En gelijk de fipo scorenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:09 schreef yvonne het volgende:
Ik zie het woord wondersponsje en móet wel reageren
Oh, maar dat lukt ook met een ouderwets schuursponsje en wat Jif, of Cif of hoe die zooi tegenwoordig dan ook mag heten.... daar staat me nog iets van bij uit de tijd dat mijn koter niet alleen op papier maar ook op de tafel zat te tekenenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan vast wel zonder.![]()
Ik ga echt alles te lijf met mijn wonderspons. Maar volgens mij heb ik net niet alleen de stift maar ook de lak van mijn tafel geschrobt
dat klopt. Maar andere dingen die echt niet lukken met Cif en schuurspons lukken toch met wonderspons. Heel eng is dat.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, maar dat lukt ook met een ouderwets schuursponsje en wat Jif, of Cif of hoe die zooi tegenwoordig dan ook mag heten.... daar staat me nog iets van bij uit de tijd dat mijn koter niet alleen op papier maar ook op de tafel zat te tekenen
Uhuh, wonderspons, e-smoker, het kan niet op.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:15 schreef Copycat het volgende:
Yvonne, wilde ik je nog steeds vragen: gebruik jij die e-sigaret nu nog?
Aha. Dat zou wel eens het probleem kunnen zijn in huize Cc ...quote:Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik merk wel dat naar mate de schoonfactor toeneemt, de houdbaarheid van mijn sponsjes ook toeneemt.
quote:
En dan valt 'ie na afloop uit elkaar?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:03 schreef Copycat het volgende:
Ik hang in de kroeg altijd de wonderspons uit.
oké.quote:
Ja, daar moet ik nog iets op zien te verzinnen.quote:
Na afloop lijkt me goed... tijdens lijkt me minder...quote:Op woensdag 2 april 2008 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik nog iets op zien te verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |