quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
![]()
Tis offtopicmaar het moest even gezegd worden
Misschien is ricardo wel gewoon hetero, maar beweert homo te zijn zodat hij ongelimiteerd aan allerei tieten kan zittenquote:
Volgens mij schijt Brian zeven kleurenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:05 schreef Varen het volgende:
Jaap: Huub is met Lieke op zijn bek gegaan, het heeft hem veel boetes gekost, hij snapt niet dat Huub nu met Claire is. Huub schijt in zijn broek voor Jaap, volgens Brian
Ze gaan naar kantoor, want de audio is slecht waar ze zitten
volgens mij zei hij "goodwill"quote:Op woensdag 2 april 2008 22:05 schreef Varen het volgende:
Jaap: Huub is met Lieke op zijn bek gegaan, het heeft hem veel boetes gekost, hij snapt niet dat Huub nu met Claire is. Huub schijt in zijn broek voor Jaap, volgens Brian
Ze gaan naar kantoor, want de audio is slecht waar ze zitten
Projection, your honor!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:07 schreef petraa het volgende:
B: Huub wil met jou en Claire verder omdat hij dan helemaal uit de line off fire kan worden gehouden.
Waarom vult ie altijd de naam Huub in als hij zijn eigen angsten kenbaar maakt ?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:07 schreef petraa het volgende:
B: Huub wil met jou en Claire verder omdat hij dan helemaal uit de line off fire kan worden gehouden.
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is ricardo wel gewoon hetero, maar beweert homo te zijn zodat hij ongelimiteerd aan allerei tieten kan zitten
claire niet, die praat liever met de dames over rosbief, aambeien en ontplofte paddestoelenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:08 schreef Desii het volgende:
Kom Claire... ga afluisteren bij de paardebak (je bent ook een speler en je ziet ze samen weggaan)
Je weet waar Brian mee bezig is....
Dat is wel een beetje veel gevraagd, ben ik bang.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:08 schreef Desii het volgende:
Kom Claire... ga afluisteren bij de paardebak (je bent ook een speler en je ziet ze samen weggaan)
Je weet waar Brian mee bezig is....
Je hebt gelijk, Ricardo is één en al homo, maar theoretisch zou het kunnenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt veel fantasie hebben maar DAT is onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |