Ja achter vind het een geweldig idee Jaap en Brian samen.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:08 schreef fredfik het volgende:
de rat gaat zo zitten dat hij de plasma goed kan lezen........
Ledigheid is des duivels oorkussen (of zoiets)quote:Op woensdag 2 april 2008 22:11 schreef Varen het volgende:
Jaap denkt als hij geen moer uitvoert, dat hij er nog zit op 22 mei. Hij wacht af
Jaap zegt niet veel...quote:Op woensdag 2 april 2008 22:16 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor Brian stook Jaap maar op,zelf durf je niks.En Jaap ook niet.
wrom doet brian dat zelf niet weer iemand anders iets laten doen.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:16 schreef Varen het volgende:
Brian wil dat Jaap ongenuanceerd zijn mening gaat geven aan Huub over het trouwen.
Thank you, your honor! Nu nog een death sentence en ik ben one happy Ccamper!quote:
Desii maakt je afquote:Op woensdag 2 april 2008 22:15 schreef Prosac het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Brian er uit ziet als Ivar?
Het is eerder vanavond getangd door Amanquote:Op woensdag 2 april 2008 22:15 schreef Prosac het volgende:
je zoekt ruzie met me......... ik voel het..... Ivar en Brian........je speelt met je leven dankzij die opmerkingquote:Op woensdag 2 april 2008 22:15 schreef Prosac het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |