Ik ben het gek genoeg met je eensquote:Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef Norrage het volgende:
maar je hebt de verkeerde poedel....KZ had hem toch echt zeer zeker moeten krijgen
Niets kon tippen aan dat vorige plaatjequote:Op maandag 21 april 2008 19:07 schreef Tim86 het volgende:
ik vond het ook maar een lastig plaatje..beetje nikszeggend..vond de nr 3 zelf ook wel sterk..had daarbij echt zo'n "ohhh waarom kwam ik daar niet op" momentje haha
Winnaar ook terecht overigens
quote:Op maandag 21 april 2008 19:07 schreef Tim86 het volgende:
ik vond het ook maar een lastig plaatje..beetje nikszeggend..vond de nr 3 zelf ook wel sterk..had daarbij echt zo'n "ohhh waarom kwam ik daar niet op" momentje haha
Winnaar ook terecht overigens
verwondertquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:23 schreef franklop het volgende:
Hmm was topic beetje uit het oog verloren door afronding projecten en tentamenweek
[ afbeelding ]
Djokovic verwonderd zich nog steeds over waarom Hotel de Paris in Monte Carlo staat.
staat er tochquote:
Ik heb ze nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:50 schreef beertenderrr het volgende:
wtf waarom heb ik nou weer een poedel
[ afbeelding ]
hitmen van beertenderrr onderweg naar jury van het vorige plaatje
wedden dat ik em krijgquote:
quote:ZoneKill
2 Men in Black: And the hunt for Golden Roger.
quote:DemonRage
Speltip 8: gebruik een pokerface alleen als het nut heeft.
quote:Beertenderrr
hitmen van beertenderrr onderweg naar jury van het vorige plaatje
OP van dit topicquote:Norrage
Nadal: "Oh shit, nu wordt het rechttrekken van me onderbroek wat lastiger"
Nieuwe deelnemer?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:31 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Goede inzendingen. Moest echt grinniken achter de pc! Slechte jury, echter.
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:53 schreef Rumille het volgende:
Krijg je met de naam BEERtenderrr
ROFL!11einzzweidrei!122@2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mocht ook geen onderschrift plaatsenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:58 schreef McGilles het volgende:
Laat maar, ik mag het plaatje niet kiezen
Blijf maar thuisquote:Op donderdag 24 april 2008 00:35 schreef beertenderrr het volgende:
Ow ik kan vrijdagavond niet jureren. Hele dag ben ik weg eigenlijkZaterdag ochtend/middag is wel mogelijk eventueel. Zeg maar wat jullie willen
Weet ik, kwam ik iets later ook achter toen ik me bedacht dat ik moest gaan beoordelenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:20 schreef kleineschwester het volgende:
Je mocht ook geen onderschrift plaatsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |