abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57781523
Te koop, mijn eerste iPhone.

Na een val is de hoornspeaker defect geraakt. Er zit een kleine deuk boven de "stilzet-knop" aan de zeikant. Verder geen krassen op het scherm, en verder werkt de iPhone ook geheel naar behoren.

Bootloader 3.9, 1.1.3 software, ge unlocked. 8 gyg versie

Bellen kan dus wel, alleen met een headset, of via de hands-free functie.

Moet te repareren zijn, maar ik kom daar niet aan toe, zeker niet sinds ik al een nieuwe heb.

Richtprijs, 175 - 200 Euro.

Geen doos, alleen lader aanwezig ( ik durfde de rest niet in mijn koffer te laten zitten, dus opgestuurd, maar dat is mis gegaan... Foto's volgen.
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
  woensdag 2 april 2008 @ 15:56:45 #2
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_57781794
foto's zijn wel handig en daarnaast is te prijs echt te hoog. Reparatie kost ongeveer 180 euro incl...
pi_57781855
100 geboden!
pi_57782276
Genoteerd.

@Fawkes, als je de prijs te hoog vindt, kun je een bod doen. En zoals in opening staat, foto's volgen...
Reparatie hoeft niet zo duur te zijn, je hebt het nu over een geheel nieuw binnenwerk. Als je de losse speaker kunt kopen, is het een stuk voordeliger dunkt me. Maar die discussie ga ik hier niet voeren, noch volgen....
  woensdag 2 april 2008 @ 16:22:54 #5
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_57782333
125 ,-
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_57782733
ook genoteerd

Zie het zo; dit is je kans om voor heel weinig een iPod Touch te kopen, want dat is het nu in feite, met als extra dat je kunt bellen als je dat zou willen
pi_57784147
Mooie prijs , zoals gezegd een mooie en betere iPod dan de touch.
pi_57784549
we kijken even waar het schip strand, maar 200 eur lijkt me zeer redelijk...
pi_57794671
quote:
Bootloader 3.9, 1.1.3 software, ge unlocked. 8 gyg versie
is dat legaal? Zonder software van apple aan te passen?
bye
pi_57794954
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:49 schreef Petre het volgende:

[..]

is dat legaal? Zonder software van apple aan te passen?
Dat ding is ge-un-locked dus wat denk je?
pi_57795171
het unlocken van telefoons is niet illegaal .. verder vind ik 200 euro veel voor een defecte iphone elke andere defecte telefoon zou je niks opleveren ook niet als je hem nog als mp3spelert kan gebruiken tis een hype.. ik doe er zelf ook aan mee hoor tis een fantastische telefoon.. maar als je er niet mee kan bellen.. (Oh leuk een iphone! " ja indd ik kan er alleen niet mee bellen " ) tevens is hij nieuw INCL tax 275 euro

niet echt een flame hoor en als mensen het ervoor willen betalen no problem.. een tip voor een evt koper http://www.ifixit.com hier staan veel onderdelen en ook hele uitgebreide guides hoe ze te vervangen zijn.
pi_57796150
Het unlocken/jailbreaken van iPhones niet toegestaan. Dit is een inbreuk op de software van apple.
Dit topic gaat dan ook dicht.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')