Ik hoop het maarquote:Op donderdag 3 april 2008 20:24 schreef Silenus het volgende:
Haha die opmerking zou toch wel sarcastisch zijn of niet.
who cares, B team Groningen volgende week heur.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:01 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Hopelijk pakt Gabri geen geel!
Ze zullen allemaal een schorsing pakken zeg, wat moet je dan opstellen tegen Groningen?
Jullie A team zit in Amsterdam geloof ik?quote:Op donderdag 3 april 2008 20:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
who cares, B team Groningen volgende week heur.
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jullie A team zit in Amsterdam geloof ik?
Van Gaal is idd niet geschikt als TD.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Gaal als TD
Iedereen is al vergeten dat dankzij Louis Zlatan is weggepest? En San Marco en Van Gaal gaat inderdaad niet samen. Dus Van Gaal wordt het absoluut niet.
Ik denk van wel. Of wil jij het allemaal aan Van Basten over laten?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heeft Ajax eigenlijk nog wel een TD nodig?
Het lijkt me ook niet dat Van Basten even heen en weer vliegt naar bijvoorbeeld Milaan om met Gourcuff te onderhandelenquote:
Ik zie het al voor me, you want 5 million?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet dat Van Basten even heen en weer vliegt naar bijvoorbeeld Milaan om met Gourcuff te onderhandelen.
Had niet gedacht dat de eerste er meteen op zou reagerenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Laten we er een spelletje van maken, ik plaats
En jij mag raden waarom, je hebt 3 kansen.
Ik heb hem dood gedachtquote:
De aanvoerder van het team deaudquote:Op donderdag 3 april 2008 22:04 schreef VoreG het volgende:
We worden kampioen. Gomes is behoorlijk geblesseerd.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:05 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ik heb hem dood gedacht![]()
Dacht tien minuutjes geleden nog: even kijken of Gomes er nog niet af is geschopt
Even wachten, ik ben heel hard aan puntverlies voor die boeren komend weekend aan het denken.quote:
Mwah, ik hoop dat het niets ergs is voor hemquote:Op donderdag 3 april 2008 22:08 schreef Prosac het volgende:
ik zie zojuist het kampioenschap van PSV van het veld gedragen worden.
Fock dat! Ik hoop toch echt dat ie 4 weken geblesseerd is!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mwah, ik hoop dat het niets ergs is voor hem
Droop het sarcasme er niet van af?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef notunreal het volgende:
[..]
Fock dat! Ik hoop toch echt dat ie 4 weken geblesseerd is!
Dat zou erg vervelend zijn inderdaad!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mwah, ik hoop dat het niets ergs is voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |