Resultaat: Snakey voelt zich gevleid en houdt voor altijd rekening met jouw gevoelens en hij zal je nooit meer kwetsen met slotjes....quote:Hij heeft potentie als baggertopic sluiter.
Heulemaal niet!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef iuvenis het volgende:
[..]
JIj bent al de hele tijd de maestro bitch aan het uithangen...![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
TS, je maakt je status als eencellig oerdier weer waar, het is heel simpel, is je topic kudt/bagger, gaat het op slot, tenzij het een oud gediende is (Conflict/paultjuhhh red.) , die hebben allang hun sporen verdient.
Want?quote:
Volgens mij ben je gewoon les aan het nemen bij Ludo Sanders...quote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
TS, je maakt je status als eencellig oerdier weer waar, het is heel simpel, is je topic kudt/bagger, gaat het op slot, tenzij het een oud gediende is (Conflict/paultjuhhh red.) , die hebben allang hun sporen verdient.
De enige sporen die paultjuhhh verdient zijn die van een auto die over zijn hoofd gaat.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Lach er maar om, afgeleid van zijn notes heeft hij al meer dingen gedaan op ONZ dan menig van jullie ooit zullen bereiken.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef MASD het volgende:
[..]
De enige sporen die paultjuhhh verdient zijn die van een auto die over zijn hoofd gaat.
Godverdomme Deox, zit niet zo de troll uit te hangen. Ik lig nu al voor de 5de keer op de grond van het lachen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Lach er maar om, afgeleid van zijn notes heeft hij al meer dingen gedaan op ONZ dan menig van jullie ooit zullen bereiken.
Als jij denkt dat ik dit voor jan lul aan het vertellen ben, dan ben ik klaar hiermee.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Godverdomme Deox, zit niet zo de troll uit te hangen. Ik lig nu al voor de 5de keer op de grond van het lachen.
Hup, paultjuhhh niveau.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik dit voor jan lul aan het vertellen ben, dan ben ik klaar hiermee.
Hoe kan een baggeraar dan respect krijgen? Toch niet bitches spanken?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik dit voor jan lul aan het vertellen ben, dan ben ik klaar hiermee.
Die zaademmer van een TS heeft het weer in zijn tumor-geïnfesteerde bol ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:33 schreef Maisnon het volgende:
Wat een lintwormentopic weer.
Ik heb vandaag minder dan normaal gepost hoor... Ik moest ook nog ff Foo fighters en kiss drummen...quote:Op woensdag 2 april 2008 23:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Die zaademmer van een TS heeft het weer in zijn tumor-geïnfesteerde bol ja.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Lach er maar om, afgeleid van zijn notes heeft hij al meer dingen gedaan op ONZ dan menig van jullie ooit zullen bereiken.
Hey, drummer. Dat is al tenminste 1 punt in de plus.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:44 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag minder dan normaal gepost hoor... Ik moest ook nog ff Foo fighters en kiss drummen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |