dat hoeft natuurlijk niet. Het meest logische is dat ze een nieuwe update uitbrengen, tegelijk met de nieuwe mapsquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik neem aan dat er updates aan de game nodig zijn om de nieuwe maps te kunnen laten draaien hoor
En ik wordt er op aangekeken en tegen jou zeggen ze er nix overquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Wow!
Ik heb een ex topper van Tequila op de kop getikt
Cars!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Die ene in Charlestown ofzo dat je op een gegeven moment die 2 bazen dood moet maken die met die bazooka'squote:Op vrijdag 4 april 2008 08:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
welke stronghold? Denk dat ik weet wat je bedoeld:p
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik wordt er op aangekeken en tegen jou zeggen ze er nix over![]()
Je hebt het vaak genoeg geroepen, dus ik neem aan van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
En ik ben er voorlopig ook nog niet over uitgesprokenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt het vaak genoeg geroepen, dus ik neem aan van wel
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
De nieuwe CoD4 Maps staan op Marketplace!
ik heb de ps3 versiequote:Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
De nieuwe CoD4 Maps staan op Marketplace!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
De nieuwe CoD4 Maps staan op Marketplace!
Saints Row heeft geen bullet time hoor?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt toch bullit time achtige shizzle? gewoon activeren en dan locken en die afvuren die rocket's
Ik dacht dat ik Stranglehold lasquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Saints Row heeft geen bullet time hoor?
Je verwart het misschien met <insert random kutspel dat jij speelt>?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Iedere keer als ik de mappack wil downloaden krijg ik de melding ''can't retrieve information from Xbox Live, please try again later''.
Flipt ie?
Maakt niet uit, AquilaPS3quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Stranglehold lasPardon me RacerANWB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psst kijk eens onderaan in de lijst van gamemodes.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, ik heb de mappack al binnen maar als ik servers zoek krijg ik er nooit een die de nieuwe maps draait (na meer dan 100 keer proberen). Waarom heeft Call of Duty zo'n waardeloze server-browser en niet zoals elk normaal spel een waarbij je zelf kan kiezen welke server wil spelen en niet voor de zoveelste keer in die ene kut-map wordt geflikkerd vanwege die auto-search
je moet vancay deatmatch doen ofzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, ik heb de mappack al binnen maar als ik servers zoek krijg ik er nooit een die de nieuwe maps draait (na meer dan 100 keer proberen). Waarom heeft Call of Duty zo'n waardeloze server-browser en niet zoals elk normaal spel een waarbij je zelf kan kiezen welke server wil spelen en niet voor de zoveelste keer in die ene kut-map wordt geflikkerd vanwege die auto-search
quote:Definitely. It's funny, I actually had another colleague in the room with me, who also got real close to finishing. We were always comparing stats though, and I think I'd died 40-odd more times than he had by the end of the game. And failed, like, 50 missions! So I think in my rush to get through the game my skills let me down once or twice(!) The pressure to plough through as much as humanly possible did get irritating at times – especially when you get stuck on a certain mission – but you want to soak in as much atmosphere for your readers, cover as much ground as possible... all while taking over 4000 words worth of notes on a nearby laptop! It was the ultimate mix of fun and high pressure.
quote:How different is the game from the others?
It's certainly tighter, both in terms of the way Liberty city is structured and the way in which the narrative feels more movie-like than before. Otherwise, everything feels as if it's been given the next-gen treatment; in particular the driving and shooting are light years ahead of past GTAs. Overall, it's a stratospheric leap forward, beyond anything I'd imagined.
quote:How many "Woooaah, Jesus that's amazing!" moments did you have?
Without giving away any spoilers; lots! I think, overall though, it'll be three overall things that entrance GTA fans like never before. The City is one, with a lighting engine that has to be seen to be believed, plus the incredible dialogue and characterisation is genuinely Oscar-worthy and Niko Bellic is absolutely the most amazing protagonist in any game I've ever played. Finally, multiplayer of course!
quote:Are the GTA fans going to happy with the new game, do you think?
Obviously, you can't make everyone happy all of the time but if any GTA fans aren't happy with IV, they need to take a good long look at themselves. Seriously though, this game is going to make a lot of people very happy.
quote:If you had to pick a favourite out of all the games in the series now which one would it be?
GTA IV. By a country mile. It craps on all the others – even the mighty Vice City – from a height equivalent to the Statue of Happiness. Believe me, GTA IV is even better than the hype suggests!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |