Het is ook te hopen voor Jaap zelf dat hij hier niet op ingaat.Huubfans zullen eerder overstappen op Jaap dan Brian fans .Als Huub en Jaap samen los gaan heeft Jaap nog een kans,gaat hij met Brian verder dan is het zeker te weten geen miljoen voor Jaap.quote:
En zijn punt isquote:Op woensdag 2 april 2008 22:18 schreef Varen het volgende:
Fanny Blankers koen is ook opgelicht zegt Brian
Huub heeft hem goed gewaarschuwd vanmiddag.De kijker snapt niks van Jaap en zo krijgt hij nooit stemmen.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:18 schreef akveor het volgende:
Maar waarom zou Jaap nu tegen Huub durven spelen....? Dat zou Huub als verraad kunnen beschouwen en Jaap wegstemmen.
Die stem van Brian is gwoon niet om aan te horen
Die gast geilt zo op zichzelf en z'n eigen gedachtes.
sorry.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:19 schreef Desii het volgende:
[..]
je zoekt ruzie met me......... ik voel het..... Ivar en Brian........je speelt met je leven dankzij die opmerking
pas maar op, niemand durft meer met je mee te rijden, ik plaats een bom in je auto ....... schakel mijn connecties in..... echt waar hoor![]()
edit: Juist Ruud....![]()
Zijn sedatie gaat traag maar gestaagquote:Op woensdag 2 april 2008 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thank you, your honor! Nu nog een death sentence en ik ben one happy Ccamper!
Ja, en Huub is JC himself....., als die het zegt....dan moet het wel zo zijn...quote:Op woensdag 2 april 2008 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub heeft hem goed gewaarschuwd vanmiddag.De kijker snapt niks van Jaap en zo krijgt hij nooit stemmen.
Eenschquote:Op woensdag 2 april 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en Huub is JC himself....., als die het zegt....dan moet het wel zo zijn...
Dat hoor je mij niet zeggen toch,maar op de forums hoor je het wel steeds.Jaap moet eens stelling nemen,haast niemand vind hem nog leuk.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en Huub is JC himself....., als die het zegt....dan moet het wel zo zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |