abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57880571
hahaha het is nog niet eens een ex.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 6 april 2008 @ 23:54:03 #52
122997 zquing
Drama Junk
pi_57880684
ik wil nogsteeds geen horoscopen lezen, al meer dan 7 maanden niet en dat door een relatie van 3 maanden

niet dat ik erin geloof oid, maar 't was iets waar ik iedere dag wel lol aan had tijdens mn zelfreflectiemomentje. Toen hadden we er samen lol in en daarna niet meer
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 7 april 2008 @ 17:43:22 #53
176692 Planke
Nuttig bericht ->
pi_57892782
Een week.
Precies de week na het uit was, lag ik in bed met een andere jongen. En daar 5 weken weer na had ik een nieuwe relatie, mijn huidige.
  maandag 7 april 2008 @ 18:00:51 #54
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_57893122
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:43 schreef Planke het volgende:
Een week.
Precies de week na het uit was, lag ik in bed met een andere jongen. En daar 5 weken weer na had ik een nieuwe relatie, mijn huidige.
goed doorneuken letterlijk genomen
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_57909223
maand of anderhalf ofzo? nu niet echt meer verdriet, maar erg blij dat het uit is ben ik nou ook weer niet .
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:00:33 #56
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_57910803
Neem het aantal maanden dat je een relatie had, deel dat door twee... en je zal er niet ver naastzitten. of ga gewoon verder met je leven, en zeur niet zo, ze is niet voor niks je ex. vrouwen genoeg hoor, alleen niet echt allemaal zo leuk.

exen
pi_57913043
En in het geval van de vrouwen. Er zijn meer mannen dan kerken wordt er ook wel gezegd.

Maar met dit soort dingen is het vaker makkelijker gezegd dan gedaan. Aan je gevoel is altijd moeilijk wat te doen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:31:07 #58
81237 releaze
best of both worlds
pi_57917847
Bij vriendjes waarmee het uit is gegaan, allemaal twee weken max. Daarna is het weer volledig genormaliseerd. Ik heb ook niet echt vreemde relaties gehad.. nouja, wel een beetje vreemd, maar ik en m'n exen spraken over gevoelens, spraken het ook uit, praatten over toekomst.... Dat maakt het wel makkelijk. Ik ben nooit keihard gedumpt, en ik heb nog nooit iemand keihard gedumpt. Nouja niet voor mn gevoel. Zonder aankondiging ofzo.
Die relaties duurden tussen de 1/2 - 3 jaar.

Maar voor een onbeantwoorde liefde... Letterlijk onbeantwoord, jaren. Maar we draaiden dan ook jaren om elkaar heen. Dat was irritant. Als ie gewoon gezegd had 'i just dont like you in that way', dan had het maar twee weken geduurd, die sukkel. Maar nee.
pi_57918881
Dat snap ik nou niet dat mensen al na 2 weken over een relatie heen kunnen zijn. Heb je dan wel echt van iemand gehouden of stelde de relatie dan gewoon niet zoveel voor? Mijn relatie van 9 jaar is 2 maanden geleden uitgegaan en het eind van mijn liefdesverdriet is nog lang niet in zicht...
Nothing really matters Love is all we need
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:24:27 #60
81237 releaze
best of both worlds
pi_57919270
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:08 schreef Madonna81 het volgende:
Dat snap ik nou niet dat mensen al na 2 weken over een relatie heen kunnen zijn. Heb je dan wel echt van iemand gehouden of stelde de relatie dan gewoon niet zoveel voor? Mijn relatie van 9 jaar is 2 maanden geleden uitgegaan en het eind van mijn liefdesverdriet is nog lang niet in zicht...
mijn relaties stelden wel degelijk iets voor, en zijn voor het grootste gedeelte ook erg intens geweest, maar bij elkaar blijven was gewoonweg destructief. uit elkaar gaan was voor mij dus alleen maar positief, en ik ben ook iemand die het positieve in dingen zoekt. Nou, daar aan vast houden als het ff slikken is (voor mij is dat de eerste week) en daarna wen ik gewoon weer aan het leventje zoals het is, aanpassen, klaar.

maar 1/2 jaar tot 3 jaar is natuurlijk niets in vergelijking met 9 jaar. Niets. En als dat dan ook nog eens je eerste of tweede liefde is..
pi_57927512
Ik heb zo eens een vakantie vriendin gehad waar ik een een half jaar nog een relatie mee had.
We zorgden er altijd voor dat we elkaar eens in de 3 tot 6 weken zagen.
Ik was hevig verliefd em hield/houd echt intens van haar.
Toen ineens out of the blue ze niet meer verder wilde.
Dit heeft me dusdanig veel pijn gedaan dat dit nooit echt is weggegaan.

Jaren later( een stuk of 10) ben ik haar weer virtueel tegen het lijf gelopen.
En uiteindelijk hebben we elkaar weer in real life ontmoet.
Ik ben in de tussentijd getrouwd en had toen al een kind.
Mijn vrouw wist van deze voor mij belangrijke relatie af en liet me toch gaan.

Ze was dusdanig veranderd dat de pijn die ik over het liefdesverdriet had in één klap zeker voor 80 procent weg was. Die overige 20%..... Dat zijn de herinneringen die ik nooit meer wil vergeten.

[ Bericht 14% gewijzigd door maupie op 10-04-2008 15:33:48 ]
  woensdag 9 april 2008 @ 10:00:19 #62
153954 NZYM
Genosha Records
pi_57928485
De eerste keer dat het met haar uitging duurde het 2 weken ofzo...
De tweede keer dat het met haar uitging... duurde dat 30 seconden
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
  vrijdag 11 april 2008 @ 20:51:55 #63
212350 undercovaM
You know who?
pi_57990272
Heb een relatie van 3/5 jaar achter de rug. is ongeveer sinds vorig jaar mei uit. en denk nog steeds elke dag aan dr.. ze heeft nu zelfs al paar maanden een relatie, maar kan dr niet uit mn hoofd zetten. ze heeft ook elke contact verbroken. msn geblokt, hyves mij verwijderd en geblokt zodat ik niet op profiel kan.. alles zowat terwijl ik niks verkeerd gedaan heb.. drastische maatregelen voor niks.
pi_58010713
Hmm ik vind het een beetje raar eigenlijk dat je van een onbeantwoorde liefde liefdesverdriet kan krijgen???
Je bent er dan nog gewoon verliefd op alleen is het niet wederzijds lijkt me dus gewoon teleurstelling of een niet te kunnen bereiken doel, maar om dat nou liefdesvedriet te noemen.......

Na een relatie van een jaar heb ik er ongeveer 7 jaar over gedaan om er over heen te komen. Na dat jaar waren we nog wel vaak bij elkaar, maar we hadden niet echt een relatie meer. Het gevoel kwam daar door wel weer vaak terug..dus denk dat dat wel enige invloed heeft gehad op mijn verwerking. Denk trouwens niet dat 7 jaar echt normaal is na een jaartje voor een relatie hoe diep deze ook ging, maar uh ik dronk nogal veel en was dus niet echt bezig om het te verwerken. Ik bleef ook altijd hoop houden dat het weer goed kwam. In mijn geval deed ze er ook niet heel veel aan om de hoop weg te halen......
Denk dat je na een jaar een innige relatie te hebben gehad je rustig van een jaar om het "helemaal" te verwerken uit kunt gaan. Te snel een nieuwe relatie aangaan kan volgens mij alleen maar problemen opleveren. Of je moet er achteraf achter komen dat je wel heel slecht behandeld bent

groetjes
  zondag 13 april 2008 @ 09:08:05 #65
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_58016506
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:29 schreef flipperdeflipflap het volgende:
Hmm ik vind het een beetje raar eigenlijk dat je van een onbeantwoorde liefde liefdesverdriet kan krijgen???
Ik ben ervan overtuigd dat je jezelf zowel liefde als liefdesverdriet kan aanpraten.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  zondag 13 april 2008 @ 09:33:13 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58016641
quote:
Je bent er dan nog gewoon verliefd op alleen is het niet wederzijds lijkt me dus gewoon teleurstelling of een niet te kunnen bereiken doel, maar om dat nou liefdesvedriet te noemen.......

Geloof me: dat kan.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 april 2008 @ 09:35:19 #67
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_58016654
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geloof me: dat kan.
al dan niet jezelf aangepraat.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  maandag 14 april 2008 @ 03:03:06 #68
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_58036138
quote:

Na een relatie van een jaar heb ik er ongeveer 7 jaar over gedaan om er over heen te komen. <knip>
Beetje tegenstrijdig jouw verhaal...

Bij een onbeantwoorde liefde snap je niet dat je daar verdriet om kan hebben en vervolgens vertel je dat je maar liefst 7 JAAR nodig hebt gehad om over een relatie heen te komen

Het punt is dat het in beide gevallen gaat om jouw gevoel... de liefde voor een ander. Of die liefde beantwoord wordt maakt eigenlijk niet zo veel uit. Ook op iemand waar je uiteindelijk geen relatie mee krijgt kun je heel erg gek zijn. Misschien, nee waarschijnlijk, wel meer dan op iemand waar je heel snel een relatie mee krijgt.
Op een gegeven moment is het 'over'. Ook daarin zijn beide gevallen eigenlijk gelijk. Je hebt verdriet om het feit dat hij of zij 'weg' is. Dat je nooit meer 'iets' zult hebben... samen zult zijn.

Dat je in ene geval wel samen geweest bent (relatie hebt gehad) maakt het misschien wel minder erg. Je hebt zeer waarschijnlijk haar of zijn negatieve kanten mogen ervaren. Tevens heb je er van mogen proeven. Je hebt je share gehad... En dat is misschien zelfs wel beter dan een hevige, maar onbeantwoorde liefde voor iemand. Een soort voldoening dat het je gegund is... dat het je gelukt is om haar of hem te veroveren.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 14 april 2008 @ 03:22:11 #69
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_58036177
Zoals al eerder opgemerkt zal het van persoon tot persoon en van geval tot geval verschillen.... hoe veel verdriet je hebt.

Verhaaltje: na mijn posting hierboven zal het je misschien niet heel erg verbazen, maar ik heb dus inderdaad ervaring met een hevige, maar uiteindelijk onbeantwoorde liefde.
In een notendop: een jaar lang om elkaar heengedraaid. Zij zat nog in een relatie, maar mocht wel een beetje met mij flikflooien (van hem). Ondanks redelijk groot leeftijdsverschil altijd de hoop gehad dat ze op een dag voor mij zou kiezen.
Maar goed, op een gegeven moment is ze haar vaste vriend zat en belt ze mij op..... Of ze langs mocht komen => ja, uiteraard. Echter het komt er niet van en ik hoor een aantal dagen niks van d'r (neemt haar telefoon niet meer op enzovoort).
Achteraf komt ik erachter dat ze die bewuste avond naar iemand anders is gegaan en bij hem is blijven slapen. Nou daar was ik dus goed kapot van to say the least.
Wat het verschil tussen mensen onderstreept is nog wel de reactie van een vriend van mij. Ik sprak hem zowel op de dag dat ik het slechte nieuws kreeg als de dag erna. Zijn reactie: "Ik snap dat je het niet zo leuk vond om te horen gister, maar dat je er NU NOG (de dag erna dus) mee zit......" =>

Maar goed, ik kan me niet voorstellen dat je veel om iemand hebt gegeven als je geen of heel weinig verdriet hebt als het uitgaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door Puntenjager op 14-04-2008 03:27:20 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_58036219
Ik had een relatie van 2 jaar, het ging uit en ik heb er denk ik nog geen maand verdriet van gehad. Vervolgens had ik een relatie van 1 maand (officieel, want we gingen al zo'n half jaar met elkaar..) das nu bijna een half jaar geleden en ben er eigenlijk pas sinds kort echt overheen.

Het hangt er vanaf hoe het uit gaat. Als je denkt dat alles goed is en er superveel lol in hebt en hartstikke verliefd bent en het gaat ineens uit, dan komt dat als een enorme klap en duurt het lang. Dat was bij mijn tweede relatie zo. Het duurde wat langer omdat ze elke keer weer "hints" gaf dat ze me nog leuk vond. Het kan ook zijn dat het eigenlijk al een beetje moeizaam gaat en je ziet elkaar weer wat minder en je hebt wat vaker ruzie enz.. dan doet het niet zoveel pijn. Dat was bij mn relatie van 2 jaar het geval.
pi_58037593
quote:
Op maandag 14 april 2008 03:03 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Beetje tegenstrijdig jouw verhaal...

Bij een onbeantwoorde liefde snap je niet dat je daar verdriet om kan hebben en vervolgens vertel je dat je maar liefst 7 JAAR nodig hebt gehad om over een relatie heen te komen

Het punt is dat het in beide gevallen gaat om jouw gevoel... de liefde voor een ander. Of die liefde beantwoord wordt maakt eigenlijk niet zo veel uit. Ook op iemand waar je uiteindelijk geen relatie mee krijgt kun je heel erg gek zijn. Misschien, nee waarschijnlijk, wel meer dan op iemand waar je heel snel een relatie mee krijgt.
Op een gegeven moment is het 'over'. Ook daarin zijn beide gevallen eigenlijk gelijk. Je hebt verdriet om het feit dat hij of zij 'weg' is. Dat je nooit meer 'iets' zult hebben... samen zult zijn.

Dat je in ene geval wel samen geweest bent (relatie hebt gehad) maakt het misschien wel minder erg. Je hebt zeer waarschijnlijk haar of zijn negatieve kanten mogen ervaren. Tevens heb je er van mogen proeven. Je hebt je share gehad... En dat is misschien zelfs wel beter dan een hevige, maar onbeantwoorde liefde voor iemand. Een soort voldoening dat het je gegund is... dat het je gelukt is om haar of hem te veroveren.
Tegenstrijdig??? Ik vind het helemaal niet tegenstrijdig. Mijn 7 jaar is door verschillende factoren dat tijdsbestek in gaan nemen, wat ik volgens mij ook wel uitleg. Wat jij echter doet is liefde en verliefdheid door elkaar halen.
Het verdriet is ook helemaal niet hetzelfde vind ik. Bij verliefdheid heb je verdriet om iemand die je niet zo goed kent. Na een relatie ken je een persoon veel beter en is het dus een soort ander verdriet. Dat het juist minder erg wordt vind ik maar vreemd eerlijk gezegd. Negatieve kanten maken juist de liefde ook sterker net als het samen praten en het steun hebben aan elkaar. Op een een of andere manier lijkt dit voor jou juist helemaal niets te betekenen??? Waarom heb jij voldoening uit het feit dat je iets verovert hebt en het vervolgens weer kwijt raakt. Je bent toch niet blij dat je iets kwijtraakt waar je voor gevochten hebt??
Hoe dan ook liefde en verliefdheid vind ik helemaal niet hetzelfde......

groetjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')