Doe maar wel, aangezien de veroorzaker ook een newbee isquote:Op woensdag 2 april 2008 21:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
komt door die irritante grote.
maar daar zal ik maar niet over beginnen, newbee shit
Okquote:Op woensdag 2 april 2008 21:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet ik mijn resolutie hier gaan veranderen van mijn scherm, omdat ik printscreen-caps doe. Dat gaat me iets tever. Dus ik verklein ze gewoon als ik ze wegschrijf door de resolutie te wijzigen.
No Problemquote:Op woensdag 2 april 2008 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Top dat je het wil aanpassenDat fok traag reageert ligt echt niet aan die caps denk ik, maar het was wel irritant om steeds te moeten refreshen als ze weer eens in het grote formaat bleven hangen
Écht, waar is de Rubylering? Aangezien jij met levering van de Actionemmers bent gestopt!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er wordt flink geroerd in die strontpot
Mag hij dat wel van Amanda?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef Varen het volgende:
Brian drinkt een coctail in die grote beker
ach zie je weer kans om weer rotzooi te trappen? Pff... je houd ook nooit opquote:Op woensdag 2 april 2008 21:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar wel, aangezien de veroorzaker ook een newbee is
Als je photoshop of imageready of zo gebruikt, maak je in 1 minuut een "action" aan, die het formaat wijzigd tot 575 breed. Vanaf dan hoef je nog maar op 1 knopje te drukken (max 0,5 seconde werk) en verkleind ie automatisch tot 575 breed, hoe goot of klein je cap ook is.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet ik mijn resolutie hier gaan veranderen van mijn scherm, omdat ik printscreen-caps doe. Dat gaat me iets tever. Dus ik verklein ze gewoon als ik ze wegschrijf door de resolutie te wijzigen.
houdt met dt..en voor de rest SCROLLquote:Op woensdag 2 april 2008 21:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
ach zie je weer kans om weer rotzooi te trappen? Pff... je houd ook nooit op
mooi he? ik zet 'm voor, jij trapt hem erin!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar wel, aangezien de veroorzaker ook een newbee is
Klopt, ik gebruik ook Photoshop hiervoor, alleen die action mag je me wel even meer over vertellen. Want als ik dit telkens handmatig moet doen... is teveel werkquote:Op woensdag 2 april 2008 21:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Als je photoshop of imageready of zo gebruikt, maak je in 1 minuut een "action" aan, die het formaat wijzigd tot 575 breed. Vanaf dan hoef je nog maar op 1 knopje te drukken (max 0,5 seconde werk) en verkleind ie automatisch tot 575 breed, hoe goot of klein je cap ook is.
Als je meer wilt weten vraag maar, PM ik het je...
Thanks for sharing, troll gerust verder ja.... Jammer dit soort sfeerverziekers.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
houdt met dt..en voor de rest SCROLL
Kom op Yavido, niet zo serieus, je hebt ons vele malen van nieuwe cossen voorzien met prachtige OPs.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
ach zie je weer kans om weer rotzooi te trappen? Pff... je houd ook nooit op
ik maak er een verhaaltje van, met foto's, en PM ik je meteen wanneer het klaar is!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
Klopt, ik gebruik ook Photoshop hiervoor, alleen die action mag je me wel even meer over vertellen. Want als ik dit telkens handmatig moet doen... is teveel werk
Liefdequote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
mooi he? ik zet 'm voor, jij trapt hem erin!
Oke, top Guuskequote:Op woensdag 2 april 2008 21:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik maak er een verhaaltje van, met foto's, en PM ik je meteen wanneer het klaar is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |