quote:Op woensdag 2 april 2008 09:57 schreef 2live het volgende:
Ricardo denkt trouwens als hij en Jaap Huub en Claire na gaan doen dat H+C dit niet leuk zullen vinden. Hij bracht het als positief voor B+A en absoluut niet voor H+C. Nou hoop ik toch zo dat die twee [ h+c] het hardst lachen van allemaal.
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:34 schreef Lady-night het volgende:
Brian verteld van zijn gevecht tegen Dinos....veel agressie en gevaarlijke situatie, maar hij had rotopmerkingen gemaakt tegen zijn vriendin. Nancy wil weten wat hij er van geleerd heeft. Geen reactie...hoefde er niets van te leren..
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef Disana het volgende:
Brian heeft een rare gewoonte. Hij veegt met zijn hand zijn mond af, en veegt dan zijn hand aan het tafellaken af. Hij deed het zojuist twee keer. Ik heb hem dat ook vaak op bed zien doen, dan is het dekbed het slachtoffer.
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef Smash-it het volgende:
A ging zich omkleden om te gaan sporten: 'Braaaaaaai, mag ik je wedstrijdbroekje aan?'
B; nee, dat is bad karma!! Ik wil geen punani druppels in mijn broek.
A; nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.. (stilte) oke..
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:06 schreef Smash-it het volgende:
T: Hoe lang kennen jullie elkaar?
C: 5 januari kwam ik er in, twee weken later voor het eerst gezoend. 14 februari kregen ze echt 'verkering'
T: Ok. Kort en krachtig.
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:51 schreef beequeen het volgende:
Til: Wat doe je aan als je in ondertrouw gaat?
Claire: Weet ik niet, moet dat chic dan?
Til: Dus je bent op vakentie geweest in Turkije, waar precies?
Claire: Ik weet niet meer hoe dat plaatsje heet.
Nogmaals, of ze speelt dom of ze is echt clueless.
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:28 schreef Disana het volgende:
Brian heeft het over Huub in zijn interview. Over de seks met Gaby. Huub is 'een sick bastard'. Brian maakt rare geluiden tussendoor.
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:31 schreef petraa het volgende:
I: Wat ga je doen met het geld als je wint?
B: Een deel beleggen, een wereldreis, met mijn moeder op een cruise. En investeren in vastgoed en ik wil investeren in een project voor arme kinderen. Ik koop zelf met het geld dat ik win tickets mannie en ik en ik ga daar werk verrichten.
I: Wie wil je na de kooi niet meer zien?
B: Ik heb niet echt problemen met ze maar Eric hoef ik niet meer te zien en Huub ook niet zo. Maar ik heb wel dat ik met Huub een keer een biertje ga drinken.
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:40 schreef Disana het volgende:
Huub is terug. Hij was gewoon in zijn overhemdje gegaan![]()
Er waren fans bij het stadhuis. Hij heeft iets van zijn neefjes mee gekregen, waarschijnlijk tekeningen.
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef petraa het volgende:
Visagiste tegen Amanda: Je haar wat gaan we daar mee doen, even de stijltang erdoorheen
Amanda: Als je het niet erg vindt doe ik het liever zelf!
Achgossie, mag ie ook niet op de foto? Misschien kunnen ze hem voor spek en bonen interviewen, anders trekt zijn ego het niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:09 schreef T-lex het volgende:
Ricardo zal wel een beetje depri zijn nu...alle aandacht ging naar de echte wannabe's.
Hahahaha (tvp ja)quote:Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef T-lex het volgende:
Op die laatste cap van de OP....zie die rechter hand van Brian.![]()
ik vin het niet leuk .... beetje kinderachtig bij een off. reportagequote:Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef T-lex het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef T-lex het volgende:
Hoe vaak gaan ze op de foto waarbij Jaap iemand ineens met 2 vingers een stel oren geeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:20 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vin het niet leuk .... beetje kinderachtig bij een off. reportage
Welnee, hij geeft de grootte van de clit van Del aanquote:Op woensdag 2 april 2008 15:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan ze op de foto waarbij Jaap iemand ineens met 2 vingers een stel oren geeft.![]()
Ik zeg, khou d'r van...Jaapie is POWNED!
nou wat een humor van brian.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef T-lex het volgende:
klopt.... maar daar hou ik dus ook niet vanquote:Op woensdag 2 april 2008 15:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan ze op de foto waarbij Jaap iemand ineens met 2 vingers een stel oren geeft.![]()
Ik zeg, khou d'r van...Jaapie is POWNED!
Ik kan mij geen enkel moment herinneren dat ik ook maar 1 keer om Brian heb moeten lachen..quote:Op woensdag 2 april 2008 15:35 schreef kahaarin het volgende:
De deugd in het midden gaat in die laatste cap niet echt op geloof ik.![]()
Kinderachtige actie van Brian, des te meer omdat hij zelf zo preuts is als wat.
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan mij geen enkel moment herinneren dat ik ook maar 1 keer om Brian heb moeten lachen..
ja, alleen uit medelijden, dat wel
Er lachen er maar 2 om Brian en dat is Brian zelf ( zijn hyenalach) en Amanda ( ze zal wel moeten) koetsiekoetsiekoe.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:50 schreef Mokum020 het volgende:
Ik kan mij geen enkel moment herinneren dat ik ook maar 1 keer om Brian heb moeten lachen..
ja, alleen uit medelijden, dat wel
Volgens mij kijk jij ook uit naar 22 meiquote:Op woensdag 2 april 2008 16:02 schreef schatje het volgende:
Die laffe vetzak zit de laatste dagen wel vaak bij die rat van een Brian.
dit was wel afgesproken met Huub (Jaap zou zich openlijk wat afkeren, om te kijken of hij info uit Brian kan halen)........ en voor de showquote:Op woensdag 2 april 2008 16:02 schreef schatje het volgende:
Kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:02 schreef schatje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |