goed doorneuken letterlijk genomenquote:Op maandag 7 april 2008 17:43 schreef Planke het volgende:
Een week.
Precies de week na het uit was, lag ik in bed met een andere jongen. En daar 5 weken weer na had ik een nieuwe relatie, mijn huidige.
mijn relaties stelden wel degelijk iets voor, en zijn voor het grootste gedeelte ook erg intens geweest, maar bij elkaar blijven was gewoonweg destructief. uit elkaar gaan was voor mij dus alleen maar positief, en ik ben ook iemand die het positieve in dingen zoekt. Nou, daar aan vast houden als het ff slikken is (voor mij is dat de eerste week) en daarna wen ik gewoon weer aan het leventje zoals het is, aanpassen, klaar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:08 schreef Madonna81 het volgende:
Dat snap ik nou niet dat mensen al na 2 weken over een relatie heen kunnen zijn. Heb je dan wel echt van iemand gehouden of stelde de relatie dan gewoon niet zoveel voor? Mijn relatie van 9 jaar is 2 maanden geleden uitgegaan en het eind van mijn liefdesverdriet is nog lang niet in zicht...
Ik ben ervan overtuigd dat je jezelf zowel liefde als liefdesverdriet kan aanpraten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:29 schreef flipperdeflipflap het volgende:
Hmm ik vind het een beetje raar eigenlijk dat je van een onbeantwoorde liefde liefdesverdriet kan krijgen???
Geloof me: dat kan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:29 schreef flipperdeflipflap het volgende:
Hmm ik vind het een beetje raar eigenlijk dat je van een onbeantwoorde liefde liefdesverdriet kan krijgen???
Je bent er dan nog gewoon verliefd op alleen is het niet wederzijds lijkt me dus gewoon teleurstelling of een niet te kunnen bereiken doel, maar om dat nou liefdesvedriet te noemen.......
quote:
Beetje tegenstrijdig jouw verhaal...quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:29 schreef flipperdeflipflap het volgende:
Je bent er dan nog gewoon verliefd op alleen is het niet wederzijds lijkt me dus gewoon teleurstelling of een niet te kunnen bereiken doel, maar om dat nou liefdesvedriet te noemen.......
Na een relatie van een jaar heb ik er ongeveer 7 jaar over gedaan om er over heen te komen. <knip>
Tegenstrijdig??? Ik vind het helemaal niet tegenstrijdig. Mijn 7 jaar is door verschillende factoren dat tijdsbestek in gaan nemen, wat ik volgens mij ook wel uitleg. Wat jij echter doet is liefde en verliefdheid door elkaar halen.quote:Op maandag 14 april 2008 03:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig jouw verhaal...
Bij een onbeantwoorde liefde snap je niet dat je daar verdriet om kan hebben en vervolgens vertel je dat je maar liefst 7 JAAR nodig hebt gehad om over een relatie heen te komen![]()
Het punt is dat het in beide gevallen gaat om jouw gevoel... de liefde voor een ander. Of die liefde beantwoord wordt maakt eigenlijk niet zo veel uit. Ook op iemand waar je uiteindelijk geen relatie mee krijgt kun je heel erg gek zijn. Misschien, nee waarschijnlijk, wel meer dan op iemand waar je heel snel een relatie mee krijgt.
Op een gegeven moment is het 'over'. Ook daarin zijn beide gevallen eigenlijk gelijk. Je hebt verdriet om het feit dat hij of zij 'weg' is. Dat je nooit meer 'iets' zult hebben... samen zult zijn.
Dat je in ene geval wel samen geweest bent (relatie hebt gehad) maakt het misschien wel minder erg. Je hebt zeer waarschijnlijk haar of zijn negatieve kanten mogen ervaren. Tevens heb je er van mogen proeven. Je hebt je share gehad... En dat is misschien zelfs wel beter dan een hevige, maar onbeantwoorde liefde voor iemand. Een soort voldoening dat het je gegund is... dat het je gelukt is om haar of hem te veroveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |