgende:
daar hebben we het nu niet over... het gaat over KJH
niet over een Josti van het 2e van Feyenoord
Dat klopt, maar het scheelt niet veelquote:Op donderdag 3 april 2008 17:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Makaay is nog altijd een grotere spits dan KJH
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Makaay is nog altijd was een grotere spits dan KJH
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het scheelt niet veel![]()
Huntelaar - 1.86
Makaay - 1.88
Makaaeiquote:
ja vlucht maar!!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah Kevin is weer eens in het Topic en er onstaan discussies
Ik ga naar de Eagles....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Sickert op 03-04-2008 19:41:09 ]Narf!
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:00 schreef Mr_Baus het volgende:ik heb vandaag een vulmachine opgeblazen
![]()
Spontane kortsluiting.. Echt mooi![]()
Sta ik die vulbak te cleanen, inene "PLOP PLOP", radio viel ook meteen uit.. en ik sta zo "asjemenou?", komt er rook uit het elektrische gedeelte.. Baus; "hey euh... dit is niet goed hoor..." collega's kijken.. ik wijzen; "dr komt rook uit en de radio is ook uitgevallen.."
Chef; "ja.. dan zou ik niet bij die machine blijven staan en even de stekker er uit gaan trekken.."
Hmmmm.. hey, best wel handig ja![]()
Nou ja, stoppen vervangen en alles.. machine uit elkaar en bekijken etc.. Me chef ook zo checken; dr zitten 2 weegschalen op zo'n ding, een normale en een speciale die bijna nooit wordt gebruikt.. dus hij die speciale aansluiten, stroom erop... schaal activeren.. PATS!!! VONK!!! SCHRIK!!![]()
![]()
einde vulmachine..
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[JP modus]
Postuma
Hopelijk laat hij het dit jaar ook in de tour zien.
Posthuma wint Driedaagse van De Panne
[/JP modus]
Het is nog mooier hoorquote:
Hey.. heb je al antwoord op mijn vraag van gisteren??quote:Op donderdag 3 april 2008 19:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het is nog mooier hoor![]()
![]()
Ik ben dan wel, zeg maar, allround productie medewerker maar mijn "eigen" taak is óf sierpleister maken en tappen, óf watergedragen muurverf maken en tappen. Daarnaast is het assisteren/invallen etc.. Dus het is ook niet mijn machine maar die van een klagerig/zeikerig persoon die op dit moment ziek is.. En nu staat er een iets ouder en vervelender model vulmachine voor hem klaar als ie weer is opgeknapt.. En er komt ook een leuke 3000 liter kutklus aan die over zijn machine moet.. in potjes van 0,25 liter
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja vlucht maar!!Deventer, Deventer, Deventer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wie moet Go Ahead eigenlijk...Ik hoop het in ieder geval wel. Zulke renners maakt het wielrennen interessantquote:Op donderdag 3 april 2008 19:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
2 jaar geleden reed hij ook erg sterk en heeft toen ook een etappe gepakt. Echte botte doortrapper en ik zie hem op de Alpe eigenlijk wel wat gaan doen. Klimmen kan hij ook wel. Blijft bij Rabo tot 2009 dus het kan nog een jaartje.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |