Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik sta nergens meer van te kijken, en maar vriendelijk doen en pootjes geven als die
losers hier weer eens hun onzin komen posten .... van mij mogen ze wegblijven![]()
![]()
Leuk hè van de FEBO, dat ze Jaap een verhaallijn hebben gegeven samen met de rattenfamilie en die relnicht? Ik lig in een deuk, NOT.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef diedirk het volgende:
Hhaah dit is echt prachtig!!!
Jaap wilt alles een stapje eerder dan Huub en Claire doen!1
Eerder taart proeven en ook eerder jurken passen enz.
Hier inmiddels ook, wat een kutzooi.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk hè van de FEBO, dat ze Jaap een verhaallijn hebben gegeven samen
met de rattenfamilie en die relnicht? Ik lig in een deuk, NOT.
Dikke vette MUTE hier.
Het is gewoon een laffe klootzak.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:45 schreef diedirk het volgende:
Mensen niet zo zuur, probeer een nuchter te kijken en je Huub bril af te zetten.
Dit zijn toch super leuke ideeen van Jaap.
Hij maakt het huwelijk wat iedereen in Nederland en ik hoop ook hier belachelijk nep en gescript vind, helemaal tot de grond af met eeen parodie
Omdat hij tegen Huub speelt?quote:
+1quote:
Post je dit nu ook op Vol en op Nowlife?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:45 schreef diedirk het volgende:
Mensen niet zo zuur, probeer een nuchter te kijken en je Huub bril af te zetten.
Dit zijn toch super leuke ideeen van Jaap.
Hij maakt het huwelijk wat iedereen in Nederland en ik hoop ook hier belachelijk nep en gescript vind, helemaal tot de grond af met eeen parodie
Met dank aan die laffe klootzakquote:Op donderdag 3 april 2008 11:51 schreef Varen het volgende:
Zitten we weken, maanden te wachten op aktie tegen Brian en Amanda,douwt het hokje ons dit script door de strot![]()
![]()
condoleance kaartenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:51 schreef trettie het volgende:
Post sturen voor Jaap Amanda en Brian?
Huub is nog steeds zijn punten kwijt volgens mij, maar ze weten achter hoeveel ik er heb zei hij.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:55 schreef Varen het volgende:
Huub, effe contact zoeken met Eric, please
Of ERIC, kom effe langs of FOK en bel Huub collect call
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |