abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57773411
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe
Dank
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 2 april 2008 @ 08:24:54 #2
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57773534
Straf voor Liquido.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_57774166
tvp'tje
  woensdag 2 april 2008 @ 09:53:10 #4
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57774555
Bah, ik heb zin om weer knetterverliefd te worden maar k kan maar niet kiezen.
Ik ben wel hot op het moment want ik heb allemaal aandacht van leuke dames, zou het misschien met die getinte dagcreme van de drogist te maken hebben?
Anyway, laat maar komen die lente, ik heb er wel zin in!
  woensdag 2 april 2008 @ 09:58:07 #5
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57774635
ik vraag me af hoe iemand vrouwen aan kan trekken met getinte dagcreme..lijkt me meer dat er dan vooral mannen op afkomen..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  woensdag 2 april 2008 @ 10:07:43 #6
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57774777
quote:
Op woensdag 2 april 2008 09:58 schreef Shitonya het volgende:
ik vraag me af hoe iemand vrouwen aan kan trekken met getinte dagcreme..lijkt me meer dat er dan vooral mannen op afkomen..
Mannen én vrouwen hoor, je ziet er anders niks van..
Ik had vroeger wél "last" van veel aandacht van mannen, maar de laatste tijd valt 't gelukkig weer mee..
Ach, als een nicht je probeert te versieren kan je dat mss niet op prijs stellen omdat je zelf geen gay bent, het streelt tóch je ego. Das net hetzelfde als wanneer jij versiert wordt door een desperate sukkel.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:11:59 #7
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57774840
neen, het zou hetzelfde zijn al zou ik versierd worden door een lesbi en daar zou mijn ego in geen geval gestreeld door worden
  woensdag 2 april 2008 @ 10:14:11 #8
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57774875
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:11 schreef Shitonya het volgende:
neen, het zou hetzelfde zijn al zou ik versierd worden door een lesbi en daar zou mijn ego in geen geval gestreeld door worden
Huh? waarom is dat verschillend dan?
  woensdag 2 april 2008 @ 10:22:22 #9
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57774994
omdat ik dan mogelijk iets lesbisch zou uitstralen. Lesbi vrouwen versieren niet zo snel een vrouw waarvan zij denken dat die gewoon hetero is. Aangezien ik ook hetero bent doet het je emotioneel gezien logischerwijze ook meer als een man je tracht te versieren dan hetzelfde soort geslacht.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:26:22 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57775056
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef Shitonya het volgende:
omdat ik dan mogelijk iets lesbisch zou uitstralen. Lesbi vrouwen versieren niet zo snel een vrouw waarvan zij denken dat die gewoon hetero is. Aangezien ik ook hetero bent doet het je emotioneel gezien logischerwijze ook meer als een man je tracht te versieren dan hetzelfde soort geslacht.
Waarschijnlijk heb je een of ander vooroorlogs beeld van "andersgeaarden" en denk je dat iedere pot met kortgeknipt haar in een tuinbroek rondwandeld; en ben je daarom ni opgezet met die aandacht?

En wat is dat nou voor onzin: waarom zou een lesbo geen vrouw kunnen versieren waarvan ze vermoed dat ze heterosexueel is? Alsof jij nooit met een vrouw hebt gezoend.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:30:50 #11
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57775128
tuurlijk wel, maar dat bracht geen gevoelens bij me los en was ook niet beter te noemen dan zoenen met een man. Ze kunnen ze allicht wel versieren maar wel erg moeilijk. Als hetero zijnde wordt je ego voornamelijk gestreeld door het andere geslacht, omdat je heteroseksueel bent. Logisch oder was.. simpele dingen moet je niet onnodig moeilijker gaan maken dan het is.
  woensdag 2 april 2008 @ 12:14:37 #12
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57777025
Aandacht van een ander is toch gewoon altijd positief? Al is het van een enorme sukkel of iemand van hetzelfde geslacht. Dat bevestigd toch absoluut je ego?

Ik heb al eens gehad dat een jongen geinteresseerd in me was, ik vond het alleen maar een compliment eigenlijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_57777501
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Aandacht van een ander is toch gewoon altijd positief? Al is het van een enorme sukkel of iemand van hetzelfde geslacht. Dat bevestigd toch absoluut je ego?

Ik heb al eens gehad dat een jongen geinteresseerd in me was, ik vond het alleen maar een compliment eigenlijk.
Heb dat ook wel eens gehad en zag het ook als een compliment. Wel ff heel duidelijk gemaakt dat ik hetero ben, daar niet van.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_57777535
quote:

full stops and exclamation marks
pi_57777789
TVP, ik wil me nog niet afmelden maar je weet nooit wanneer je je het singlestopic voor gezien houdt.
pi_57777832
Je gaat toch doorzetten?
  woensdag 2 april 2008 @ 13:40:55 #17
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57778704
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef Shitonya het volgende:
Hahahahaha?

.
There is no rehab for stupidity.
pi_57778760
quote:

Los van het seksuele of relationele, is aandacht altijd leuk.
pi_57779018
Ik voospel het laatste Singles-topic voor MLI & MNR. Jullie moeten er echt aan gaan geloven !
pi_57779249
aargh, gister gezellig feestje gehad waar een erg leuk meisje bij de garderobe stond, zegt ze een vriend te hebben
En dat is al de 2e keer in korte tijd...
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 14:26:46 #21
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57779775
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef El.Wulfo het volgende:
aargh, gister gezellig feestje gehad waar een erg leuk meisje bij de garderobe stond, zegt ze een vriend te hebben
En dat is al de 2e keer in korte tijd...
Wat is het probleem, je hebt toch een leuke avond gehad

Misschien heeft ze wel een single vriendin, of heeft die vriend van haar een vrijgezelle zus ofzo, dat weet je ook nooit. Niet zo somber inzien hoor!

een singles topic, nooit gezien
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57779779
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:55 schreef Tegan het volgende:
Ik voospel het laatste Singles-topic voor MLI & MNR. Jullie moeten er echt aan gaan geloven !
Jij bent echt nieuw he

garpje! mnr mli
A little bit hateful
pi_57779854
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wat is het probleem, je hebt toch een leuke avond gehad

Misschien heeft ze wel een single vriendin, of heeft die vriend van haar een vrijgezelle zus ofzo, dat weet je ook nooit. Niet zo somber inzien hoor!

een singles topic, nooit gezien
juppes dat wel, en ze werkt er vaak, dus ik kan dr altijd vinden
ik had dr al beloofd om iig over een paar maandjes nog s te kijken of ze haar vriend dan nog steeds leuk vind en dat kon ze wel waarderen volgens mij
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 14:32:35 #24
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57779894
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:30 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

juppes dat wel, en ze werkt er vaak, dus ik kan dr altijd vinden
ik had dr al beloofd om iig over een paar maandjes nog s te kijken of ze haar vriend dan nog steeds leuk vind en dat kon ze wel waarderen volgens mij
Hatsaa, probleem opgelost
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57780791
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
Je gaat toch doorzetten?
Qui, moi? Je ne sais pas maintenaint, ik zie het wel. Gisteren wel weer gezellig gebabbeld enzo. Verdomme, hij is te leuk.
pi_57780811
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Jij bent echt nieuw he

garpje! mnr mli

Zo makkelijk komen jullie niet van me af.
pi_57780814
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Jij bent echt nieuw he

garpje! mnr mli
Zie TT

En toch zou ik het best leuk vinden om samen met MLI 'on air' te gaan, hehe. Ik zeg: "Relaties #1"
pi_57781156
Opeens uit het niets een SMSje van de dame waarmee ik mijn eerste date ooit heb gehad.
"Hey how are ya stranger?" smste ze heel speels omdat we al een tijd niet hadden gesmst omdat zij zou smsen en ik geen zin had om als een hondje achter haar aan te lopen.

Deze sms sessie heb ik het maar een keer anders aangepakt en zo ga ik het vanaf nu ook doen, niet meer als eerste iemand uitvragen. Zij kom steeds weer achter mij aan, dus laat haar het fucking werk maar doen. Ik zit er niet echt mee of het nu wel of niet wat word, al is het maar één simpele bioscoop date.
pi_57781209
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Qui, moi? Je ne sais pas maintenaint, ik zie het wel. Gisteren wel weer gezellig gebabbeld enzo. Verdomme, hij is te leuk.
Hoe lang ben je al aan het klooien met die gast? Krijg een beetje het idee dat het aantrekken en afstoten is....of zie ik dat verkeerd?
pi_57783075
Hallo! Ik leef nog!

En nu heb ik zin om de reeks weer op z´n kop te zetten
  woensdag 2 april 2008 @ 17:03:19 #31
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_57783190
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_57783199
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:29 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al aan het klooien met die gast? Krijg een beetje het idee dat het aantrekken en afstoten is....of zie ik dat verkeerd?
Nenee, geen aftrekken en afstoten, dat stadium zijn we allang voorbij. Het komt er op neer dat we ons gedragen als een stel, behalve in het openbaar. En alles bij elkaar duurt het al weer 1,5 maand, na onze eerste ontmoeting wel elkaar 2 weken niet gezien/gesproken/gehoord. Daarna 1,5 week geprobeerd om hem in de friendzone te drukken maar sommige mannen weten altijd uit die valkuil te blijven . Ik ben wel minder panisch nu, casanova gaat mee naar NL met koninginnedag en dan staat een bezoek aan mijn ouders wel op de planning.
pi_57783206
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:03 schreef Garisson72 het volgende:
pi_57783241
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef MNR het volgende:

[..]

Zie TT

En toch zou ik het best leuk vinden om samen met MLI 'on air' te gaan, hehe. Ik zeg: "Relaties #1"
ik zou me vereerd voelen. Da´s dan wel een goeie reden om nu even niet aan een relatie te beginnen
  woensdag 2 april 2008 @ 19:05:49 #35
11102 knep
Mountainfreak
pi_57785781
quote:
Nu jij nog .
pi_57785994
Verdomme, mensen zijn mij allang vergeten! Ik had gerekend op een heleboel boe-geroep :p
  woensdag 2 april 2008 @ 19:17:06 #37
141482 Q.
JurassiQ
pi_57786060
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hallo! Ik leef nog!

En nu heb ik zin om de reeks weer op z´n kop te zetten
Boe!
For great justice!
  woensdag 2 april 2008 @ 19:17:17 #38
141482 Q.
JurassiQ
pi_57786064
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verdomme, mensen zijn mij allang vergeten! Ik had gerekend op een heleboel boe-geroep :p
Wie ben jij? .
For great justice!
pi_57786212
quote:
Wist je nog vroeger hoe verfrissend het was toen Semtex haar stringie poste. Hoe aanstootgevend dat was? Nu is het benenwijd dildo erin liefst close-up.

M.a.w. helaas ga je het niet meer redden met semi vrijgevochten feministische opmerkingen. Whoops. De tijden zijn veranderd.
A little bit hateful
  woensdag 2 april 2008 @ 19:26:55 #40
101353 mrbox
Miep miep
pi_57786331
quote:
Sommige mensen hebben tot laat college

Hoest met Whoops in Belgie nu toch ? Still single ? and Why r u still single !?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_57789079
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:05 schreef knep het volgende:

[..]

Nu jij nog .
Ik? Nooit! Er moet toch iemand in die Singles-topics blijven posten .
pi_57793717
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef Tegan het volgende:

[..]

*uunnggg* wiebelt op stoel en wijst naar zichzelf!!
pi_57794413
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog, ik ga ook nergens heen.
Tap tap tap
pi_57798302
quote:
pi_57798807
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:16 schreef Den_Haag het volgende:
Ja

Mag ik hier nog een vraag stellen?
  donderdag 3 april 2008 @ 10:58:01 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57800036
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:49 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja

maar natuurlijk.... zolang het maar ontopic is en niet als de rest weer afzakt in....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57800600
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:49 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja

Jij altijd
pi_57801226
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef Re het volgende:
maar natuurlijk.... zolang het maar ontopic is en niet als de rest weer afzakt in....
Neuj, het is inhoudelijk
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
Jij altijd

Wel, het volgende is dus het geval. Vanavond komt hij bij mij eten. Supergezellig, heb er ook zin in.

Nu is het issue dat ik samen met mijn ex onder 1 dak woon; we wonen in hetzelfde stud. complex en we eten altijd met z'n allen (10) aan tafel. Heb dus echt na zitten denken hoe ik dat het beste aan kan pakken.

Mijn ex is er maandagavond achtergekomen dat er dus iemand anders in beeld is voor mij. Het is nu ruim een jaar uit tussen ons. Vanaf dat moment (maandagavond) deed hij echt ontzettend lullig tegen mij: hij negeert me, praat in de 3de pers. vorm terwijl ik in de buurt ben en plaatst nare opmerkingen. Vind ik dus echt vervelend!
Er was helemaal niets aan de hand, contact was zelfs helemaal mat geworden, maar is nu dus veranderd.

Mijn vraag is dus eigenlijk: hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken?

Het lijkt me geen verstandig idee om die 2 met elkaar aan tafel te zetten: a) denk dat mijn ex nog moet wennen aan het idee en wil ook nog wel rekening houden met zijn gevoelens en b) denk niet dat mijn 'nieuwe' vlam het zo leuk vindt. Vooralsnog wil ik meer rekening houden met de gevoelens van die leuke vent dan die van mijn ex.
Stel nu, dat het heel leuk is en een lange termijn plan wordt tussen hem en mij.. kan toch niet totdat ik verhuis altijd maar deze situatie vermijden? Het voelt nl. verkeerd om me in te houden. Graag jullie mening
pi_57802238
Je kan hem wel verzoeken om minder lullig te doen, maar je hebt het niet in de hand of hij dat ook gaat doen. Kijk het effe aan, en verandert het niet, kijk dan uit naar een nieuwe woning. Sommige situaties moet je niet willen blijven opzoeken.
pi_57802282
En om dezelfde reden zou ik ook gewoon lekker met die man met zijn tweeen op je kamer gaan eten. Of ergens in de stad. Dat zal toch wel vaker gebeuren, dat een bewoner een keer 1 avondje niet bij het Grote Huisdiner aanschuift?
pi_57802641
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef thaleia het volgende:
En om dezelfde reden zou ik ook gewoon lekker met die man met zijn tweeen op je kamer gaan eten. Of ergens in de stad. Dat zal toch wel vaker gebeuren, dat een bewoner een keer 1 avondje niet bij het Grote Huisdiner aanschuift?
dat dus ja.
Dan heeft je ex tijd om het te accepteren en je huidige vlam heeft een betere tijd. Want het is niet altijd even fijn om aan te schijven in een rumourige studentenflat als je alleen je vriendin kent.
Azwethinkweiz
pi_57802940
De juiste antwoorden zijn idd al gegeten. Ga gezellig een hapje in de stad eten
pi_57803140
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:36 schreef thaleia het volgende:
Je kan hem wel verzoeken om minder lullig te doen, maar je hebt het niet in de hand of hij dat ook gaat doen. Kijk het effe aan, en verandert het niet, kijk dan uit naar een nieuwe woning. Sommige situaties moet je niet willen blijven opzoeken.
Ik ga hem niet verzoeken om minder lullig te doen. Uitkijken naar een nieuwe woning staat sowieso op de planning, maar dan wel op een natuurlijke manier en niet om deze reden.
pi_57803290
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
De juiste antwoorden zijn idd al gegeten. Ga gezellig een hapje in de stad eten
Dus iedereen vind, als ik het even goed terugkoppel, dat ik gewoon altijd apart moet blijven eten en gewoon er het beste ervan te maken? (heb gewoon geen zin om op mijn tenen te gaan lopen.. dat wil ik voorkomen).

Fair enough
pi_57803997
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:28 schreef MNR het volgende:

[..]

Dus iedereen vind, als ik het even goed terugkoppel, dat ik gewoon altijd apart moet blijven eten en gewoon er het beste ervan te maken? (heb gewoon geen zin om op mijn tenen te gaan lopen.. dat wil ik voorkomen).

Fair enough
nee, maar het is misschien wel verstandig om de eerste keer zo te beginnen.

Ik zie trouwens dat je 26/27 bent, dan vind ik dat jullie gewoon volwassen om moeten kunnen gaan en er na de 1e keer geen probleem van hoeven maken.
Azwethinkweiz
pi_57804691
Allemaal mensen die al aan de date zijn en exen hebben..

Ik zit in "de sms tijd", volgens mij kennen veel mensen dat wel

Kijk, ik háát wachten! Daarom vraag ik meteen iemand uit als ik weet dat ze me wel leuk vind. Ik hoef niet te wachten en aan te zien hoe het gaat en ik hoef het ook al helemaal geen tijd te geven, maar uit meerdere ervaringen werkt dit voor geen meter en word ik alleen maar het broer type en beland dus keihard in de vriende zone. Ja, ook nadat ik iemand heb uitgevraagd enzo, ik ben blijkbaar een persoon waar je alles aan kan vertellen omdat, zonder gein, best veel mensen mijn raad vragen met dingen, waaronder met wat ze moeten doen als ze bezig zijn met een man/vrouw. Mijn raad werkt dan ook nog wel eens een beetje, maar bij mijzelf faalt het allemaal knetterhard omdat ik toch te verlegen ben als het erop aankomt om een nog niet zo heel bekend persoon te versieren.

Nu pak ik het echter een keer anders aan. Ik had een meisje gesmst of ze wou daten, ze zou terugsmsen of ze kon of niet, niks weer van teruggehoord. Dat vond ik vaag want ze kwam achter mij aajn. Nu smste ze een week later opeens en ik heb haar nog niet uitgevraagd of iets, na een aantal smsjes ging zij dingen sturen als "ik sms je wel als ik in de stad ben".

Ik weet het, ik ben echt een enorme noob/rookie/beginneling, ik weet het, daar hoef je mij niet op te wijzen.
pi_57804862
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef RickTheGreatest het volgende:
Allemaal mensen die al aan de date zijn en exen hebben..

....

Nu pak ik het echter een keer anders aan. Ik had een meisje gesmst of ze wou daten, ze zou terugsmsen of ze kon of niet, niks weer van teruggehoord. Dat vond ik vaag want ze kwam achter mij aajn. Nu smste ze een week later opeens en ik heb haar nog niet uitgevraagd of iets, na een aantal smsjes ging zij dingen sturen als "ik sms je wel als ik in de stad ben".

........
ik snap het niet echt...
maar smsjes als 'ik sms je wel als ik in de stad ben" wijzen meestal niet erg op relatiemogelijkheden, maar meer vriendschappen...
Azwethinkweiz
pi_57805055
Bij de eerste ontmoeting zat ze aan mn kont en hebben we gezoend etc.
Bij de tweede ontmoeting gepraat, in een park gezeten/gelegen en gezoend etc.
Bij de derde ontmoeting alleen wat gedronken en gezoend, geen etc. toen want het was in een bar :p
Nee, het is geen vriendschap met verder niks.

Ik bedoel eigenlijk dat ik een keer niet hopeloos wil overkomen door steeds te smsen "hey zin om wat te doen?", maar een keer afwachten en "het dus tijd geven". Voor een gewone vriendschap met een nog eigenlijk onbekend persoon ga je niet na een week weer smsen, ik zit hier tenslotte nog maar 3 maand en dat weet ze.
pi_57806744
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:28 schreef MNR het volgende:

[..]

Fair enough
Nee, alleen ff deze keer apart eten en nog eens met je ex om tafel gaan zitten. Hij zal er toch eens aan moeten wennen.
pi_57806764
@rick, je bent gewoon voor erbij. sexrelatie is ook een relatie
  donderdag 3 april 2008 @ 18:40:23 #61
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57809794
hallo single meldt...

keywords: onzeker, te dik én kieskeurig hoe moeilijk wil ik het mezelf maken?

maar eigenlijk vind ik single zijn heulemaal niet leuk...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57810033
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:40 schreef kwakveense het volgende:
hallo single meldt...

Tijd dan om aan jezelf te gaan werken , tevreden zijn met jezelf is toch echt een basis stap
  donderdag 3 april 2008 @ 18:56:10 #63
150152 Queen_Bee
pi_57810174
quote:
Op donderdag 3 april 200818:49 schreef mrbox het volgende:

[..]

Tijd dan om aan jezelf te gaan werken [afbeelding] , tevreden zijn met jezelf is toch echt een basis stap
Ik moet mezelf ook echt onder mn kont schoppen
I'm super sonic man
pi_57811557
*kicks ass*
Azwethinkweiz
  donderdag 3 april 2008 @ 20:15:10 #65
150152 Queen_Bee
pi_57812121
Werkt nog niet echt
I'm super sonic man
pi_57812501
bummers...
Azwethinkweiz
pi_57818153
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:19 schreef Den_Haag het volgende:
@rick, je bent gewoon voor erbij. sexrelatie is ook een relatie
Er is nog geen seks geweest, de etc was alles behalve.
Om eerlijk te zijn wil ik zelf verder niks Daarom heb ik eigenlijk geen zin om ook maar iets moeite te doen en eerst een aantal dates af te gaan enzo, maar blijkbaar kan het nu niet anders voor ik access krijg

Een echte relatie, dat kan pas écht over 4 maand ongeveer, als ik weer in NL ben en op vakantie ben geweest met mn vriendjes.
pi_57818599
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Werkt nog niet echt
*geeft QB voor de zekerheid ook maar een schop
pi_57819405
Den_Haag , Hoe is het met uw singlesstatus?
pi_57821826
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Tegan het volgende:
Den_Haag , Hoe is het met uw singlesstatus?
Tegan Hetzelfde als die van u

[ Bericht 16% gewijzigd door Den_Haag op 04-04-2008 07:59:11 ]
pi_57822066
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
Om eerlijk te zijn wil ik zelf verder niks Daarom heb ik eigenlijk geen zin om ook maar iets moeite te doen en eerst een aantal dates af te gaan enzo, maar blijkbaar kan het nu niet anders voor ik access krijg

Een echte relatie, dat kan pas écht over 4 maand ongeveer, als ik weer in NL ben en op vakantie ben geweest met mn vriendjes.
Ik ben voor elf uur 's ochtends nogal langzaam van begrip, dus ik volg het even niet: je wil niks, maar wel 'access'?
pi_57822082
Ja eigenlijk wel, ben nog maagd.
Ik zit in Australië, dus ik heb weinig zin om hier de laatste 3 maand vast te zitten aan een dame. Het gaat anders ook nog eens zowiezo 100% uit als ik weer terug ga naar NL, het staat VAST dat ik relatieloos naar NL ga. Maar het is ook een mooie manier om te testen hoe het is om eem vriendin te hebben.

Ik zal wel zien waar het naartoe gaat
pi_57822100
Wat een mooie eufemismes allemaal

"access"
"weten hoe het is om een vriendin te hebben"

Jij wil maar 1 ding, daar kun je gewoon eerlijk over zijn, ze leest het toch niet
pi_57822127
Maar dat heb ik al duidelijk gemaakt in de reeks hiervoor
Maar is het te begrijpen als vrouw zijnde?

Ey, je hebt ge-edit!

Ik wil een keer keihard neuken Ja, wie niet? Als ik elke vrouw moet geloven willen ze "alleen maar romantiek en liefde"
pi_57822209
Nou, als vrouw kan ik je melden dat dat er wel in zit als je erg aantrekkelijk bent.
pi_57822218
En ben je dat niet, dan zul je je moeten verlagen tot een "ik geef echt om je"-toneelstukje
pi_57822241
Check mn fobo en geef tips
pi_57822252
Oh, en: drank
pi_57822284
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
Atletisch gebouwd, stoere mountainbike....moet lukken
pi_57822358
Nu nog mijn vrouwonvriendelijke kant bijschaven en I'm good to go dus?
Mweh, vanavond zie ik dr misschien. Anders ga ik wel gewoon ff rondkijken naar scharrels.
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:03:18 #82
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_57823425
quote:
hallo single meldt...

WELKOM!!! Pas wel op, want sommige mensen zullen zeggen dat je flink moet gaan sporten als je jezelf te dik vindt...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_57823465
quote:
hallo single meldt...

Jij moet niet flink gaan sporten
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:14:16 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57823632
quote:
hallo single meldt...

Ach joh, je ziet er best leuk uit. Het zal allemaal wel meevallen
pi_57824082
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
Tap tap tap
pi_57824291
Oke uhm,
Heb maandag een date met een meisje dat ik al zes jaar niet meer gezien heb ofzo.
Lang verhaal kort:
- Vroeger half iets mee gehad een tijdje.
- Ze komt me tegen op hyves en voegt me toe.
- We krabbelen wat en ze wil op msn verder praten.
- Ze doet super geintresseerd, misschien wel TE geintresseerd.
- Wilde graag zo snel mogelijk afspreken, geen van beide tijd dit weekend dus maar maandag.

Nou zet ik hier een aantal vraagtekens bij.
Punt 1: ze zei aan me gedacht te hebben toen ze me toe had gevoegd op hyves. Maar de laatste keer dat ik haar sprak was goed 5 jaar geleden zeg maar. Punt 2: Daarna begon ze meteen met overduidelijke hints te gooien op hyves en msn. Punt 3: Ze wilde graag zo snel mogelijk afspreken omdat 'ze me zo graag weer eens wil zien'.
Conclusie?:
Ben ik nou gek of komt dit allemaal een beetje wanhopig over?
I am the Alpha and the Omega
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:56:08 #87
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57824522
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

WELKOM!!! Pas wel op, want sommige mensen zullen zeggen dat je flink moet gaan sporten als je jezelf te dik vindt...
haha, ik ben statistisch gezien ook gewoon te dik hoor maar ik ben inmiddels al 12 kilo afgevallen (19 kilo als ik mn hoogste gewicht ooit enkele jaren geleden neem) dus ik ben er mee aan de gang inderdaad inclusief sporten dus ik voel me niet aangevallen dan wel beledigd door sport advies.

tsja jezelf leuk vinden... das lastig. ook daar werk ik aan, en op heel veel punten lukt het al en is mn zelfbeeld best goed....alleen wat betreft mannen nog niet.... kan t me echt niet voorstellen zeg maar dat iemand me leuk zou vinden

dus daar is werk aan de winkel zogezegd
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57824540
@Rick, jouw gimmick is dat je er redelijk goed uitziet en nog maagd bent. Dat exploit je maar al te graag en daarom ben je nog steeds maagd.

BossFight: A runny egg is always too hard. Het is ook nooit goed hè
A little bit hateful
pi_57825035
Hoe bedoel je dat?
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:26:07 #90
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57825212
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:46 schreef BossFight het volgende:

Ik zie alleen maar kansen voor je, eigenlijk

Tenzij het zo'n sekreet/lelek mormel is dat je haar nooit meer wil zien ofzo?
pi_57825374
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar kansen voor je, eigenlijk

Tenzij het zo'n sekreet/lelek mormel is dat je haar nooit meer wil zien ofzo?
Nou dat is het hem juist, ze is best aardig opgedroogd eigenlijk.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:37:49 #92
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57825479
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:33 schreef BossFight het volgende:

[..]

Dan zie ik geen enkel probleem

Gaan met die banaan en post hier de resultaten
pi_57825621
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dan zie ik geen enkel probleem

Gaan met die banaan en post hier de resultaten
Ik blijf er nog even sceptisch onder.
Maar ik laat het wel weten.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:45:42 #94
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57825663
Tof! En ach, al is het maar een paar avonden leuk, dan is het nog steeds leuk
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:49:00 #95
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57825742
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:33 schreef BossFight het volgende:

[..]

Neem haar zaterdag anders mee naar de graanbeurs, dan kom ik haar wel keuren
pi_57825816
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Neem haar zaterdag anders mee naar de graanbeurs, dan kom ik haar wel keuren
We hadden dus van het weekend allebij geen tijd zeg maar, anders dan had ik dat wel gedaan.
Maar het zal ook allemaal wel loslopen denk ik, ik bedoel we gaan gewoon gezellig een biertje drinken.
Dus zolang ze mijn broek niet van mijn reet scheurt moet ik het wel overleven denk.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:57:22 #97
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57825936
Gewoon van genieten, komt wel goed

Tsk, dan ga ik zaterdag wel alleen jupiler drinken
pi_57826616
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon van genieten, komt wel goed

Tsk, dan ga ik zaterdag wel alleen jupiler drinken
Mijn plannen voor zaterdagavond zijn net gewijzigd dus misschien kom ik nog wel even naar de Graan.
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:30:20 #99
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57826692
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:26 schreef BossFight het volgende:

[..]

Mijn plannen voor zaterdagavond zijn net gewijzigd dus misschien kom ik nog wel even naar de Graan.
Nice

Inclusief vrouwvolk?
pi_57826778
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nice

Inclusief vrouwvolk?
Haha, nee niet die betreffende dame. Maar misschien kan ik voor zaterdag nog wat anders charteren!
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:38:08 #101
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57826855
quote:
Oke uhm,
Heb maandag een date met een meisje dat ik al zes jaar niet meer gezien heb ofzo.
Lang verhaal kort:
- Wilde graag zo snel mogelijk afspreken, geen van beide tijd dit weekend dus maar maandag.

Punt 1: ze zei aan me gedacht te hebben toen ze me toe had gevoegd op hyves. Maar de laatste keer dat ik haar sprak was goed 5 jaar geleden zeg maar. Punt 2: Daarna begon ze meteen met overduidelijke hints te gooien op hyves en msn. Punt 3: Ze wilde graag zo snel mogelijk afspreken omdat 'ze me zo graag weer eens wil zien'.
Conclusie?:
Deja-vu minus de hyves..

Hoop ellende mee gehad eigenlijk. Veel succes gewenst iig .
There is no rehab for stupidity.
pi_57827197
Mijn scepticisme is in ieders geval niet ongegrond.
Het feit is ook dat ik me niet meer echt kan heugen of ik haar destijds gedumpt heb ja of nee.
Misschien is ze wel uit op wraak!
Maar misschien is dat een beetje TE paranoide.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:12:55 #103
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57827565
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:34 schreef BossFight het volgende:

[..]

Haha, nee niet die betreffende dame. Maar misschien kan ik voor zaterdag nog wat anders charteren!
Klinkt goed
pi_57827751
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klinkt goed
Ik laat het je nog wel even weten dan.
pi_57827995
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:55 schreef BossFight het volgende:
Het feit is ook dat ik me niet meer echt kan heugen of ik haar destijds gedumpt heb ja of nee.
Niet aanstellen maar wel rubbers mee nemen.
pi_57828492
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 07:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Tegan Hetzelfde als die van u
Daten dan maar?
quote:
Hier komt het ook wel beetje raar over... maar ik ben wel een vrouw . Ik zou gewoon gaan maandag en beetje de kat uit de boom kijken , maar dat was je volgens mij al van plan.
pi_57828617
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:53 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hier komt het ook wel beetje raar over... maar ik ben wel een vrouw . Ik zou gewoon gaan maandag en beetje de kat uit de boom kijken , maar dat was je volgens mij al van plan[ afbeelding ].
Ja ik ga het even rustig bekijken. Komt goed.
pi_57829056
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:53 schreef Tegan het volgende:

[..]

Daten dan maar?
Stuur maar een pm
pi_57829750
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:03 schreef JoeyT het volgende:
Joey
Mijn muze
quote:
Oke uhm,
Lang verhaal kort:

Conclusie?:
Lang verhaal, 1 zin: kijk gewoon hoe je date verloopt en welk gevoel je daarbij hebt
En ga daar op af
pi_57829760
quote:
Ja, dat is het
pi_57830289
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:56 schreef kwakveense het volgende:
kan t me echt niet voorstellen zeg maar dat iemand me leuk zou vinden
Als jij dat al niet kan, kan een ander dat ook niet
pi_57830369
godsamme, leuke gozer op RP stuurt me een berichtje, maar ik ben geen full member en kan niks terugzeggen ,
Tap tap tap
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:27:42 #113
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57830467
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:22 schreef CherryLips het volgende:
godsamme, leuke gozer op RP stuurt me een berichtje, maar ik ben geen full member en kan niks terugzeggen ,
Ik had dat gedoe op Lexa ook inderdaad. Van die sites zijn echt waardeloos gewoon.
pi_57832264
of ik ben gewoon te gierig om iets van ¤30 of ¤40 neer te tellen .
Tap tap tap
pi_57832302
ik stuur gewoon een interesseberichtje terug, meer kan ik niet doen als hij z'n e-mail niet geeft .
Tap tap tap
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:07:06 #116
150152 Queen_Bee
pi_57832345
quote:
Op vrijdag 4 april 200817:04 schreef CherryLips het volgende:
ik stuur gewoon een interesseberichtje terug, meer kan ik niet doen als hij z'n e-mail niet geeft [afbeelding] .
Dat moet ie toch wel snappen
I'm super sonic man
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:21:26 #117
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57832540
quote:
ik heb een gevoel dat ze wil praten over waarom het fout ging, daar een hele hysterische heisa van maken en het ondertussen filmen, om jou mannen in het algemeen zwart te maken omdat ze net weer uit een relatie is gekickt
En dan op youtube zetten natuurlijk
Azwethinkweiz
pi_57832623
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:07 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dat moet ie toch wel snappen
Anders is ie het ook niet waard he .
Tap tap tap
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:37:21 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_57832787
quote:
Hey, niet ons singles gaan verraden hè?
For great justice!
pi_57833256
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Hey, niet ons singles gaan verraden hè?
Niet te hard van stapel lopen .
Tap tap tap
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:10:15 #121
150152 Queen_Bee
pi_57833355
quote:
Op vrijdag 4 april 200817:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Anders is ie het ook niet waard he [afbeelding] .
Precies wat ik dacht ja
I'm super sonic man
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:19:15 #122
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57833482
quote:
Dat was ik!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57836051
Kom net terug van uitgaan, het is hier 5:25 nu.
Ik heb gescoooord !
Ze zei alleen opeens: "I can't do this, I have a boyfriend"
Maar ze zoende echt heerlijk! De beste tot nu toe. Godver wat heb ik genoten van die tong! Volgende week vrijdag zie ik haar weer, tenzij ze aan het lullen was Maar dat denk ik niet, zij vroeg mij namelijk om elkaar weer te zien!

Ze zoent echt fantastisch!
pi_57836071
Geen nummers uitgewisseld?
pi_57836117
Ik heb haar nummer, denk ik.
Tenzij ze een verkeerd nummer (met opzet ) heeft ingetypt :p
pi_57836179
Goed bezig .
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:34:34 #127
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57836226
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
Kom net terug van uitgaan, het is hier 5:25 nu.
Ik heb gescoooord !
Ze zei alleen opeens: "I can't do this, I have a boyfriend"
Maar ze zoende echt heerlijk! De beste tot nu toe. Godver wat heb ik genoten van die tong! Volgende week vrijdag zie ik haar weer, tenzij ze aan het lullen was Maar dat denk ik niet, zij vroeg mij namelijk om elkaar weer te zien!

Ze zoent echt fantastisch!
High five!
Azwethinkweiz
pi_57836232
Zover heb ik:
Nederland
Ierland
Australië

Die van vandaag was dus Australië.. ik hoop op meer
Ik geniet nog na, vandaar mijn overvrolijke berichtjes
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:34:47 #129
150152 Queen_Bee
pi_57836233
quote:
Op vrijdag 4 april 200820:30 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik heb haar nummer, denk ik.
Tenzij ze een verkeerd nummer (met opzet [afbeelding]) heeft ingetypt :p
Omg, ook gewoon haar nummer geven terwijl ze een vriend heeft Nu ja, je hoeft in ieder geval niet bang te zijn voor een relatie NEUKUH
I'm super sonic man
pi_57836273
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:34 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Omg, ook gewoon haar nummer geven terwijl ze een vriend heeft Nu ja, je hoeft in ieder geval niet bang te zijn voor een relatie NEUKUH
Zo had ik het idd niet eens bekeken! Go Rick Go !
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:39:28 #131
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57836334
Wat een ongelofelijke slet is dat geweest dan, dat ze zoiets flikt. Sorry to burst your bubble Rick. Maarja seks dan maar en er dan zo snel mogelijk er weer vanaf zien te komen.
pi_57836343
Het is allemaal in mijn voordeel hé!
Ze heet trouwens Laura, dat is wel een beetje een saaie "Australische" naam, meer Nederlands eigenlijk.

Ik ga denk ik maar gewoon niet smsen en vrijdag aanzien of ze er is of niet

Dit is trouwens niet de dame waarmee ik al bezig was!

Nee je burst niks, dit is preecies wat ik zocht!
pi_57836382
Waarom sms je haar dan niet? Ze moet toch wel weten dat je interesse (in neuken) hebt!
pi_57836417
Stel je voor dat haar vriendje het leest ofzo, tegenwoordig leest iedereen de sms/msn gesprekken enzo na van bekenden..
pi_57836601
Ik haat atlijd van dat soort avonden. Ben je de rest van je uitbrak dag/week continue hitsig.

Maar wel gefeli hoor. Hoort bij zoiets een felicitatie?
A little bit hateful
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:52:24 #136
150152 Queen_Bee
pi_57836666
Ja, ik raad je aan wel een condoom te gebruiken
I'm super sonic man
pi_57836671
Ik ben op het moment niet eens hitsig
Dit had ik even nodig, even een lekkere boost dat ik nog in de smaak val!

Ja, felicitaties zijn welkom!
Een update komt uiteraard volgende week vrijdag of wanneer ik wél een sms ga sturen!
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:15:13 #138
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57837217
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:52 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ben op het moment niet eens hitsig
Dit had ik even nodig, even een lekkere boost dat ik nog in de smaak val!

Ja, felicitaties zijn welkom!
Een update komt uiteraard volgende week vrijdag of wanneer ik wél een sms ga sturen!
Hihi succes man, brand je vingers niet.
pi_57837311
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hihi succes man, brand je vingers niet.
Ok ik kop ehm erin.

Vingers branden mwah, maar een branderig gevoel ergens anders is niet aan te raden
A little bit hateful
pi_57837409
Nou vanavond gaan we dan maar even in de kroeg kijken of er nog wat rond loopt.
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:10:13 #141
150152 Queen_Bee
pi_57838796
Mag dit even tussendoor MSN sudoku Fok toernooi Klik, doe mee.
I'm super sonic man
pi_57841451
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Mag dit even tussendoor MSN sudoku Fok toernooi Klik, doe mee.
Ik ben echt verslaafd aan je ava .
Tap tap tap
pi_57841472
Ben weer terug van college. Straks om 9u weer
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:36:09 #144
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57847426
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:07 schreef Den_Haag het volgende:
Ben weer terug van college. Straks om 9u weer
Wat doe je, Den_Haag? Een snelcursus daten voor gevorderden?
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:20:30 #145
150152 Queen_Bee
pi_57848172
quote:
Op zaterdag 5 april 200800:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben echt verslaafd aan je ava [afbeelding] .
Lief hè Eerlijk gejat

Om ontopic te blijven, zouden jullie ooit naar zo een speeddate gebeuren gaan? Ik niet.
I'm super sonic man
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:23:53 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57848232
Nee, lekker geforceerd en oppervlakkig. Lijkt me echt totaal nutteloos.
pi_57848451
Nee zeker niet. Ik stap al nooit op een vrouw af, laat staan dat ik dan met 38 vrouwen binnen een half uur ofzo praat
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:55:36 #148
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57848790
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:20 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Lief hè Eerlijk gejat

Om ontopic te blijven, zouden jullie ooit naar zo een speeddate gebeuren gaan? Ik niet.
Niet met serieuze bedoelingen, maar ik denk dat als je daar met een paar vrienden/vriendinnen heengaat, dat je je achteraf helemaal kapotlacht, lijkt me wel wat hoor..
pi_57849005
Speeddaten zou ik ook niet zo snel doen. Misschien wel over tien jaar als ik helemaal desperate ben , maar voorlopig niet.
pi_57849065
quote:

[..]

Lief hè Eerlijk gejat

oh mij lijkt het wel grappig, niet echt om er ook iets aan over te houden, maar gewoon voor de fun.
Mensen leren kennen en een gezellige avond hebben
Azwethinkweiz
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:25:31 #151
150152 Queen_Bee
pi_57849205
Nu ja, het lijkt me ook sterk dat je na 5 minuten weet of t wat kan worden of niet Lijkt me dat je gewoon op uiterlijk wordt gekozen om er vervolgens achter te komen dat je niets gemeen hebt en een relatie er dus ook niet in zit.

Maar goed, met wat vrienden desperate mensen uitlachen is wel leuk ja
I'm super sonic man
pi_57849278
Dag singles!

Is het niet heerlijk om single te zijn?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_57849288
Nouja, opzich. Meeste mannen beoordeel ik ook op wat ze zeggen en hoe ze overkomen in het eerste gesprek. Ik kan toch al best snel opmaken of het iets heeft of dat het echt een no-go is.
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:33:09 #154
150152 Queen_Bee
pi_57849343
quote:
Op zaterdag 5 april 200814:30 schreef Tegan het volgende:
Nouja, opzich. Meeste mannen beoordeel ik ook op wat ze zeggen en hoe ze overkomen in het eerste gesprek. Ik kan toch al best snel opmaken of het iets heeft of dat het echt een no-go is.
Ja maar in 5min? Tuurlijk zal 't met de één wat beter klikken, maar ík denk dat je niet veel verder komt dan dat en dat ie van postzegels verzamelen houdt.
I'm super sonic man
pi_57849416
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja maar in 5min? Tuurlijk zal 't met de één wat beter klikken, maar ík denk dat je niet veel verder komt dan dat en dat ie van postzegels verzamelen houdt.
Hm, ik denk toch dat je gelijk hebt idd. Mannen die ik date die ken ik meestal wel van een aantal gesprekken in de kroeg ofzo voordat we met zijn tweeën gaan daten. Maar datzelfde probleem heb je toch ook bij een blind date?
pi_57849516
Je hoeft toch ook niet in vijf minuten te weten of het wat kan worden of niet? Een 'ja' aankruisen betekent niet 'met jou ga ik trouwen', een ja aankruisen betekent: 'nog een keer afspreken lijkt me wel leuk'. Van wat ik begrijp kruisen mensen ook meestal bij meerdere personen een 'ja' aan. Da's dus geen: "je bent de vrouw van mijn leven", maar gewoon een "jou mag ik wel, denk ik".

En dan zie je wel weer verder. Volgende afspraak hoeft ook geen diner bij kaarslicht te zijn, je kunt toch gewoon contact houden en afspreken dat je allebei naar hetzelfde bandje gaat, misschien niet eens met elkaar. Kortom: het kan toch ook wel gewoon relaxed ipv geforceerd?

Een collega van me zeurt al tijden dat ik een keer naar zoiets mee moet, omdat ze niet alleen wil gaan. En ja hoor, ik vind dat prima. Het is nl altijd dolle pret met haar, dus zelfs al blijkt het een vreselijk evenement te zijn, dan maken we er toch nog wel wat van

[ Bericht 13% gewijzigd door thaleia op 05-04-2008 14:57:45 ]
pi_57849733
Volgens How I Met Your Mother hebben vrouwen in 8.3 seconden besloten of ze een man leuk vinden of niet. Dus dan zijn 5 minuten zelfs erg ruim

en verder inderdaad wat thaleia zegt

[ Bericht 0% gewijzigd door El.Wulfo op 05-04-2008 15:06:11 ]
Azwethinkweiz
  zaterdag 5 april 2008 @ 15:04:14 #158
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57849832
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:44 schreef thaleia het volgende:
Je hoeft toch ook niet in vijf minuten te weten of het wat kan worden of niet? Een 'ja' aankruisen betekent niet 'met jou ga ik trouwen', een ja aankruisen betekent: 'nog een keer afspreken lijkt me wel leuk'. Van wat ik begrijp kruisen mensen ook meestal bij meerdere personen een 'ja' aan. Da's dus geen: "je bent de vrouw van mijn leven", maar gewoon een "jou mag ik wel, denk ik".

En dan zie je wel weer verder. Volgende afspraak hoeft ook geen diner bij kaarslicht te zijn, je kunt toch gewoon contact houden en afspreken dat je allebei naar hetzelfde bandje gaat, misschien niet eens met elkaar. Kortom: het kan toch ook wel gewoon relaxed ipv geforceerd?

Een collega van me zeurt al tijden dat ik een keer naar zoiets mee moet, omdat ze niet alleen wil gaan. En ja hoor, ik vind dat prima. Het is nl altijd dolle pret met haar, dus zelfs al blijkt het een vreselijk evenement te zijn, dan maken we er toch nog wel wat van
Het is alleen een beetje een geforceerde opzet van het zoeken van een partner vind ik; met amper 5 min tijd voor iemand. Het lijkt me moeilijk om dan een ontspannen gesprek te voeren met elkaar.
Ik heb het idee dat het merendeel van de speeddaters gaan voor een vaste relatie met kids evt gelijk erbij, maar ik kan me vergissen, ik ben er nog nooit geweest..
pi_57849944
Ik denk dat jullie de plank gewoon misslaan. Een speeddate is ook niet om in 5 minuten ontspannen een gesprek te voeren met iemand.

Het is eerder voor mensen die in hun dagelijkse leven gewoon niet echt mensen tegenkomen en toch willen zien wat er nog meer op date gebied wordt aangeboden behalve de kroeg en bar mannen.

Ben er zelfs nog nooit geweest, maar kennisen en vrienden wel (25+). Vooral hoger opgeleide mannen/vrouwen met een carriere drift én vrouwen waar de eierstokjes zijn gaan rammelen.
Echt super kansloze bierbuikjes zijn er niet.

Ga je naar de 35+, dan zijn het vaak gescheiden vrouwen, carriere vrouwen, kale / nerd mannen met goede banen/toekomst perspectief. Frans Bauer luisteren hierbij is een must.
A little bit hateful
pi_57849997
Ja dat weet ik ook niet, want ik ben er ook nog nooit geweest. Mijn collega heeft als opzet om gewoon uberhaupt weer eens wat mannen te ontmoeten, want we werken in een vrouwenberoep en daarbuiten komen we vooral bezette mannen tegen. Of achttienjarigen.

Ikzelf wil m'n mannelijke kennissenkring liever uitbreiden via sportwedstrijden en trainingsgroepjes, want met die mensen zit ik tenminste op 1 belangrijk gebied al op 1 lijn Maar ik zie er echt totaal geen probleem in om met haar mee te gaan. En ik verwacht bij een speeddate eigenlijk leukere mensen dan op een datingsite. Ze hebben in elk geval het lef om er naartoe te gaan, wat toch al een grotere stap is dan een beetje rondklikken en voorzichtige 'interesseberichtjes' sturen.

Maar goed, kan best zijn dat het merendeel van de speeddaters liefst de volgende week al getrouwd wil zijn hoor, ik weet het echt niet. Mochten we daadwerkelijk ooit een keer gaan, dan zal ik hier wel een recensie posten
pi_57850908
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:36 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Wat doe je, Den_Haag? Een snelcursus daten voor gevorderden?
Part-time masterstitel halen
pi_57852909
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:58 schreef El.Wulfo het volgende:
Volgens How I Met Your Mother hebben vrouwen in 8.3 seconden besloten of ze een man leuk vinden of niet. Dus dan zijn 5 minuten zelfs erg ruim

en verder inderdaad wat thaleia zegt
Als ik een meisje zie dan weet ik binnen 5 minuten toch zeker of het wat kan worden of niet.
Een eerste indruk is veel waard
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_57853156
quote:

[..]

Never.

Ik ben iemand die het niet van de eerste indruk moet hebben. Daarnaast zou ik doodzenuwachtig zijn waardoor ik dichtklap.
pi_57853291
Jij bent toch eens naar zo'n vrijgezellenfeest geweest RZ? Heb je nooit meer vertelt hoe dat was.
A little bit hateful
pi_57853391
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:37 schreef Liquidootje het volgende:
Jij bent toch eens naar zo'n vrijgezellenfeest geweest RZ? Heb je nooit meer vertelt hoe dat was.
Ik naar een vrijgezellenfeest? Dat lijkt me stug.
pi_57853453
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:16 schreef partyyboyy het volgende:
Als ik een meisje zie dan weet ik binnen 5 minuten toch zeker of het wat kan worden of niet.
Een eerste indruk is veel waard
Dat heb ik niet, het is hier regelmatig voorgekomen dat mannen die ik aanvankelijk zag als 'just friends' na maanden toch m'n hart wisten te winnen. Maar dat betekent niet dat speeddating dus zinloos is: na vijf minuten weet je echt wel of je iemand nog vaker zou willen spreken. En meer dan dat hoef je nog niet te weten
pi_57853479
Oké, dus, ik heb echt géén moeite om met een onbekende vrouw te praten als ze naar me toe komt.
Maar, als ik een leuke dame zie heb ik niks te zeggen als ik op haar af stap!

Laatst ging een vriend van me zijn schoen uitdoen, liep naar 2 meisjes heen waarvan hij er 1 wel zag zitten en vroeg of ze een keer van schoen wouden ruilen zodat hij op hoge hakken kon lopen. Het werkte ook nog!
Dit zou ik dus nooit doen, de gedachte dat ik dan als een enorme mongool overkom is de overmacht. Ook al ben ik dronken!

Probleem: ik stap nog stééds niet op iemand af.
pi_57853492
O ja, dat wil die collega ook, een singles party. Maar DAT weet ik dan weer niet zo. Ik ben weleens terechtgekomen op gewone dansavonden die bevolkt werden door wel heel erg zoekende 30+ -ers, en dat beviel me niks. Het voordeel van speeddaten is dat je van iedereen met wie het absoluut niet klikt ook automatisch binnen drie minuten weer af bent
  zaterdag 5 april 2008 @ 18:56:53 #169
94676 Garisson72
pi_57853635
lijkt mij echt nix, dat speeddaten. Mensen hebben toch de neiging om zich leuk en goed voor te doen omwille van die eerste indruk, en die 5 minuten zijn precies genoeg om nét niet door de mand te vallen.
pi_57853691
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:56 schreef Garisson72 het volgende:
lijkt mij echt nix, dat speeddaten. Mensen hebben toch de neiging om zich leuk en goed voor te doen omwille van die eerste indruk, en die 5 minuten zijn precies genoeg om nét niet door de mand te vallen.
5 minuten is een eeuwigheid als je niks gemeen hebt.
pi_57853701
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:00 schreef RickTheGreatest het volgende:
5 minuten is een eeuwigheid als je niks gemeen hebt.
Of als iemand zich heel gemaakt leuk voor zit te doen
pi_57853776
Ik ben tenminste altijd interessant met mijn opleiding en reisverslag
Vanavond heb ik niet gescoord, deze keer was een vriend van me aan de beurt
pi_57853860
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:05 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ben tenminste altijd interessant met mijn opleiding en reisverslag
Vanavond heb ik niet gescoord, deze keer was een vriend van me aan de beurt
Ik val dan echt in slaap als ze op stap beginnen over opleidingen enzo
Het liefste praat ik over kleine onzinnige dingen. Als dat goed bevalt dan werkt de rest vaak ook wel
pi_57853875
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:46 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat heb ik niet, het is hier regelmatig voorgekomen dat mannen die ik aanvankelijk zag als 'just friends' na maanden toch m'n hart wisten te winnen. Maar dat betekent niet dat speeddating dus zinloos is: na vijf minuten weet je echt wel of je iemand nog vaker zou willen spreken. En meer dan dat hoef je nog niet te weten
Je hebt gelijk Dat bedoelde ik eigenlijk ook wel te zeggen. Hoewel ik toch meer op uiterlijk gericht ben
Is dat slecht?
  zaterdag 5 april 2008 @ 19:18:26 #175
94676 Garisson72
pi_57853977
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:12 schreef partyyboyy het volgende:
Hoewel ik toch meer op uiterlijk gericht ben Is dat slecht?
eigenlijk wel, niet meer doen heur!
Gelukkig voor jou is het overgrote merendeel gericht op uiterlijk, dus echt raar is het natuurlijk niet.
pi_57854432
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:11 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik val dan echt in slaap als ze op stap beginnen over opleidingen enzo
Het liefste praat ik over kleine onzinnige dingen. Als dat goed bevalt dan werkt de rest vaak ook wel
Gelukkig ben jij geen vrouw en kom ik jou dan niet tegen, anders was het altijd min één
pi_57855412
Ik vind het juist leuk om iemand over een interesse/opleiding te zien praten. Als ze het echt leuk vinden zie je ze echt stralen . Daarnaast is het altijd leuk/goed om wat gedetailleerdere dingen te weten te komen over specifieke opleidingen/interesses. Verder is politiek/recent nieuws enzo ook wel tof om over te praten. Als het goed is en het klikt dan volgen die dingen altijd elkaar op met tussendoor wat leuk/grappig gepraat over niets.
  zaterdag 5 april 2008 @ 21:00:21 #178
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57856129
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 20:28 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het juist leuk om iemand over een interesse/opleiding te zien praten. Als ze het echt leuk vinden zie je ze echt stralen . Daarnaast is het altijd leuk/goed om wat gedetailleerdere dingen te weten te komen over specifieke opleidingen/interesses. Verder is politiek/recent nieuws enzo ook wel tof om over te praten. Als het goed is en het klikt dan volgen die dingen altijd elkaar op met tussendoor wat leuk/grappig gepraat over niets.
Dat vind ik ook. Bovendien, als t klikt hoef je echt niet na te denken over wat je zeggen wil, het gesprek loopt dan toch vanzelf wel.
pi_57859463
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:47 schreef RickTheGreatest het volgende:
Oké, dus, ik heb echt géén moeite om met een onbekende vrouw te praten als ze naar me toe komt.
Maar, als ik een leuke dame zie heb ik niks te zeggen als ik op haar af stap!

..........
Probleem: ik stap nog stééds niet op iemand af.
gewoon doen!
ergens waar je toch niemand kent, een paar biertjes nemen en gaan!
Lat niet te hoog leggen, maar jezelf ook niet gaan verlagen natuurlijk.
Het maakt dat niet uit of het mis gaat, gewoon doorgaan, en als je dat 1 avond 5 keer hebt gedaan, heb je geen moeite er meer mee
Azwethinkweiz
pi_57859510
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 23:27 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

gewoon doen!
ergens waar je toch niemand kent, een paar biertjes nemen en gaan!
Lat niet te hoog leggen, maar jezelf ook niet gaan verlagen natuurlijk.
Het maakt dat niet uit of het mis gaat, gewoon doorgaan, en als je dat 1 avond 5 keer hebt gedaan, heb je geen moeite er meer mee
Tot de volgende koude start
A little bit hateful
pi_57871210
Herinneren jullie je die jongen nog waarmee ik een paar (bad) dates heb gehad eind vorig jaar?
pi_57871245
quote:
Op zondag 6 april 2008 16:24 schreef Tegan het volgende:
Herinneren jullie je die jongen nog waarmee ik een paar (bad) dates heb gehad eind vorig jaar?
Toen was ik hier niet actief, maar do tell. Kut zondag.
pi_57871528
Het wordt denk ik een beetje een lang verhaal. Maar goed. Ik was dus gisteren op Loos in 013, en hij was er ook. Heb hem al sinds die dates niet meer gezien (op een keer hem perongeluk tegenkomen en een hoi-alles goed?-gesprek van vijf secondes na). Hij liep de hele avond er echt super leuk uit te zien (vond ik), maar ik had het gevoel dat hij me een beetje negeerde. Zo van, we hebben elkaar toch niets te zeggen. Wel begijpelijk, want zo voelde ik me eigenlijk ook, maar ik ging hem dan ook niet aanspreken. Hij stond bijna de hele avond naast mijn groepje met zijn vrienden, omdat hij en ik deels gezamelijke vrienden hebben. Maar toen op gegeven moment toen stond hij ineens naast me en toen hadden we echt zo’n heel kort gesprek, over niets, dat echt meteen al weer stil viel. Beetje zo’n gesprek omdat we iets moesten zeggen. Toen zei hij ineens dat ik er echt heel goed uitzag, en tja dat was ik eigenlijk de hele avond over hem al aan het denken. En dat zei ik dus ook tegen hem. En toen voor ik het wist waren we ineens aan het zoenen. Toen was Loos ineens afgelopen, maar dat was ook anderhalf uur later ofzo, terwijl we nog steeds aan het zoenen/praten waren. En toen we afscheid namen was het zo, Ik zei “ik spreek je nog wel” en hij zei “nou dat weet ik wel zeker”. En toen ging ik weg. En paar smsjes gehad gisternacht, en verder niets. Maar ik weet nu niet hoe het verder moet. We zijn allebei echt aangetrokken tot elkaar, maar we hebben verder geen klik ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 06-04-2008 16:46:37 ]
pi_57872300
quote:
Op zondag 6 april 2008 16:40 schreef Tegan het volgende:
Het wordt denk ik een beetje een lang verhaal. Maar goed. Ik was dus gisteren op Loos in 013, en hij was er ook. Heb hem al sinds die dates niet meer gezien (op een keer hem perongeluk tegenkomen en een hoi-alles goed?-gesprek van vijf secondes na). Hij liep de hele avond er echt super leuk uit te zien (vond ik), maar ik had het gevoel dat hij me een beetje negeerde. Zo van, we hebben elkaar toch niets te zeggen. Wel begijpelijk, want zo voelde ik me eigenlijk ook, maar ik ging hem dan ook niet aanspreken. Hij stond bijna de hele avond naast mijn groepje met zijn vrienden, omdat hij en ik deels gezamelijke vrienden hebben. Maar toen op gegeven moment toen stond hij ineens naast me en toen hadden we echt zo’n heel kort gesprek, over niets, dat echt meteen al weer stil viel. Beetje zo’n gesprek omdat we iets moesten zeggen. Toen zei hij ineens dat ik er echt heel goed uitzag, en tja dat was ik eigenlijk de hele avond over hem al aan het denken. En dat zei ik dus ook tegen hem. En toen voor ik het wist waren we ineens aan het zoenen. Toen was Loos ineens afgelopen, maar dat was ook anderhalf uur later ofzo, terwijl we nog steeds aan het zoenen/praten waren. En toen we afscheid namen was het zo, Ik zei “ik spreek je nog wel” en hij zei “nou dat weet ik wel zeker”. En toen ging ik weg. En paar smsjes gehad gisternacht, en verder niets. Maar ik weet nu niet hoe het verder moet. We zijn allebei echt aangetrokken tot elkaar, maar we hebben verder geen klik ofzo.
Ik zou gek worden moest ik de hele tijd moeten praten en SMS'en met een potentieel vriendinnetje. Op den duur voelt dat ook als een verplicht nummertje (ik MOET nu iets zeggen, anders loopt het hier mis ). Das natuurlijk fout: er is niets mis met zwijgen

Er is een aantrekkingskracht, spreek samen iets rustigs af, en geniet van elkaars aanwezigheid. (wanden in het park is altijd leuk!) Zeg hem ook dat praten niet moet, als het niet nodig is.
Hij voelt de druk om te scoren, maar hij wil dat helemaal niet. Stel hem gerust.

geen idee of ik het goed begrepen heb, maar dit is mijn mening
pi_57872428
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:18 schreef katerwater het volgende:

[..]

Ik zou gek worden moest ik de hele tijd moeten praten en SMS'en met een potentieel vriendinnetje. Op den duur voelt dat ook als een verplicht nummertje (ik MOET nu iets zeggen, anders loopt het hier mis ). Das natuurlijk fout: er is niets mis met zwijgen
Nee wacht. Volgens mij heb je het iets anders begrepen. Hij en ik hebben dus een tijdje gedate, maar toen besloten dat het niets werd, omdat we bijna niets gemeen hadden. We voelen elkaar alleen aangetrokken tot elkaar (puur uiterlijk). Maar dat gaat dus niet werken voor iets serieusers. Maar nu kwam ik hem dus na maanden weer tegen op Loos...
quote:
Er is een aantrekkingskracht, spreek samen iets rustigs af, en geniet van elkaars aanwezigheid. (wanden in het park is altijd leuk!) Zeg hem ook dat praten niet moet, als het niet nodig is.
Hij voelt de druk om te scoren, maar hij wil dat helemaal niet. Stel hem gerust.

geen idee of ik het goed begrepen heb, maar dit is mijn mening
Erg goede tip, thanks .
pi_57874623
Tegan

Rustig weekend gehad. Gisteren klein feestje maar vooral goed wezen dineren. Die rust is ook wel ff lekker
  zondag 6 april 2008 @ 21:44:53 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57877697
Extreem zwaar weekend gehad, maar o wat ben ik happy
  zondag 6 april 2008 @ 21:48:03 #188
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57877759
quote:
Hey, ik was ook op Loos gisteren. Maar ik vond het echt zo'n gigantisch duf feest al heb ik me er wel extreem vermaakt Er waren alleen wel twee meiden waar ik echt absoluut geen interesse in had die achter me aan liepen, echt niet leuk eigenlijk.

Leuk dat het voor jou qua gezelschap van de andere sexe gezelliger was
pi_57886964
Ik heb denk ik besloten dat ik niet achter hem aan ga. Het was leuk op Loos, maar verder hoeft het van mij niet echt. Dan is het toch geforceerd ergens iets in zien wat er helemaal niet is .
pi_57887561
Dat verhaal ken ik van een aantal vriendinnen van me, dan "denken ze dat ze iets besloten hebben" wat meestal eindigt in 5 korte relaties met die persoon.
pi_57889875
Ik heb ook een zwaar weekend gehad, ben als laatste vertrokken van een feestje dat tot 7 uur duurde . Hele avond iedereen kwijt dus in mijn uppie staan feesten. Als meisje alleen is alleen feesten meestal niet alleen feesten dus ik had wel steeds gezelschap. Uiteraard waren dat allemaal jongens maar geen klik met iemand dus niet gezoend. Wat betreft mijn Casanova, dat moddert nog altijd aan. Gisteren zei hij dat hij een reservetandenborstel zou halen , vriendelijk bedankt voor die eer . Ik neig meer naar niet op dit moment, hoe leuk hij ook is, mijn gevoelens worden ook niet heftiger maar ik kijk het nog eventjes aan.
  maandag 7 april 2008 @ 18:21:40 #192
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_57893506
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef Tegan het volgende:
Ik heb denk ik besloten...
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_57897503
Iemand nog wat leuks gedaan dit weekend? ik heb ff niks gedate. gewoon met vrienden uit eten geweest en een biertje gedaan. is ook wel weer eens lekker
  maandag 7 april 2008 @ 21:37:10 #194
101353 mrbox
Miep miep
pi_57897722
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:29 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan dit weekend? ik heb ff niks gedate. gewoon met vrienden uit eten geweest en een biertje gedaan. is ook wel weer eens lekker
Jaaa ik ben het halve land door gereist voor haar (van die dingen waarvan je later denkt "ik was gek omdat te doen")
We hebben lekker gegeten en beetje rondgelopen waarna ik haar helaas alweer op de internationale trein moest zetten
Owja nu beetje in dubio wat ik precies met haar moet, is tof en leuk maar woont wel ver

[ Bericht 0% gewijzigd door mrbox op 07-04-2008 21:45:13 ]
  maandag 7 april 2008 @ 21:47:53 #195
141482 Q.
JurassiQ
pi_57898002
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:29 schreef Den_Haag het volgende:
In ieder geval niet daten want dat heb ik al eeuwen niet meer gedaan. Ik heb lekker gewerkt, ook wel eens fijn.
For great justice!
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:58:49 #196
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57908322
Ik heb voor komende zaterdagavond afgesproken met een ex-vriendin van mij waarmee ik toch nog best veel contact mee heb. Zij heeft ondertussen alweer een jaasrtje een vriend, ik heb in de tussentijd ook 3 maanden een vriendin gehad.
Hebben elkaar nu al een tijdje niet echt meer gezien (alleen bij een gezamelijk feestje e.d.).

Ik zit nu alleen het beetje met wat te gaan doen. Bioscoop is altijd wel ok, of gewoon met gewoon bij iemand thuis zitten komen we de avond ook goed door,maar ook een beetje afgezaagd.
Heeft er iemand goede ideeen om ons een toffe, gezelligere zaterdagavond te laten hebben?
Azwethinkweiz
pi_57911322
gewoon in de kroeg een biertje gaan doen? niks mis mee toch. In de bios kun je niet kletsen.
pi_57911621
Bowlen?
Meestal vinden mensen dat wel leuk.

Ik heb verder niks aan de gang ofzo, ben niet bezig met een dame..
Dus het is maar weer wachten/scharrelen
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:36:13 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57911747
Ik ben hard op weg om dit topic te verlaten Vrijdag t/m maandag komt ze weer naar me toe. Zaterdag samen naar een feestje en noodgedwongen moeten we daarna dan maar bij mijn ouders slapen. Was haar idee ook nog. Volgende week donderdag en vrijdag zijn we daarna ook alweer samen. Ze doet nu een hoop moeite voor me, wat eerst minder was. Het begint wel aardig te groeien tussen ons geloof ik
pi_57912019
We got a leaver :W
Op goed geluk hé, we zien je wel weer terug toch? :P
pi_57913713
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:12 schreef MLI het volgende:
Ik heb ook een zwaar weekend gehad, ben als laatste vertrokken van een feestje dat tot 7 uur duurde . Hele avond iedereen kwijt dus in mijn uppie staan feesten. Als meisje alleen is alleen feesten meestal niet alleen feesten dus ik had wel steeds gezelschap. Uiteraard waren dat allemaal jongens maar geen klik met iemand dus niet gezoend. Wat betreft mijn Casanova, dat moddert nog altijd aan. Gisteren zei hij dat hij een reservetandenborstel zou halen , vriendelijk bedankt voor die eer . Ik neig meer naar niet op dit moment, hoe leuk hij ook is, mijn gevoelens worden ook niet heftiger maar ik kijk het nog eventjes aan.
Sjees MLI, ik kan je het nu al op een blaadje geven: met deze instelling wordt het helemaal niets. Je bent over een paar weken op hem uitgekeken.

Luister eens naar jezelf. Je zegt: "hoe leuk hij ook is, mijn gevoelens worden niet heftiger maar ik kijk het nog eventjes aan". Wat is dat nu weer? Als je er nu al zo over nadenkt, waarom ga je dan nu al niet bij hem weg? Zo vaak hoor ik je zeggen wat er NIET leuk is en dat het andere 'wel aardig' is. Zie je dan zelf niet dat je in ieder geval moet geloven in iets, om ervoor te zorgen dat een ander in jou gelooft? En jij gelooft absoluut niet in deze relatie. Zo kom je over.

Maak eens een besluit voor jezelf: of je gaat ermee door en neemt de positieve insteek of je stopt ermee. Het is niet het allebei van beide werelden. Besluiteloosheid is dodelijk. Als ik iemand aan de haak had geslagen die er zo over nadacht, zou ik wel weten wat ik zou doen.

Het gaat er echt niet om welke kerel je tegenkomt, het gaat er echt niet om of hij blond, zwart of bruin haar heeft. Het gaat er echt niet om of je bang bent om iets te missen, het gaat erom wat jij van iemand vindt en wat die ander van jou vindt. En meid, jij hebt er echt een gave voor om altijd maar iemand het nadeel van de twijfel te gunnen. Word je niet een beetje moe van deze vicieuze cirkel?
pi_57914398
Wat MNR zegt
pi_57914492
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef Tegan het volgende:
Ik heb denk ik besloten dat ik niet achter hem aan ga. Het was leuk op Loos, maar verder hoeft het van mij niet echt. Dan is het toch geforceerd ergens iets in zien wat er helemaal niet is .
Oke, en nu is het echt over. Niet iets extreems gebeurd ofzo. Maar het wordt langzaam toch weer duidelijk dat hij echt totaal niets voor me is. Op naar de volgende en geen oude dates meer zoenen als ik ze weer tegenkomt!
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben hard op weg om dit topic te verlaten Vrijdag t/m maandag komt ze weer naar me toe. Zaterdag samen naar een feestje en noodgedwongen moeten we daarna dan maar bij mijn ouders slapen. Was haar idee ook nog. Volgende week donderdag en vrijdag zijn we daarna ook alweer samen. Ze doet nu een hoop moeite voor me, wat eerst minder was. Het begint wel aardig te groeien tussen ons geloof ik
Damn. MNR, MLI en jij nu alledrie bijna weg. Het lijkt wel de Couples ipv Singles hier . Maar wel leuk voor je Rossdale . Verliefd zijn is zo leuk.

Verder, wat MNR zegt .
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:34:17 #204
11102 knep
Mountainfreak
pi_57919528
quote:
Valt dit niet gewoon in de categorie 'Lust' . Fysieke aantrekkingskracht die op het verkeerde (of goede, het is maar hoe je het bekijkt) moment uitmondt in een robbertje sexen .
pi_57923335
MLI: was jij dat die een paar weken geleden ook al binnen een aantal weken bij je 'nieuwe' date samen ging wonen
Love is in the air!
  woensdag 9 april 2008 @ 00:15:44 #206
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57924788
ik ruik wanhoop
  woensdag 9 april 2008 @ 05:25:29 #207
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57926617
Er zijn wat verschuivingen op de werkvloer geweest en men heeft van bureau gewisseld. Nu zit er verderop in plaats van de collega's met wie ik gestart ben een ander groepje. En dat bestaat uit vier toch best bijzonder leuke meisjes

Vandaag nog maar een paar keer drinken halen. Kan ik zonder dat ik bang hoef te zijn voor schut te staan toch een gesprekje aanknopen. Want hoe cliché is het als je ze vraagt "wil je wat drinken"?
pi_57926622
Pics or it didn't happen.
  woensdag 9 april 2008 @ 06:13:51 #209
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57926658
Twee blondjes en twee brunettes

Geloof me maar op mijn bruine ogen
pi_57926798
TWEE brunetjes?!
Jij hebt het voor elkaar, zit er ook nog een half bloedje tussen?
pi_57926927
Waar blijft MLI voor wat meer uitleg?
pi_57927009
quote:
Op woensdag 9 april 2008 07:44 schreef Den_Haag het volgende:

Over 2 weekjes. Honeymoon.
A little bit hateful
pi_57927083
quote:
Op woensdag 9 april 2008 08:01 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Over 2 weekjes. Honeymoon.
Deathpost by Liquidootje.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:13:40 #214
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57927713
quote:
Op woensdag 9 april 2008 07:20 schreef RickTheGreatest het volgende:
TWEE brunetjes?!
Jij hebt het voor elkaar, zit er ook nog een half bloedje tussen?
Nou, er is nog een vijfde, en die is volgens mij hindoestaans
pi_57927792
Vijf alweer, het word steeds beter of niet?
Ben je al aan een praatje begonnen?
  woensdag 9 april 2008 @ 09:31:50 #216
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57928022
Mij hoor je niet klagen idd
Ze zijn er nog niet allemaal, als de groep compleet is ga ik voor ze halen
pi_57929213
Vrouwen op het werk : definite no go area. Komt alleen maar gezeik van.
Mits ze op een afgelegen afdeling werken dan.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:50:38 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57929555
Ach, ik zit toch op detacheringsbasis, over anderhalve maand ben ik hier weer weg. Dus die tijd wil ik zo aangenaam mogelijk doorbrengen
pi_57931939
* Adolecens meldt zich ook maar eens hier

Een beetje meelurken, kijken waar dit zoal over gaat en welke toevoeging het kan hebben

Beknopte statistische gegevens
  • 31 jaar
  • ooit eens samengewoond
  • nu weer half jaartje vrijgezel
  • net nieuw huis gekocht

aangenaam

-edit-
    aangepast, het was enkel een voorstelrondje...

[ Bericht 1% gewijzigd door Adolecens op 09-04-2008 13:33:13 ]
  • Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
    Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
    Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
      woensdag 9 april 2008 @ 12:41:05 #220
    94676 Garisson72
    pi_57932161
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 12:31 schreef Adolecens het volgende:
  • 31 jaar
  • ooit eens samengewoond
  • nu weer half jaartje vrijgezel
  • nieuw huis gekocht
  • houdt iets teveel van vrouwen
  • waarom moet je dat er nou bij vermelden? is dat de reden waarom je weer vrijgezel bent?
    pi_57932444
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 12:41 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

waarom moet je dat er nou bij vermelden? is dat de reden waarom je weer vrijgezel bent?
    ik maak niet altijd even duidelijk het onderscheid tussen lust en liefde en da's nog wel eens een bottelnek ja.
    Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
    pi_57932824
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

ik maak niet altijd even duidelijk het onderscheid tussen lust en liefde en da's nog wel eens een bottelnek ja.
    Dat is maneigen.....loop je lul achterna....
    pi_57933268
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 13:11 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Dat is maneigen.....loop je lul achterna....
    vind ik ietwat kort door de bocht, maar goed. Die mening mag je hebben
      woensdag 9 april 2008 @ 13:39:17 #224
    94676 Garisson72
    pi_57933461
    Mooi dat je dat zelf al kort door de bocht vindt.

Aan één kant geef je aan dat het gebeurt, die vervaging tussen lust en liefde. Daar ben je nog altijd zelf bij, wat dus suggereert dat je jezelf niet in de hand kunt houden op die momenten.

Aan de andere kant: door aan te geven dat je het kort door de bocht vindt, geef je aan dat je hier een 'situatie' bij jezelf onderkent die je te serieus neemt om maar even als 'maneigen' te kwalificeren.

Wat doe je hier zelf mee?
    pi_57933514
    Je kan toch best je lul achterna lopen als je nog vaste relatie zoekt?
    pi_57933689
    Het ligt eraan in hoeveel richtingen jouw lul wijst en of je het belachelijk veel laat luchten en of je de lul niet steekt in zaken die jou niet aangaan.

Lul. Lullo. lul om het af te leren. Lul.
    A little bit hateful
      woensdag 9 april 2008 @ 14:21:24 #227
    94676 Garisson72
    pi_57934372
    Je leek me al zo'n type dat geen kans onbenut laat om een woord als 'lul' te kunnen roepen, Liquidootje.

Heb je trouwens ook weleens met sommige woorden, dat ze er raaar uit beginnen te zien als je ze vaak na elkaar ziet staan?
    Als je ze uitspreekt is het zelfs nog erger. Probeer maar eens. Heb je natuurlijk allang gedaan he...
    pi_57935112
    Wanneer de kans zich voordoet dan ga ik de woorden pies en piemeltje ook nog eens gebruiken in r&p.

Vraag mij alleen af hoelang het nog duurt voordat het opgenomen wordt in google adwords.

Trouwens. Ik een type
    A little bit hateful
    pi_57947505
    Hmm, ik zit erover te denken om een collega mee uit te vragen.
    Ik heb het idee dat ze me wel ziet zitten maar ik wil niet dat als het iets wordt of juist niets wordt er een ongemakkelijk gevoel op het werk ontstaat.

Ze heeft namelijk ook iets gehad met een andere collega en af en toe is daar nog wel flinke wrijving

Dilemma !
    Pauperz
    pi_57949705
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 23:57 schreef Mojo-Jojo het volgende:
    Hmm, ik zit erover te denken om een collega mee uit te vragen.
    Ik heb het idee dat ze me wel ziet zitten maar ik wil niet dat als het iets wordt of juist niets wordt er een ongemakkelijk gevoel op het werk ontstaat.

Ze heeft namelijk ook iets gehad met een andere collega en af en toe is daar nog wel flinke wrijving

Dilemma !
    meeste relaties ontstaan op het werk, dus opzich DOEN
    Love is in the air!
    pi_57949938
    Misschien dat ik voorlopig toch mee blijf posten in dit topic. Heb een pessimistische insteek vandaag.
      donderdag 10 april 2008 @ 08:26:30 #232
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_57950187
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 07:49 schreef MNR het volgende:
    Misschien dat ik voorlopig toch mee blijf posten in dit topic. Heb een pessimistische insteek vandaag.
    Kom op!

Het wordt héél mooi weer vandaag, loop even lekker naar buiten ofzo, dan wordt je vast weer vrolijk van.

Ik zie het wel weer, ik ben voorlopig nog even lekker op mezelf..
      donderdag 10 april 2008 @ 08:48:03 #233
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_57950398
    Ik ben happy happy happy en zwaar in love

En zij ook schijnbaar, dus dat komt helemaal goed dit weekend
      donderdag 10 april 2008 @ 08:48:38 #234
    94676 Garisson72
    pi_57950408
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 07:49 schreef MNR het volgende:
    Sinds wanneer is dit topic voor mensen met een pessimistische insteek?
    en dan nog eens wat: waarom pessimistisch?
    pi_57950484
    Nu krijgt Rossdale een ander soort xdoos
      donderdag 10 april 2008 @ 09:05:39 #236
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_57950597
    Die heb ik al een tijdje hoor Alleen wordt het nu allemaal wat serieuzer (hoop ik)
      donderdag 10 april 2008 @ 09:18:51 #237
    212085 Dunglish
    kijkuitmalloot
    pi_57950793
    Nou dan meld ik me hier ook maar!

Stats:
  • Vrouw
  • 23
  • Single sinds gisteravond, mutual agreement maar kut none the less
  • Eigen huis

En nog geen idee wat ik wil. Maar dat is logisch na, pak hem beet, 10 uur
  •   donderdag 10 april 2008 @ 09:32:00 #238
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57950960
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 09:18 schreef Dunglish het volgende:
    Nou dan meld ik me hier ook maar!

Stats:
  • Vrouw
  • 23
  • Single sinds gisteravond, mutual agreement maar kut none the less
  • Eigen huis

En nog geen idee wat ik wil. Maar dat is logisch na, pak hem beet, 10 uur
  • Welkom in onze wereld
      donderdag 10 april 2008 @ 09:34:20 #239
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_57951011
    Welkom Dunglish
      donderdag 10 april 2008 @ 09:38:58 #240
    94676 Garisson72
    pi_57951072
    hm, ergens vind ik het wel apart om 10 uur nadat je relatie is beeindigd jezelf al meteen tot Single te bombarderen - technically klopt het misschien wel, maar gevoelsmatig zou ik een soort-van-transitiefase wel normaal vinden voordat je jezelf de Single-status aanmeet.
      donderdag 10 april 2008 @ 09:44:25 #241
    212085 Dunglish
    kijkuitmalloot
    pi_57951175
    Hmm ik weet, ik ben het ook wel met je eens.

Maar omdat we dit al langer aan zagen komen (en het was voor ons ook al de 2e keer - shame!) had ik het dus ook al verwacht, en kon ik me in alle rust voor bereiden op het single zijn *slechtslechtslecht*

Desondanks heb ik nog wel heel erg het gevoel 'ik vind nooit meer iemand zoals zij', dat zal dan wel door de korte tijdspanne komen...
    pi_57951445
    Jij bent een zij en zij is ook een zij?
    A little bit hateful
      donderdag 10 april 2008 @ 10:05:20 #243
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57951552
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 09:59 schreef Liquidootje het volgende:
    Jij bent een zij en zij is ook een zij?
    Google past er iig zijn ads voor op aan:
    quote:
    Mannenbrandstof.nl
    Een site vol met grappige fimpjes. Fueled by Snickers!
    www.mannenbrandstof.nl
    Zoek Singles
    Partner voor een serieuze relatie Nu aanmelden - inschrijving gratis!
    www.be2.nl
    Vrouw Vrouw
    Duizenden vrouwen zoeken elkaar! Serieus, anoniem en betrouwbaar.
    www.relatieplanet.nl
    Oudere vrouwen op Lexa
    Date met leuke single vrouwen! Zoek via leeftijd, geslacht & foto.
    www.Lexa.nl/Vrouwen
      donderdag 10 april 2008 @ 10:07:00 #244
    212085 Dunglish
    kijkuitmalloot
    pi_57951583
    Oh nou dan moet het wel

Maar ja ik en zij zijn allebij zij's. Of was dit een hetero-topic?
      donderdag 10 april 2008 @ 10:11:42 #245
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57951672
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 10:07 schreef Dunglish het volgende:
    Oh nou dan moet het wel

Maar ja ik en zij zijn allebij zij's. Of was dit een hetero-topic?
    Google zegt het

Nee hoor, dit is een topic voor en door singles, of ze nou hetero, lesbo, homi, bi of polyamoreus zijn. Single is single
    pi_57951697
    Wat elegy zet natuurlijk!
    Het is gewoon voor mijn eigen inlevingsvermogen en beeldvorming.
    A little bit hateful
      donderdag 10 april 2008 @ 10:20:29 #247
    94676 Garisson72
    pi_57951862
    ik heb wel een beeld bij jouw beeldvorming, Liquidootje.
    pi_57952277
    Welkom Dunglish, nu voel ik me nog harder single met weer een persoon die hier komt omdat het uit is met de vorige.
      donderdag 10 april 2008 @ 10:48:44 #249
    212085 Dunglish
    kijkuitmalloot
    pi_57952504
    Ach single zijn is echt wel relaxed, doen wat je wil, geen rekening houden met iemand, lagere telefoonrekening...

Maarjaa, dan ga je weer idiote dingen missen zoals seks en genegenheid En aan seks is dan wel te komen (een fuckbuddy maak je zo) maar ik ben dan ook wel weer zo'n mokkel wat dan gaat verlangen naar meer. Zucht.
    pi_57952635
    Een fuckbuddy maak je zo? Ik vraag om een tutorial (of een foto en jij moet je aanbieden, mits je hot bent)
    pi_57952788
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 08:48 schreef Garisson72 het volgende:
    Sinds wanneer is dit topic voor mensen met een pessimistische insteek?
    en dan nog eens wat: waarom pessimistisch?
    Met 'pessimisme' bedoel ik dat ik op dit moment even geen vertrouwen heb.

En waarom?.. Merk aan mezelf dat ik me helemaal niet happy voel. En voel me ook heel gesloten. Het is lastig om objectief te bekijken wat er nu speelt en wat deel uitmaakt van een angst uit het verleden. Daarnaast begrijp ik ook goed dat je (mijn in dit geval) uitgangspunt bepaalt wat er vanaf hier gebeurt.

Aan de ene kant wil ik best positief zijn.. maar heb het idee dat hij zich heel onafhankelijk op wil stellen. Kan en wil ik met iemand omgaan die onafhankelijk wil zijn? Nee. Onafhankelijk zijn kan ik in mijn eentje ook prima.
    pi_57953550
    Ik zal me even melden

23 jaar
    Man
    Single

Sinds 2 jaar maar nu al 4 weken ex-vriendin vrij.
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
      donderdag 10 april 2008 @ 11:39:10 #253
    94676 Garisson72
    pi_57953632
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 11:01 schreef MNR het volgende:

Met 'pessimisme' bedoel ik dat ik op dit moment even geen vertrouwen heb.

En waarom?.. Merk aan mezelf dat ik me helemaal niet happy voel. En voel me ook heel gesloten. Het is lastig om objectief te bekijken wat er nu speelt en wat deel uitmaakt van een angst uit het verleden.
    wellicht omdat je teveel analyseert? daardoor zit je al snel te dicht op je 'probleem' lijkt me.
    quote:

Daarnaast begrijp ik ook goed dat je (mijn in dit geval) uitgangspunt bepaalt wat er vanaf hier gebeurt.
    Dit is lichtelijk vaag, to say the least. welk uitgangspunt?
    quote:
    Aan de ene kant wil ik best positief zijn.. maar heb het idee dat hij zich heel onafhankelijk op wil stellen. Kan en wil ik met iemand omgaan die onafhankelijk wil zijn? Nee. Onafhankelijk zijn kan ik in mijn eentje ook prima.
    Dit gaat om die collega van je toch? hopelijk gaat 't niet ten koste van de werksfeer.

bottom line - je hebt er geen goed gevoel (meer) bij dus, ongeacht wat eraan ten grondslag ligt. Lijkt me beter om 'gewoon' afstand te nemen.
    Komen we er nu achter dat de door jou gekozen TT uiteindelijk een voorspellende waarde blijkt te hebben?
      donderdag 10 april 2008 @ 11:41:36 #254
    94676 Garisson72
    pi_57953689
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 11:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
    Ik zal me even melden

23 jaar
    Man
    Single

Sinds 2 jaar maar nu al 4 weken ex-vriendin vrij.

2 jaar single, maar de vriendin waarmee het 2 jaar geleden uitging is tot 4 weken geleden wel op je rug blijven zitten?
      donderdag 10 april 2008 @ 11:45:49 #255
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_57953783
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 10:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
    Een fuckbuddy maak je zo? Ik vraag om een tutorial (of een foto en jij moet je aanbieden, mits je hot bent)
    Het is als vrouw iets makkelijker omdat de meeste kerels toch wel willen (zie je eigen reactie).

Als man val je dan snel terug op een goede vriendin waar het wel mee klikt maar een relatie ondenkbaar is. Feestje, drank, gezelligheid, een stomme actie van 1 van de twee, seks, 's ochtends niet schrikken, toch best fijn, nee ik wil nog steeds geen relatie, seks was best fijn eigenlijk, goh ik zou er niet op tegen zijn mocht dat nog eens gebeuren , fuckbuddy is gemaakt.
      donderdag 10 april 2008 @ 11:48:30 #256
    212085 Dunglish
    kijkuitmalloot
    pi_57953851
    Precies. Maar dan min je eerste zin (omdat de meeste kerels toch wel willen) daar ik het dan weer niet (meer) met mannen doe.

Meestal zijn het exen of mensen waar je na een paar keer seks echt geen relatie wilde, die blijven altijd hangen en kun je meestal probleemloos opbellen voor some TLC.
    pi_57954035
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 11:39 schreef Garisson72 het volgende:
    wellicht omdat je teveel analyseert? daardoor zit je al snel te dicht op je 'probleem' lijkt me.
    True.
    quote:
    Dit is lichtelijk vaag, to say the least. welk uitgangspunt?
    Ja.. vaagheid is my middle name when I'm closed up. Met uitgangspunt bedoel ik hoe ik dit ga brengen.
    quote:
    Dit gaat om die collega van je toch? hopelijk gaat 't niet ten koste van de werksfeer.
    Nope, hij zit op een andere vestiging.
    quote:
    bottom line - je hebt er geen goed gevoel (meer) bij dus, ongeacht wat eraan ten grondslag ligt. Lijkt me beter om 'gewoon' afstand te nemen.
    Dat doe ik nu ook. Heeft hij ook al opgepikt. Hij laat nu wel erg merken dat hij wil weten wat er speelt en is ontzettend lief naar me (zie hem vanavond).
    quote:
    Komen we er nu achter dat de door jou gekozen TT uiteindelijk een voorspellende waarde blijkt te hebben?
    Dat ligt eraan. Liquidootje?
    pi_57954371
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef MNR het volgende:

Dat doe ik nu ook. Heeft hij ook al opgepikt. Hij laat nu wel erg merken dat hij wil weten wat er speelt en is ontzettend lief naar me (zie hem vanavond).
    [..]

Dat ligt eraan. Liquidootje?
    Ik heb er alle vertrouwen in dat alles toch goed komt, maar mocht het niet zo zijn dan bied ik mijn zakk met stringetjes hooi aan als een troostende schouder. Speciaal voor jou.
    A little bit hateful
    pi_57955390
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Landgeld het volgende:
    MLI: was jij dat die een paar weken geleden ook al binnen een aantal weken bij je 'nieuwe' date samen ging wonen
    Hij stelde het voor maar ik heb er vriendelijk voor bedankt. Sterker nog, vanaf nu zijn we gewoon vrienden. En nu heb ik een kater die groter is dan mijzelf en ik ben aan het werk
    pi_57955567
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 07:44 schreef Den_Haag het volgende:
    Jaja, ben dr wel maar moet nu werken, straks meer, OK?
    pi_57955835
    Ik ben ook aan het werk
    Gewoon vertellen. Hup!
      donderdag 10 april 2008 @ 13:26:37 #262
    94676 Garisson72
    pi_57956107
    idd, ik zie het probleem ook niet zo.
    pi_57956382
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 11:41 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

2 jaar single, maar de vriendin waarmee het 2 jaar geleden uitging is tot 4 weken geleden wel op je rug blijven zitten?
    Zoiets ja, tot voor kort was ze elk weekend bij me enz. Maar ik schijn iets verkeerds te hebben gedaan en nu heeft ze ruimte voor zichzelf nodig.
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
      donderdag 10 april 2008 @ 13:48:01 #264
    212085 Dunglish
    kijkuitmalloot
    pi_57956564
    mag ook wel na 2 jaar
      donderdag 10 april 2008 @ 13:52:14 #265
    94676 Garisson72
    pi_57956666
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 13:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
    Maar ik schijn iets verkeerds te hebben gedaan en nu heeft ze ruimte voor zichzelf nodig.
    dat je na zoveel tijd als exen naast elkaar te leven nog iets verkeerd kunt doen he, dat verwácht je toch niet.

en jij weet natuurlijk ook bij Gód niet wat je nou verkeerd hebt gedaan, getuige je keuze voor het woord "schijnt" ?
      donderdag 10 april 2008 @ 13:55:42 #266
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57956761
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 12:52 schreef MLI het volgende:

[..]

Hij stelde het voor maar ik heb er vriendelijk voor bedankt. Sterker nog, vanaf nu zijn we gewoon vrienden. En nu heb ik een kater die groter is dan mijzelf en ik ben aan het werk
    Een poesje zocht liefde maar kreeg een kater?
    pi_57956894
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 13:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Een poesje zocht liefde maar kreeg een kater?
    pi_57956998
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat je na zoveel tijd als exen naast elkaar te leven nog iets verkeerd kunt doen he, dat verwácht je toch niet.

en jij weet natuurlijk ook bij Gód niet wat je nou verkeerd hebt gedaan, getuige je keuze voor het woord "schijnt" ?
    Haha nee inderdaad. En nu was ze altijd al erg moeilijk in omgang en erg snel beledigt/gevoelig, als ik dan iets verkeerds zou hebben gezegd dan zou ik het ook wel doorhebben. Nu belde ze echter ineens mijn moeder met de mededeling dat ze niet meer langs zou komen omdat ze ruimte voor zichzelf nodig had. Alsof ik haar ooit heb gedwongen om te komen of iets dergelijks.

Maar ik moet heel eerlijk toegeven dat ik er niet rouwig om ben. Ik moest toch altijd rekening met haar en haar gevoelens houden en dat is (voorlopig) even niet aan de orde. Daarbij heb ik nu wel door dat ze potentiele kandidaten/slachtoffers op een afstand hield. Uiteraard ben ik daar zelf ook debet aan geweest. Maar ik ben nu wel weer aan het daten
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 13:48 schreef Dunglish het volgende:
    mag ook wel na 2 jaar
    Tsja ik had zelf ook niet echt veel haast en vond het allemaal wel best zo. Ik heb haar altijd heel veel geholpen met haar projecten, schoolwerk enz. En ik vond het altijd fijn dat ik haar kon helpen, dan verwacht ik natuurlijk wel dat je het fatsoen kan opbrengen om (ik ken haar 7 jaar) even te zeggen dat je niet meer komt en waarom niet. Nu heb ik hier dus een plank vol met haar spullen........... Dit weekend ga ik die maar even een een doos doen en bij haar afgooien.

[ Bericht 22% gewijzigd door ArcticBlizzard op 10-04-2008 14:12:37 ]
    pi_57957537
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 12:52 schreef MLI het volgende:

[..]

ok, weet niet of jij het was, maar was je toen wél helemaal in de wolken? Je komt op de één of andere manier wat wonhopig op me over....maar 't zal wel
    Love is in the air!
    pi_57958514
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 14:31 schreef Landgeld het volgende:

[..]

ok, weet niet of jij het was, maar was je toen wél helemaal in de wolken? Je komt op de één of andere manier wat wonhopig op me over....maar 't zal wel
    Als ik wanhopig was, zou ik nu wel een relatie hebben. Ik ben namelijk degene met de meeste bindingsangst van deze reeks . Maar je bent relatief nieuw in de reeks, het is je vergeven .
    pi_57959385
    MLI . Wat jammer. Heb je het nou helemaal afgekapt, of heeft het misschien nog een kans?

Wat veel nieuwe mensen de afgelopen tijd trouwen. Hallo nieuwe singles .
    pi_57959473
    Hoi Tegan
    pi_57959714
    ik wou net zeggen, ik wist niet dat een fuckbuddy zo gemaakt was, niet dat ik er op zit te wachten, maar toch.

ik ben nu een beetje aan het twijfelen wat ik moet, heb niet echt meer iemand op het oog, wel 1 of 2 dingetjes die wat verwaterd zijn, maar weer niet of het verstandig is om er nieuw leven in te blazen...
    Azwethinkweiz
    pi_57959919
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 16:01 schreef Den_Haag het volgende:
    Hoi Tegan
    .
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 16:14 schreef El.Wulfo het volgende:
    ik wou net zeggen, ik wist niet dat een fuckbuddy zo gemaakt was, niet dat ik er op zit te wachten, maar toch.
    Ik vind dat eerlijk gezegd ook hoor (dat een fuckbuddy helemaal niet zo snel is gemaakt). Een ONS is snel gemaakt.
    pi_57960112
    owh ik had dat de extra pagina niet gezien, daarom leek het een beetje in het rond gestrooide reactie
    Azwethinkweiz
    pi_57960309
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 16:25 schreef Tegan het volgende:

[..]

.
    [..]

Ik vind dat eerlijk gezegd ook hoor (dat een fuckbuddy helemaal niet zo snel is gemaakt). Een ONS is snel gemaakt.
    nouw, er wordt al snel ons gezegd, terwijl het vaak nog 2 lossen ik'ken zijn
    Azwethinkweiz
    pi_57960376
    ONS = one night stand...
    pi_57960669
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:01 schreef MNR het volgende:

[..]

Sjees MLI, ik kan je het nu al op een blaadje geven: met deze instelling wordt het helemaal niets. Je bent over een paar weken op hem uitgekeken.

Luister eens naar jezelf. Je zegt: "hoe leuk hij ook is, mijn gevoelens worden niet heftiger maar ik kijk het nog eventjes aan". Wat is dat nu weer? Als je er nu al zo over nadenkt, waarom ga je dan nu al niet bij hem weg? Zo vaak hoor ik je zeggen wat er NIET leuk is en dat het andere 'wel aardig' is. Zie je dan zelf niet dat je in ieder geval moet geloven in iets, om ervoor te zorgen dat een ander in jou gelooft? En jij gelooft absoluut niet in deze relatie. Zo kom je over.

Maak eens een besluit voor jezelf: of je gaat ermee door en neemt de positieve insteek of je stopt ermee. Het is niet het allebei van beide werelden. Besluiteloosheid is dodelijk. Als ik iemand aan de haak had geslagen die er zo over nadacht, zou ik wel weten wat ik zou doen.

Het gaat er echt niet om welke kerel je tegenkomt, het gaat er echt niet om of hij blond, zwart of bruin haar heeft. Het gaat er echt niet om of je bang bent om iets te missen, het gaat erom wat jij van iemand vindt en wat die ander van jou vindt. En meid, jij hebt er echt een gave voor om altijd maar iemand het nadeel van de twijfel te gunnen. Word je niet een beetje moe van deze vicieuze cirkel?
    OK, de uitleg..

Inderdaad, mensen krijgen van mij het nadeel van de twijfel maar ik ben de vicueuze cirkel nog niet moe. Ik word gewoon niet verliefd en da´s niet zo erg want ik ben er altijd eerlijk over. Zo af en toe komt er iemand langs met wie ik het wel overweeg. Maar het punt is dus dat het geen kwestie van overwegen is, het gevoel is er of het is er niet. In dit geval heb ik het lang aangekeken maar voor mij gaat het alleen werken als het vanaf het begin goed zit. En het zit nooit goed vanaf het begin maar ik geef de hoop nog niet op heur . Nog een jaartje single is niet dodelijk gelukkig
    pi_57960777
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef Garisson72 het volgende:
    idd, ik zie het probleem ook niet zo.
    Callcenter he, ik mag alleen internetten in de pauzes
    pi_57961311
    Woei, lekker dagje. Lekker gecruised in de cabrio van een maat met het kapje naar beneden. Lekker geluncht in de buitenlucht.

Af en toe het tellertje in het rood....super
    pi_57962169
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 16:49 schreef Tegan het volgende:
    ONS = one night stand...
    ok, my bad
    Azwethinkweiz
    pi_57962381
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef Feitosa het volgende:
    Woei, lekker dagje. Lekker gecruised in de cabrio van een maat met het kapje naar beneden. Lekker geluncht in de buitenlucht.

Af en toe het tellertje in het rood....super
    In hoeverre heeft dit jouw single leven beïnvloed?
    A little bit hateful
    pi_57962703
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 18:29 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

In hoeverre heeft dit jouw single leven beïnvloed?
    Dat ik dat kan doen zonder gezeur wanneer ik weer terug ben.

Antwoord bevredigend genoeg , of heb je nog wat te zeuren?

Ben weer lekker ongenuanceerd bezig....

[ Bericht 6% gewijzigd door Feitosa op 10-04-2008 19:00:37 ]
    pi_57963046
    meldt......
    Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
    pi_57963674
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 18:44 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Dat ik dat kan doen zonder gezeur wanneer ik weer terug ben.

Antwoord bevredigend genoeg , of heb je nog wat te zeuren?

Ben weer lekker ongenuanceerd bezig....
    Oh ik bedoelde meer "meiden op pikken bij stoplichten" televisie momenten, maar ok

Meer voelde je na 15 minuten zo beledigt dat je er even twee extra zinnen aan toevoegde?
    A little bit hateful
    pi_57964121
    Iemand nog plannen vanavond of dit weekend?

Mijne bestaat uit werken, drie verjaardagen en wellicht vanavond de kroeg omdat ik hem dit weekend niet ga zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 10-04-2008 19:58:51 ]
      donderdag 10 april 2008 @ 19:56:24 #287
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_57964282
    Morgenavond t/m maandagmorgen met haar doorbrengen, waarvan zaterdag naar een feestje
    pi_57965063
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 19:30 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde meer "meiden op pikken bij stoplichten" televisie momenten, maar ok

Meer voelde je na 15 minuten zo beledigt dat je er even twee extra zinnen aan toevoegde?
    Nou, heb een explosief karakter. En is wantrouwen mij van jongs af aan geleerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Feitosa op 10-04-2008 20:38:36 ]
    pi_57971399
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 16:25 schreef Tegan het volgende:

[..]

.
    .
    pi_57971722
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 20:32 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Nou, heb een explosief karakter. En is wantrouwen mij van jongs af aan geleerd.
    Hendig sjiek vent, klap je iedereen neer die onverwacht iets doet?

Vanavond gaat ik weer naar de bar/disco "Purple Sneakers" waar ik vorige week ook was en waarna ik die übervrolijke posts had gedropt over een dame met een vriend die ik gescoord had. Op het moment in compleet nuchtere staat kan ik melden dat ze echt heerlijk kon zoenen, hopelijk is ze er vanavond ook en heeft ze zin
      vrijdag 11 april 2008 @ 08:08:56 #291
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_57974682
    Tis zelfs op t forum voorjaar...
      vrijdag 11 april 2008 @ 08:17:46 #292
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57974772
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 19:49 schreef Tegan het volgende:
    Iemand nog plannen vanavond of dit weekend?

Mijne bestaat uit werken, drie verjaardagen en wellicht vanavond de kroeg omdat ik hem dit weekend niet ga zien.
    Ik ga vanavond naar het Motel Mosaïque festival in Rotterdam. Eigenlijk alleen om A Fine Frenzy te zien
    pi_57974830
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 08:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ga vanavond naar het Motel Mosaïque festival in Rotterdam. Eigenlijk alleen om A Fine Frenzy te zien
    Jij gaat om te scharrelen, geef maar toe!
    pi_57974837
    Rick. Slaap jij wel eens?
    A little bit hateful
    pi_57974849
    Ik zit in Australië, hier is het 4:24, bijna weekend
      vrijdag 11 april 2008 @ 08:25:26 #296
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57974853
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 08:22 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Nou, als het kan ga ik haar ten huwelijk vragen

of zoeken of er nog meer mooie meisjes met rood haar en een wit huidje rondlopen
      vrijdag 11 april 2008 @ 08:30:17 #297
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_57974908
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 08:22 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Dude... jij hebt echt een complex

Het wordt echt tijd dat je een keer sex hebt gehad, misschien wordt je dan wat rustiger enzo
    pi_57974942
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 08:25 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nou, als het kan ga ik haar ten huwelijk vragen

of zoeken of er nog meer mooie meisjes met rood haar en een wit huidje rondlopen
    Zoals Dominique?

A little bit hateful
    pi_57974948
    Nah, ben gewoon vrolijk vandaag.
    Ik heb ergens ook een topic volgespamd met vrolijkheid en kutposts, het is niet zozeer dat het met dit onderwerp te maken heeft

Om heel eerlijk te zijn maakt het me geen flikker uit wanneer ik sex ga hebben, want kansen waren/zijn er al wel, maar het hoeft van mij gewoon niet de eerste de beste te zijn. Hoewel ik van alle kanten hoor dat dat goed is om wel te doen omdat je anders misschien knetter verliefd word op de eerste, maar dat zie ik dan wel weer
      vrijdag 11 april 2008 @ 08:44:23 #300
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57975102
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Zoals Dominique?

Wie?
    pi_57981561
    Mijn weekend zal bestaan uit studeren. En de karaokemeet; en zondag weer een feestje
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')