Over bevallen en (schoon)ouders erbij;
Ik had meteen zoiets van ik zou het heel fijn vinden als m'n ouders en m'n schoonouders erbij zijn. Niet direct om bovenop m'n lip te zitten, maar ik wil ze er wel graag bij. Ook omdat het voor mij de eerste is, en het (semi)eerste kleinkind is.
Maar zowieso wordt ik op het moment graag vertroeteld door vooral mijn eigen ouders

Die voorstelling had ik er ook van met m'n schoonouders, totdat er voor mij een beetje beslist werd eigenlijk, of zo voelt het (begon al gister met dat m'n schoonzus had geregeld dat m'n schoonmoeder een pan soep zou maken voor a.s. zaterdag als ze bij
ons komen eten, terwijl er met mij al iets anders afgesproken was, euh euh; niet doen bij zwangere vrouwen

en vervolgens dus het bevallingsverhaal)
Maar m'n schoonmoeder kan dan net even te enthousiast zijn, en ze bedoeld het goed, maar ik ben iemand die heel erg sterk zijn eigen wensen heeft dus daar niet zomaar in mee gaat. Dus idd wil ik het van te voren nog even heel duidelijk krijgen, want anders is het huis hier zometeen te klein

Ik weet namelijk dat als het niet gaat zoals ik wil in dat soort gevallen (dat ik weinig kan hebben door pijn), dat ik dan niet echt lief ben voor mijn omgeving

Vanavond m'n stiefmoeder gesproken, en die was het absoluut met mij eens, maar die weet dat ook wel goed aan te voelen en te plaatsen.
M'n vader wil er trouwens niet bij zijn; die vluchtte al weg bij de inwendige echo

Naja, zaterdag komen m'n schoonouders dus, dus dan zullen we het er nog wel uitgebreid over hebben.
Freecell; tjeetje, dat je commentaar op je rok kreeg!

Sil; warm en slapenloze nachten, komt me bekend voor

Nog 11 dagen werken en dan zwangerschapsverlof

(hehe, 2 dagen in de week, 19 mei dus

)
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae