Dat dacht ik dus ook!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef blomst het volgende:
en die domme Huub zal wel weer het woord nemen, zodat Huub weer slecht op tv kan komen.
I rememberquote:Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zei net precies hetzelfde.... maar eigenlijk alles wat Jaap tegen Huub en Claire kan doen kan ook tegen B en A.
Maar dat geeft maar weer aan wat voor een rat Brian weer is. Iemand iets aan willen doen maar maar dat zelf niet kunnen incasseren. Remember Palma? Gaat even los op Amanda en meneer staat de volgende dag op een agressieve manier face to face met Palma.
Die doen voor spek en bonen meequote:Op woensdag 2 april 2008 23:15 schreef Varen het volgende:
Raar dat Claire en Jaap niet bij dit overleg zijn?
Trustenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Ik ga morgen om 6 uur het mooiste meisje van Polen naar haar werk brengen![]()
![]()
Lief zijn voor elkaar hè.![]()
Nee daar hebben ze Huub weer voor nodig en lulletje Huub komt zo weer op tv.Wat worden Jaap en Huub toch gebruikt.Die worden pas 23 mei wakker met een hele flinke katerquote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub houd toch je bek, laat dat trailer-trash het lekker zelf oplossen ...............
Aangezien Amanda vrijwel altijd alleen haar kut laat spreken is 't toch attent van haar dat ze het in deze even vermeldt.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef Borga het volgende:
Amanda: '' Hij sprak het ook uit, uit zijn eigen mond''.
Tuurlijk, succesquote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Ik ga morgen om 6 uur het mooiste meisje van Polen naar haar werk brengen![]()
![]()
wat een timing... okee, dan, houdoe en weltrustequote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Trustenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef Guuskeee het volgende:
Pfieuuuw, de OP is klaar. Nog iets belangrijks gebeurd, of moet ik alles gaan bijlezen?
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef Guuskeee het volgende:
Pfieuuuw, de OP is klaar. Nog iets belangrijks gebeurd, of moet ik alles gaan bijlezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |