uiteraard, als u wilt, kunt u dan ook de vragenlijst invullen zodat ik u zo goed mogelijk kan helpen?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Hebben jullie ook mannelijke strings?
Nee dankje, ik draag boxxersquote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef beverton het volgende:
[..]
uiteraard, als u wilt, kunt u dan ook de vragenlijst invullen zodat ik u zo goed mogelijk kan helpen?
hmm.. Tijgerstringetje in de ontkenningsfasequote:
wonderdwachtste wpostquote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef GasTurbine het volgende:
107e POST!!!11!!!11!1111!!!!11!
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:12 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
hmm.. Tijgerstringetje in de ontkenningsfase
ja die ken ik, maar dan dat een konijn de bar in gaat etc.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Dag 1:
kindje: bakker heeft u ook worteltaart?
bakker: nee jongen sorry..
Dag 2:
Kindje: Bakker heeft u nu worteltaart?
Bakker: Nee sorry jongen die heb ik niet..
Dag 3:
Jongen: Bakker heeft u worteltaart?
Bakker: Nee sorry jongen, die heb ik niet..
Dag 4:
Jongen: Bakker, heeft u worteltaart?
Bakker: ja jongen, die heb ik wel![]()
Jongen, Vies he?![]()
-grap ken je niet?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:40 schreef beverton het volgende:
[..]
ja die ken ik, maar dan dat een konijn de bar in gaat etc.
wheheheh wordt lid van onze fansite en wieweet maak je kans op vette prijzun!!!!!!!!!!!!!111111quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Dus daarom, ik vroeg na strings terwijl ik boxxers draag![]()
![]()
Wat un droge humor, wie verzint zo iets?![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:49 schreef beverton het volgende:
[..]
wheheheh wordt lid van onze fansite en wieweet maak je kans op vette prijzun!!!!!!!!!!!!!111111
ja ze tyfen mijn topic gewoon dicht terwijl die van c0nd0r (wie?) met zijn 20.000 posts open bleefquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:49 schreef GasTurbine het volgende:
feli paaskonijn
Geef me maar een stel tieten en een biertje. Alhoewel bonomel er ook ingaat.
Je át pwaneermeel?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vond paneermeel vroeger heel erg lekker. ik at het wel eens gewoon
hahaha. maar jullie hebben pawneermeel?
Als ik dat zeg mag ik je niet meer in leven laten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vond paneermeel vroeger heel erg lekker. ik at het wel eens gewoon
hahaha. maar jullie hebben pawneermeel?
Kénnie wel gefe, maar hed folk wil egte tiete en bier!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ja ze tyfen mijn topic gewoon dicht terwijl die van c0nd0r (wie?) met zijn 20.000 posts open bleef
* Paaskonijn geeft bier en tietne
WEEKENDDDD
En dat zien we liever niet gebeurenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als ik dat zeg mag ik je niet meer in leven laten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |