quote:Op woensdag 2 april 2008 20:37 schreef rooie3 het volgende:
Die vuile rat zegt nu tegen Jaap dat ze het Achter dus graag willen dat ze samenwerken.
We zullen zien wat Jaap gaat doen,hoop dat Jaap de goede keuze zal maken.Huub heeft het hem vanmiddag gezegd,ook tegen Brian spelen is show.Plus dat de kijker het niet gaat begrijpen als hij tegen Huub gaat spelen voor de show.Als Jaap tegen Huub gaat is dat de ondergang voor Jaap bij de kijker.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
echt waar , ongelovelijk dat de redactie zo partij kiest ,of hij liegt he die rat zie hem er voor aan
Viel me op dat toen Brian en Jaap verder prate de regie ff het geluid van hun zenders wegdraaide. Je zag ze wel praten maar hoorde alleen de rest. Best kans dat ze achter dus wat te verbergen hebben.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
echt waar , ongelovelijk dat de redactie zo partij kiest ,of hij liegt he die rat zie hem er voor aan
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!!!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:42 schreef Guuskeee het volgende:
dr is er 1 jaloers dattie geen vouw is...
[ afbeelding ]
Klopt helemaal. Daarom heb ik ook steeds meer respect voor haar. Je merkt, dat ze graag anders wil reageren, maar het niet doet, omdat anders de vlam in de pan gaat. Hoe dom ze ook is. Ook zij wil die poet winnen.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet persoonlijk hoor, maar gillen tegen die gek lijkt me een normalere reactie, dan ja en amen knikken...
Mijn God. Ik ben een sloddervos, maar zo?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:48 schreef Guuskeee het volgende:
de punani's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |