Hij doet gewoon raar (en een beetje vervelend....)quote:Op woensdag 2 april 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Feivel![]()
Volgens mij vindt Michiel deze cover ook niet heel erg tof gezien zijn reactie net voor de mic
Haha! dat was net goed te zien op de camquote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef Maricha het volgende:
Hij doet gewoon raar (en een beetje vervelend....)
Doet of is?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Niets aan de hand dus. In ieder geval niets om bang voor te worden.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Goed moment om binnen te vallenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Ah, goedenavond!
Ik heb net een paar uur geslapen, voel me niet zo heel erg lekker (hoofdpijn e.d.). Nog even het laatste halfuurtje MetMichiel meepakken.
The Carlton Dancequote:Op woensdag 2 april 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... zat ff wat te zappen, zie ik een dansende carlton op comedy central
Weezerquote:
Echt heel erg vind ik het nietquote:Op woensdag 2 april 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen Maricha/Michiel![]()
Valt mij eigenlijk pas sinds kort op dat het komedie blok op het eind er niet meer is..
quote:Op donderdag 3 april 2008 01:38 schreef Sirolf het volgende:
Justice - DVNO!
En nu ga ik toch echt slapen, ben nog steeds niet helemaal beter...
Waar nu gewoon dat vreselijk nare Faithless gedraaid wordtquote:Op donderdag 3 april 2008 08:52 schreef cosmick het volgende:
Ik luister Kink de laatste tijd trouwens.
quote:Op donderdag 3 april 2008 08:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waar nu gewoon dat vreselijk nare Faithless gedraaid wordt.
Noem'm God, noem'm Allah...Hij straft in ieder geval onmiddelijkquote:Op donderdag 3 april 2008 08:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waar nu gewoon dat vreselijk nare Faithless gedraaid wordt.
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:09 schreef Glacier het volgende:
Mogguh allemaal
Weer een beetje opgeknapt Floris?
Ah, coolquote:Op donderdag 3 april 2008 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
Bijna weekend
Heerlijk zo'n vrije vrijdag
Zaterdag naar Parijsff een dagje ertussenuit
![]()
Een mens moet wat....
*kuch*. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme (sorry)...Maar Leaf ken ik nou wel
Gelukkigquote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef Sirolf het volgende:
Gelukkig wel.
Al heb ik nog steeds geen flauw idee waar die aanval nu eigenlijk vandaan kwam...
Me2...quote:Op donderdag 3 april 2008 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme (sorry)...Maar Leaf ken ik nou wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |