Geen vuurbron, geen schroevendraaier, en te gierig om m'n euros te gaan smelten (als dat uberhaubt nu kon), maar misschien moet ik wat beter rond zoekenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef c0nd0r het volgende:
Schroef je TomTom uit elkaar smelt je euro's eraan vast met het water terwijl je een appeltje eet en je hebt een McGyver tank
Ik ben nog verder in de war, ik ga even op de stoel aan het bureau zitten en goed overpeinzen wat ik moet gaan doen. Ik heb denk ik meer input nodig dan alleen van boem-dikkie! De koelkast komt later wel, weet iemand al waar ik naar op zoek moet?quote:Mr. Ramsey
Allereerst, ik hoop dat u bent geschrokken van het schilderij. Dit was ook de bedoeling. Whehe. U zult wel flink in de war zijn, dat snap ik. Ik kan u nog niet vertellen wat er allemaal aan de hand is, maar hier zult u later wel achterkomen. Alvast bedankt voor uw medewerking.
Dit complexe complex waar u zich in bevindt bevat een hoop mysterieuze mysteries. Ik hoop dat u het licht ziet om uit deze kamer te komen. Ik schat u beter in dan uw voorganger, die heeft het niet gehaald. Veel succes met het uitvoeren van deze puzzel.
Groetjes,
Mr. X
Jij meer innovatie en volk in je topicquote:
Kijk of de TomTom geen ultra-geheim röntgen/radar/gamma/bčtaapparaat is waar ze hendig veel geld in hebben gestopt terwijl ze daarmee ook de belasting lager hadden kunnen maken. Misschien dat je er verborgen dingen mee kan zien.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Dzy het volgende:
[..]
Jij meer innovatie en volk in je topic
Wat zal ik doen MASD? Wat MOET ik doen? Hoe kom ik hier uit de kamer? Zal ik toch de koelkast maar openmaken?
Er zijn nog meer pagina's, maar ik bedenk me net dat ik die spiegel met dat laserlichtje kan gebruiken. Ik probeer het en.. omgquote:Maart 2011,
ik heb hier nu 5 keer op de grond geslapen, dus ik denk dat ik hier al 5 nachten bij bewustzijn ben. Waar ben ik? Wat doe ik hier? Hoe kom ik hier uit? De koelkast is bijna leeg en ik verga van de honger. Ik heb de hele kamer rondgezocht maar kan niks vinden naast wat suffe niet-bruikbare dingen. Ik pieker me suf, ik snap er niks van. Ik mis mijn vrienden. Ik mis mijn familie. Wat heb ik misdaan om hierin terecht te komen? Ik ben altijd een braaf burger geweest, altijd het beste voor met mensen, het is zo oneerlijk...
Dat GPS ding blijkt wel wat meer te kunnen dan alleen Pac-Man spelen en een minimale kaart aan te geven. Ik kan via een proxy server die hier ergens in de buurt moet staan heel beperkt op internet komen. Tot nu toe heb ik nog maar 2 websites gevonden die het doen, en die stonden in de favorieten van de browser waar je dus met enige moeite bij kan komen. www.koekol.mys en www.pr0n4me.mys. Die eerste is een soort van database waar je mysterieuze dingen kunt vinden en die tweede is voor vermaak. Die eerste is niet zo interessant maar die tweede.. je moet wat als je 5 dagen niemand hebt gesproken.
Daniella
Wat moet ik doen? Verder zoeken? Gewoon de deur openen? Het dagboek verder lezen? Koelkast checken?quote:Dit breekijzer is niet zo maar een breekijzer, het is gemaakt van weekijzer. In gebruik beperkt, zodat ie maar een keer werkt.
Ik denk na en opeens word het zwart voor m'n ogen. Ik zie alleen nog wat sterretjes. Voor ik echt neer ga zeg ik nog snel:quote:Helaas, door tijdgebrek en vette feestjes en het tijdelijk vertoeven in een andere plaats zal ik je platspuiten. Maandag (waarschijnlijk) word je weer wakker en zul je verder kunnen gaan met het mysterie. Groetjes, Wu-Tang Wolla.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |