Ik kan er nog 2 bij tikken, van de drie auto's voor de deur (scenic, cuore, kever) heeft in 3 jaar tijd de kever geen problemen gegeven. De andere 2 welquote:Op donderdag 3 april 2008 12:45 schreef Sympathiek het volgende:
Hoe kom je erbij dat een luchtgekoelde motor veel beter is dan een watergekoelde motor? Je ervaring op 1 geval baseren, lijkt me wat voorbarig.
Dat is ook wel een makkelijke vergelijking, een franse auto en een koreaan? vergelijken met een duitser..quote:Op donderdag 3 april 2008 13:53 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Ik kan er nog 2 bij tikken, van de drie auto's voor de deur (scenic, cuore, kever) heeft in 3 jaar tijd de kever geen problemen gegeven. De andere 2 wel
Vergeet de kubel niet en de fridolin
daihatsu is het B merk van Toyota... de topper van de wereldquote:Op donderdag 3 april 2008 14:25 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Dat is ook wel een makkelijke vergelijking, een franse auto en een koreaan? vergelijken met een duitser..
omdat die gewoon doorgaan ookal zijn ze helemaal op!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:45 schreef Sympathiek het volgende:
Hoe kom je erbij dat een luchtgekoelde motor veel beter is dan een watergekoelde motor? Je ervaring op 1 geval baseren, lijkt me wat voorbarig.
dan vergelijk ik mijn mercedes met mijn keverquote:Op donderdag 3 april 2008 14:25 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Dat is ook wel een makkelijke vergelijking, een franse auto en een koreaan? vergelijken met een duitser..
mijne ligt nu half uitelkaar. koppeling van automaat bak was op en dus de motor maar meteen ook verversenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:56 schreef HPoi het volgende:
Ik vind het al erg dat mijn kevertje 5 dagen bij de VW/kevergarage staat, laat staan dat ik helemaal mijn luchtgekoelde bolide moet missen.
Je hebt wel blokken vergeleken met dezelfde prestaties?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:44 schreef T42 het volgende:
[..]
dan vergelijk ik mijn mercedes met mijn kever
mercedes vraagt veel veel meer onderhoud! en onderdelen 20x duurder.
ze presteren alle 2 met zuipen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:21 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Je hebt wel blokken vergeleken met dezelfde prestaties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |