Dus al die roddels zijn weer eens niet waar.Zat eigelijk te hopen dat het wel waar was.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Claire heeft Bart uitgenodigd voor de trouwerij... ben benieuwd wat Bart gaat doen
Nou voor zo'm intelligent vent komt ie daar wel een beetje laat achter.... waarom zou Huub Jaap erin moeten laten? Omdat Jaap altijd tegen Huub heeft gespeeld?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat Huub Jaap beloofd heeft om Claire eruit te stemmen. En het begint nu wel te dagen dat Huub dat helemaal nooit van plan is geweest......
Ik weet niets van roddels... ik weet alleen wat er gisteren gepost is:quote:Op donderdag 3 april 2008 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus al die roddels zijn weer eens niet waar.Zat eigelijk te hopen dat het wel waar was.
Nee, Huub is begonnen met vooral tegen Jaap te spelen op een pittige rot manier....remember Erik en Huub tegen Jaap. Volgens mij duurde die periode vrij lang.....quote:Op donderdag 3 april 2008 00:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou voor zo'm intelligent vent komt ie daar wel een beetje laat achter.... waarom zou Huub Jaap erin moeten laten? Omdat Jaap altijd tegen Huub heeft gespeeld?
Het was ook een verdomd goeie keuze om CP van Brian aan te nemen en Huub op de stoel te zetten.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Huub is begonnen met vooral tegen Jaap te spelen op een pittige rot manier....remember Erik en Huub tegen Jaap. Volgens mij duurde die periode vrij lang.....
Arrogantie van Huub destijds......maar in geen enkele verhouding staand tot al die weken dat Jaap onder vuur is genomen door Huub en Erikquote:Op donderdag 3 april 2008 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was ook een verdomd goeie keuze om CP van Brian aan te nemen en Huub op de stoel te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |