Jij ben toch de Rattenvanger van Hamelen....go for it.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:58 schreef Jewscky1 het volgende:
Tering RAT naar het riool moet die RAT.
Die waren helemaal niet in gesprek, Huub had telefoon in de private, Brian dacht trouwens ook dat Jaap Huub ophaalde voor een gesprek samen, daarom wilde hij afluisteren.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:04 schreef miesy het volgende:
ik zou het gesprek nu tussen huub en jaap ook wel willen horen...
volgens mij zijn ze nu in kantoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die waren helemaal niet in gesprek, Huub had telefoon in de private, Brian dacht trouwens ook dat Jaap Huub ophaalde voor een gesprek samen, daarom wilde hij afluisteren.
Die krijgen we natuurlijk weer niet te horen, want het is vel interessanter dat Amanda terug komt van haar rijles!quote:Op woensdag 2 april 2008 17:04 schreef miesy het volgende:
ik zou het gesprek nu tussen huub en jaap ook wel willen horen...
Huub was al klaar met het gesprek en zocht net Japie.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die waren helemaal niet in gesprek, Huub had telefoon in de private, Brian dacht trouwens ook dat Jaap Huub ophaalde voor een gesprek samen, daarom wilde hij afluisteren.
die rat wordt helemaal para van zijn eigen achterdochtquote:Op woensdag 2 april 2008 17:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Schitterendquote:Op woensdag 2 april 2008 17:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
die rat wordt helemaal para van zijn eigen achterdocht
Oh, wat schattig. Een business agenda van het Kruidvat.quote:
Die idioot loopt ook al te blèren: Ik wil post.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:11 schreef rooie3 het volgende:
De batterijen van Ricardo zitten in zijn punani,die vent is echt gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |