Post je dit nu ook op Vol en op Nowlife?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:45 schreef diedirk het volgende:
Mensen niet zo zuur, probeer een nuchter te kijken en je Huub bril af te zetten.
Dit zijn toch super leuke ideeen van Jaap.
Hij maakt het huwelijk wat iedereen in Nederland en ik hoop ook hier belachelijk nep en gescript vind, helemaal tot de grond af met eeen parodie
Met dank aan die laffe klootzakquote:Op donderdag 3 april 2008 11:51 schreef Varen het volgende:
Zitten we weken, maanden te wachten op aktie tegen Brian en Amanda,douwt het hokje ons dit script door de strot![]()
![]()
condoleance kaartenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:51 schreef trettie het volgende:
Post sturen voor Jaap Amanda en Brian?
Huub is nog steeds zijn punten kwijt volgens mij, maar ze weten achter hoeveel ik er heb zei hij.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:55 schreef Varen het volgende:
Huub, effe contact zoeken met Eric, please
Of ERIC, kom effe langs of FOK en bel Huub collect call
Het crème de la crème van de Nederlandse jeu de boulewereld.quote:
GVD, hoe triest kan dit focking programma nog worden, grrrrrrquote:Op donderdag 3 april 2008 12:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De jeu de boule club, nu ben ik echt weg ......
Ene man is de vader van Jerry?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:00 schreef Varen het volgende:
Ze komen sjeudeboelen
Welke Jerry en wie is Jerry?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Ene man is de vader van Jerry?
[ afbeelding ]
Het is bijna 22 mei, komt goed.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, hoe triest kan dit focking programma nog worden, grrrrrr
Ik ben ook triest aan het worden, begin al op mijzelf te reageren.
Zou het echt niet weten, maar de bewoners wisten het wel, die zeide oooohquote:Op donderdag 3 april 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
knip
Er werkt wel een Jerry achter ja...dus zou best kunnen.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:08 schreef Varen het volgende:
Die rechter is dus de vader van Jerry, moeder Jerry is overleden.
Misschien is Jerry iemand uit het hokje?
ik ook en doe meee help huub weer over de 50% we kunnen het !!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook, wat een kutzooi.
[sub]Ik begin steeds meer te zien in een SMS aktie, Huub en Claire ieder 45% van
de stemmen, en dat trailer-trash inclusief Jaap de overige tien procent .........[/sub]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |