Echt of nep, ik weet het niet meerquote:Op donderdag 3 april 2008 12:18 schreef Dementor het volgende:
Huub is Jaap nu kwijt.
yeahhhhhhhhhhh mooie joris en wanneer die kenniet , vreemd ze mogen wel los tegen huub maar niet tegen het uitschot WTFquote:
Goh, dat is een verrassing, het volgende is dat Brian de getuige van Huub mag zijn, let maar op.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:20 schreef Varen het volgende:
Jaap mag niet meer getuige zijn, heeft Huub besloten
Brian en Amanda hebben oude mensen uitgenodigd voor een dagje jeux de boules met een uitgebreide lunch.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
ooo is dit weer voor tv die mensen met rat jeu de boulen
Voor Huub zal het alleen maar beter zijn,maar de kijker zal dit van Jaap nooit snappen en Jaap zal nooit meer winnen als het op smsen aankomt.Ja Jaap alles voor de show en je snabbels na de kooi.De miljoen kan je vergeten domme domme jaap.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Varen het volgende:
Als ik Huub en Jaap net hoorde, is het dus toch toneelspel
Pleaseeee make my day!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:29 schreef Dementor het volgende:
Jaap is bang dat hij geraakt word door een bal
dat bedoel ik in opdracht van de redactie uiteraard zelf komen ze daar neit op en de ouderen kijekrs denken dan ooo wat lief van die 2 dit is een voorzet voor de finale en de stem zal huub en claire wel ff afzeiken die nu op de bank zitten binnenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian en Amanda hebben oude mensen uitgenodigd voor een dagje jeux de boules met een uitgebreide lunch.
Rat zei gisteren nog tegen Jaap dat het goed voor hem zou zijn om er echt met een statement uit te gaan.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:34 schreef noekje het volgende:
en ondertussen wordt Jaap de lul. Huub en Claire zijn de enige dekkingen die hij heeft. Er is toch niemand hier die denkt dat Brian en Amanda hem in het spel houden? Ze hebben nog een ontslagronde te gaan.
wat hoorde je dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Varen het volgende:
Als ik Huub en Jaap net hoorde, is het dus toch toneelspel
hier ben ik helemaal mee eens..... Huub komt ook het beste uit de verf in de "underdog" positiequote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef mazaru het volgende:
Ach, we moeten maar zo denken.
Al die ratten en backstabbers zitten zich vreselijk op te vreten en te verzuren in de kooi.
Maar Huub die heeft het volgens mij juist door al die tegenwerking die die krijgt onwijs naar zijn zin.
Hij zal degene zijn die dit programma nog het meest gaat missen.
Hij geniet van dit vechten tegen de bierkaai
Met opgeheven hoofd worden gevraagd of je dat kotskunstje nog een keer wil doen.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rat zei gisteren nog tegen Jaap dat het goed voor hem zou zijn om er echt met een statement uit te gaan.
Hij moest maar eens laten zien wie Jaap was, zelfs al zou dat betekenen dat hij er uit ging.
Want dan ging die er tenminste uit met opgeheven hoofd
Ik denk dat de Febo er niemand uit laat gaan.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:34 schreef noekje het volgende:
en ondertussen wordt Jaap de lul. Huub en Claire zijn de enige dekkingen die hij heeft. Er is toch niemand hier die denkt dat Brian en Amanda hem in het spel houden? Ze hebben nog een ontslagronde te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |