Offcourse men! Anders is fucking freezin aan boordquote:Op donderdag 3 april 2008 09:37 schreef Chriz2k het volgende:
Dragen jullie ondergoed onder dat strakke stewardessenpakje?
Niets dan respect dat je het dus wel hebt geprobeerdquote:Op donderdag 3 april 2008 09:38 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
Offcourse men! Anders is fucking freezin aan boord
Het meeste spannende.. hmm heel veel eigenlijk. Maar ik denk toch de aggresieve pass. die we soms aan boord krijgen, sommige mensen worden het land uitgezet en dan komt er politie etc mee aan boord, altijd wel spannend want ze kunnen helemaal tekeer gaan en je weet nooit wat ze van plan zijn,quote:Op donderdag 3 april 2008 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Nou ik ben wel altijd benieuwd geweest he, wat is nou het meest 'spannende' aan jullie baan?
Ik heb wel eens extreme klappen (door turbulentie) meegemaakt, waardoor iedereen moest blijven zitten met stoelriem vast en dat ik en mijn collega's echt tegen de deuren aan knalde !quote:Op donderdag 3 april 2008 09:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb je ooit een noodsituatie meegemaakt
Ik moet zeggen dat er onderling welleens spanningen ontstaan als het gezellig is aan boord of in het hotel. zelf nooit wat gedaan, maar wel in de verleiding gestaanquote:Op donderdag 3 april 2008 09:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Is het echt zo'n spetterende orgie in die stewardessenflats? Die piloten komen niets te kort hoor je wel eens.
Ik heb 't verkeerde beroep gekozen
nee ik behoor nog niet tot de mile high clubquote:Op donderdag 3 april 2008 10:15 schreef TryX het volgende:
Wel eens geneukt met iemand aan boord in de lucht?
Bij welke maatschappij werk je dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:19 schreef kleintje20 het volgende:
je kan al stess worden als je 18 bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |