neej als setquote:
jep agpquote:Op woensdag 2 april 2008 19:51 schreef invine het volgende:
agp slot? zoja 30 euro incl geboden (drivers erbij)?
Welke is het nou... de Athlon 64 of de Athlon XP? Een Amd XP 64 bit bestaat namelijk niet.quote:[b]Op woensdag 2 april 2008 11:32
AMD 64bit XP3200+ cpu
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256E72004FA61F.htmquote:Op donderdag 3 april 2008 12:01 schreef erikkll het volgende:
Welk socket heeft de processor? AM2 of 939?
ook voor jou dit is een setje niks gaat los wegquote:
copy past foutje! van topic waar ik em ooit kocht sorry don't shoot me! okeeyquote:Op donderdag 3 april 2008 14:54 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Welke is het nou... de Athlon 64 of de Athlon XP? Een Amd XP 64 bit bestaat namelijk niet.
staat er net een dag op ik w8 nog effe afquote:
okeey 40 is hoofste bod tot nu toequote:Op maandag 14 april 2008 10:40 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik niet meer. dit duurt me te lang.
kan jah tegen meerprijs of je besteld em zelf bij www.alternate.nl (haal ik em anders ook vandaan)quote:Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kan er een cheap-ass videokaart bijgeleverd worden? GF4 ofzo?
als ik ook een koper voor bord vindquote:Op maandag 21 april 2008 16:29 schreef invine het volgende:
als je alleen cpu met cooler wilt verkopen bied ik 25incl voor cpu en cooler
wat bied je voor het bordje dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:41 schreef BarteS het volgende:
Er zaten toch al een aardig aantal dagen tussen de post van invine en die van mij dus ik had het vermoeden dat invine op de één of andere manier al aan een andere cpu+koeler was gekomen. Indirect blijkt dat ook zo te zijn.
Maar goed, ik hoor/zie wel of er iemand meegaat voor de cpu+koeler en wat het gat is.
ik neem die processor dan wel over voor 20 incl. koeler hoef ik nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:41 schreef BarteS het volgende:
Er zaten toch al een aardig aantal dagen tussen de post van invine en die van mij dus ik had het vermoeden dat invine op de één of andere manier al aan een andere cpu+koeler was gekomen. Indirect blijkt dat ook zo te zijn.
Maar goed, ik hoor/zie wel of er iemand meegaat voor de cpu+koeler en wat het gat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |