Owwwww vertel...............quote:Op donderdag 3 april 2008 02:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
claire heeft mij niet uitgenodigd. tenminste, ik heb via/van haar geen uitnodiging ontvangen. wel van de redactie.
[b]die... Bram is niet zo netjes.[/b]
Ja, waar ben ik aan begonnen ......quote:Op donderdag 3 april 2008 02:17 schreef akveor het volgende:
Owww BTW bedankt DGK_Tegengas.... de OP is veelbelovend...
ja heb net een fles jagermeister beerenburg achter m'n kiezen.quote:
fokkerdefok.quote:Op donderdag 3 april 2008 02:30 schreef Scandalous het volgende:
Ga je echt de kooi in Bart of zit je ons te fockenIk vraag niet veel, alleen maar 1 opmerking over Amanda's pruik
ben met eric naar een symposium in Utrecht geweest. Nou ja, meer naar allerlei coffeeshopsquote:Op donderdag 3 april 2008 02:34 schreef Scandalous het volgende:
Jij en Huub zouden een mooi snood team vormen![]()
zo,slapen!
(oh en wat was er dan metEric
? )
laat je oren niet zo naar anderen hangen.quote:Op donderdag 3 april 2008 02:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
fokkerdefok.
m'n moeder vroeg of ik huub wilde slaan.
heb tegen de recourtjes nog maar nix gezegd![]()
fokkerdefok
Aiaiai ik mag geen audiofiles meer downloaden.... grrrquote:Op donderdag 3 april 2008 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog steeds bezig met de focking OP .......
My kinda menquote:Op donderdag 3 april 2008 02:38 schreef dieenebart het volgende:
ben met eric naar een symposium in Utrecht geweest. Nou ja, meer naar allerlei coffeeshops
was erg gezellig. meer niet. echt niet. zweer het. wolla!
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:42 schreef avonne het volgende:
[..]
laat je oren niet zo naar anderen hangen.
Zoals ik al zei: doe wat je zelf wilt.
Zouden meer mensen moeten doen.
Even brainstormen meedenken:
Pruik <--> reïntegratie
- Hoelang gaat een pruik eigenlijk mee? Kun je wel een nieuwe pruik betalen strakjes, Amanda?
- mag je die pruik meenemen, Amanda?
- één tip, lieve Amanda, als mensen je niet meer achter een schermpje zien, maar in het echt, dan kunnen ze je opeens ook ruiken. Dus echt goed wassen elke dag
Allemaal niet nodig. Het volstaat om elke dag een paar keer zachtjes te fluisteren.
- Eh... Amanda, misschien moet je even je pruik borstelen. Aan de achterkant zit het in de war.
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:42 schreef avonne het volgende:
[..]
laat je oren niet zo naar anderen hangen.
Zoals ik al zei: doe wat je zelf wilt.
Zouden meer mensen moeten doen.
Even brainstormen meedenken:
Pruik <--> reïntegratie
- Hoelang gaat een pruik eigenlijk mee? Kun je wel een nieuwe pruik betalen strakjes, Amanda?
- mag je die pruik meenemen, Amanda?
- één tip, lieve Amanda, als mensen je niet meer achter een schermpje zien, maar in het echt, dan kunnen ze je opeens ook ruiken. Dus echt goed wassen elke dag
Allemaal niet nodig. Het volstaat om elke dag een paar keer zachtjes te fluisteren.
- Eh... Amanda, misschien moet je even je pruik borstelen. Aan de achterkant zit het in de war.
Mega verpakking oordopjes meenemen.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Ehm, Amanda, hoe lang denk je dat Brian nog je vriendje wil zijn?
Wat zou je doen als je ineens vrijgezel was?
Aiaiaiquote:Op donderdag 3 april 2008 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Aiaiai ik mag geen audiofiles meer downloaden.... grrr
Hoezo niet ??quote:Op donderdag 3 april 2008 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Aiaiai ik mag geen audiofiles meer downloaden.... grrr
die heeft je vriendje verstopt!quote:Op donderdag 3 april 2008 02:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
My kinda menIk neem aan dat mijn uitnodiging kwijt is geraakt in de post
beter dan poepen toch?quote:Op donderdag 3 april 2008 02:46 schreef eusjuh het volgende:
Sex geluiden bij Huub en CLaire..............jeetje en dat voor het huwelijk!
quote:
*ontplugt*quote:Op donderdag 3 april 2008 02:47 schreef avonne het volgende:
Stel je voor... Amanda gilt en tiert er op los tegen BB-Bart, maar die hoort niks, en zit gewoon een shaggie te draaien met oordopjes in
Hilarisch
Geen idee hoor wat ze lekkerder vindenquote:
De grootste lof valt jou ten deel, vrijwel elke nacht weerquote:Op donderdag 3 april 2008 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OP is bijna klaar, nog en paar CAPs denk ik ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |