abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57773411
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe
Dank
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 2 april 2008 @ 08:24:54 #2
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57773534
Straf voor Liquido.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_57774166
tvp'tje
  woensdag 2 april 2008 @ 09:53:10 #4
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57774555
Bah, ik heb zin om weer knetterverliefd te worden maar k kan maar niet kiezen.
Ik ben wel hot op het moment want ik heb allemaal aandacht van leuke dames, zou het misschien met die getinte dagcreme van de drogist te maken hebben?
Anyway, laat maar komen die lente, ik heb er wel zin in!
  woensdag 2 april 2008 @ 09:58:07 #5
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57774635
ik vraag me af hoe iemand vrouwen aan kan trekken met getinte dagcreme..lijkt me meer dat er dan vooral mannen op afkomen..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  woensdag 2 april 2008 @ 10:07:43 #6
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57774777
quote:
Op woensdag 2 april 2008 09:58 schreef Shitonya het volgende:
ik vraag me af hoe iemand vrouwen aan kan trekken met getinte dagcreme..lijkt me meer dat er dan vooral mannen op afkomen..
Mannen én vrouwen hoor, je ziet er anders niks van..
Ik had vroeger wél "last" van veel aandacht van mannen, maar de laatste tijd valt 't gelukkig weer mee..
Ach, als een nicht je probeert te versieren kan je dat mss niet op prijs stellen omdat je zelf geen gay bent, het streelt tóch je ego. Das net hetzelfde als wanneer jij versiert wordt door een desperate sukkel.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:11:59 #7
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57774840
neen, het zou hetzelfde zijn al zou ik versierd worden door een lesbi en daar zou mijn ego in geen geval gestreeld door worden
  woensdag 2 april 2008 @ 10:14:11 #8
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57774875
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:11 schreef Shitonya het volgende:
neen, het zou hetzelfde zijn al zou ik versierd worden door een lesbi en daar zou mijn ego in geen geval gestreeld door worden
Huh? waarom is dat verschillend dan?
  woensdag 2 april 2008 @ 10:22:22 #9
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57774994
omdat ik dan mogelijk iets lesbisch zou uitstralen. Lesbi vrouwen versieren niet zo snel een vrouw waarvan zij denken dat die gewoon hetero is. Aangezien ik ook hetero bent doet het je emotioneel gezien logischerwijze ook meer als een man je tracht te versieren dan hetzelfde soort geslacht.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:26:22 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57775056
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef Shitonya het volgende:
omdat ik dan mogelijk iets lesbisch zou uitstralen. Lesbi vrouwen versieren niet zo snel een vrouw waarvan zij denken dat die gewoon hetero is. Aangezien ik ook hetero bent doet het je emotioneel gezien logischerwijze ook meer als een man je tracht te versieren dan hetzelfde soort geslacht.
Waarschijnlijk heb je een of ander vooroorlogs beeld van "andersgeaarden" en denk je dat iedere pot met kortgeknipt haar in een tuinbroek rondwandeld; en ben je daarom ni opgezet met die aandacht?

En wat is dat nou voor onzin: waarom zou een lesbo geen vrouw kunnen versieren waarvan ze vermoed dat ze heterosexueel is? Alsof jij nooit met een vrouw hebt gezoend.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:30:50 #11
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57775128
tuurlijk wel, maar dat bracht geen gevoelens bij me los en was ook niet beter te noemen dan zoenen met een man. Ze kunnen ze allicht wel versieren maar wel erg moeilijk. Als hetero zijnde wordt je ego voornamelijk gestreeld door het andere geslacht, omdat je heteroseksueel bent. Logisch oder was.. simpele dingen moet je niet onnodig moeilijker gaan maken dan het is.
  woensdag 2 april 2008 @ 12:14:37 #12
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57777025
Aandacht van een ander is toch gewoon altijd positief? Al is het van een enorme sukkel of iemand van hetzelfde geslacht. Dat bevestigd toch absoluut je ego?

Ik heb al eens gehad dat een jongen geinteresseerd in me was, ik vond het alleen maar een compliment eigenlijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_57777501
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Aandacht van een ander is toch gewoon altijd positief? Al is het van een enorme sukkel of iemand van hetzelfde geslacht. Dat bevestigd toch absoluut je ego?

Ik heb al eens gehad dat een jongen geinteresseerd in me was, ik vond het alleen maar een compliment eigenlijk.
Heb dat ook wel eens gehad en zag het ook als een compliment. Wel ff heel duidelijk gemaakt dat ik hetero ben, daar niet van.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_57777535
quote:

full stops and exclamation marks
pi_57777789
TVP, ik wil me nog niet afmelden maar je weet nooit wanneer je je het singlestopic voor gezien houdt.
pi_57777832
Je gaat toch doorzetten?
  woensdag 2 april 2008 @ 13:40:55 #17
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57778704
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef Shitonya het volgende:
Hahahahaha?

.
There is no rehab for stupidity.
pi_57778760
quote:

Los van het seksuele of relationele, is aandacht altijd leuk.
pi_57779018
Ik voospel het laatste Singles-topic voor MLI & MNR. Jullie moeten er echt aan gaan geloven !
pi_57779249
aargh, gister gezellig feestje gehad waar een erg leuk meisje bij de garderobe stond, zegt ze een vriend te hebben
En dat is al de 2e keer in korte tijd...
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 14:26:46 #21
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57779775
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef El.Wulfo het volgende:
aargh, gister gezellig feestje gehad waar een erg leuk meisje bij de garderobe stond, zegt ze een vriend te hebben
En dat is al de 2e keer in korte tijd...
Wat is het probleem, je hebt toch een leuke avond gehad

Misschien heeft ze wel een single vriendin, of heeft die vriend van haar een vrijgezelle zus ofzo, dat weet je ook nooit. Niet zo somber inzien hoor!

een singles topic, nooit gezien
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57779779
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:55 schreef Tegan het volgende:
Ik voospel het laatste Singles-topic voor MLI & MNR. Jullie moeten er echt aan gaan geloven !
Jij bent echt nieuw he

garpje! mnr mli
A little bit hateful
pi_57779854
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wat is het probleem, je hebt toch een leuke avond gehad

Misschien heeft ze wel een single vriendin, of heeft die vriend van haar een vrijgezelle zus ofzo, dat weet je ook nooit. Niet zo somber inzien hoor!

een singles topic, nooit gezien
juppes dat wel, en ze werkt er vaak, dus ik kan dr altijd vinden
ik had dr al beloofd om iig over een paar maandjes nog s te kijken of ze haar vriend dan nog steeds leuk vind en dat kon ze wel waarderen volgens mij
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 14:32:35 #24
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57779894
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:30 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

juppes dat wel, en ze werkt er vaak, dus ik kan dr altijd vinden
ik had dr al beloofd om iig over een paar maandjes nog s te kijken of ze haar vriend dan nog steeds leuk vind en dat kon ze wel waarderen volgens mij
Hatsaa, probleem opgelost
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57780791
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
Je gaat toch doorzetten?
Qui, moi? Je ne sais pas maintenaint, ik zie het wel. Gisteren wel weer gezellig gebabbeld enzo. Verdomme, hij is te leuk.
pi_57780811
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Jij bent echt nieuw he

garpje! mnr mli

Zo makkelijk komen jullie niet van me af.
pi_57780814
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Jij bent echt nieuw he

garpje! mnr mli
Zie TT

En toch zou ik het best leuk vinden om samen met MLI 'on air' te gaan, hehe. Ik zeg: "Relaties #1"
pi_57781156
Opeens uit het niets een SMSje van de dame waarmee ik mijn eerste date ooit heb gehad.
"Hey how are ya stranger?" smste ze heel speels omdat we al een tijd niet hadden gesmst omdat zij zou smsen en ik geen zin had om als een hondje achter haar aan te lopen.

Deze sms sessie heb ik het maar een keer anders aangepakt en zo ga ik het vanaf nu ook doen, niet meer als eerste iemand uitvragen. Zij kom steeds weer achter mij aan, dus laat haar het fucking werk maar doen. Ik zit er niet echt mee of het nu wel of niet wat word, al is het maar één simpele bioscoop date.
pi_57781209
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Qui, moi? Je ne sais pas maintenaint, ik zie het wel. Gisteren wel weer gezellig gebabbeld enzo. Verdomme, hij is te leuk.
Hoe lang ben je al aan het klooien met die gast? Krijg een beetje het idee dat het aantrekken en afstoten is....of zie ik dat verkeerd?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_57783075
Hallo! Ik leef nog!

En nu heb ik zin om de reeks weer op z´n kop te zetten
  woensdag 2 april 2008 @ 17:03:19 #31
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_57783190
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_57783199
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:29 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al aan het klooien met die gast? Krijg een beetje het idee dat het aantrekken en afstoten is....of zie ik dat verkeerd?
Nenee, geen aftrekken en afstoten, dat stadium zijn we allang voorbij. Het komt er op neer dat we ons gedragen als een stel, behalve in het openbaar. En alles bij elkaar duurt het al weer 1,5 maand, na onze eerste ontmoeting wel elkaar 2 weken niet gezien/gesproken/gehoord. Daarna 1,5 week geprobeerd om hem in de friendzone te drukken maar sommige mannen weten altijd uit die valkuil te blijven . Ik ben wel minder panisch nu, casanova gaat mee naar NL met koninginnedag en dan staat een bezoek aan mijn ouders wel op de planning.
pi_57783206
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:03 schreef Garisson72 het volgende:
pi_57783241
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef MNR het volgende:

[..]

Zie TT

En toch zou ik het best leuk vinden om samen met MLI 'on air' te gaan, hehe. Ik zeg: "Relaties #1"
ik zou me vereerd voelen. Da´s dan wel een goeie reden om nu even niet aan een relatie te beginnen
  woensdag 2 april 2008 @ 19:05:49 #35
11102 knep
Mountainfreak
pi_57785781
quote:
Nu jij nog .
pi_57785994
Verdomme, mensen zijn mij allang vergeten! Ik had gerekend op een heleboel boe-geroep :p
  woensdag 2 april 2008 @ 19:17:06 #37
141482 Q.
JurassiQ
pi_57786060
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hallo! Ik leef nog!

En nu heb ik zin om de reeks weer op z´n kop te zetten
Boe!
For great justice!
  woensdag 2 april 2008 @ 19:17:17 #38
141482 Q.
JurassiQ
pi_57786064
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verdomme, mensen zijn mij allang vergeten! Ik had gerekend op een heleboel boe-geroep :p
Wie ben jij? .
For great justice!
pi_57786212
quote:
Wist je nog vroeger hoe verfrissend het was toen Semtex haar stringie poste. Hoe aanstootgevend dat was? Nu is het benenwijd dildo erin liefst close-up.

M.a.w. helaas ga je het niet meer redden met semi vrijgevochten feministische opmerkingen. Whoops. De tijden zijn veranderd.
A little bit hateful
  woensdag 2 april 2008 @ 19:26:55 #40
101353 mrbox
Miep miep
pi_57786331
quote:
Sommige mensen hebben tot laat college

Hoest met Whoops in Belgie nu toch ? Still single ? and Why r u still single !?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_57789079
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:05 schreef knep het volgende:

[..]

Nu jij nog .
Ik? Nooit! Er moet toch iemand in die Singles-topics blijven posten .
pi_57793717
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef Tegan het volgende:

[..]

*uunnggg* wiebelt op stoel en wijst naar zichzelf!!
pi_57794413
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog, ik ga ook nergens heen.
Tap tap tap
pi_57798302
quote:
pi_57798807
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:16 schreef Den_Haag het volgende:
Ja

Mag ik hier nog een vraag stellen?
  donderdag 3 april 2008 @ 10:58:01 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57800036
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:49 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja

maar natuurlijk.... zolang het maar ontopic is en niet als de rest weer afzakt in....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57800600
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:49 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja

Jij altijd
pi_57801226
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef Re het volgende:
maar natuurlijk.... zolang het maar ontopic is en niet als de rest weer afzakt in....
Neuj, het is inhoudelijk
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
Jij altijd

Wel, het volgende is dus het geval. Vanavond komt hij bij mij eten. Supergezellig, heb er ook zin in.

Nu is het issue dat ik samen met mijn ex onder 1 dak woon; we wonen in hetzelfde stud. complex en we eten altijd met z'n allen (10) aan tafel. Heb dus echt na zitten denken hoe ik dat het beste aan kan pakken.

Mijn ex is er maandagavond achtergekomen dat er dus iemand anders in beeld is voor mij. Het is nu ruim een jaar uit tussen ons. Vanaf dat moment (maandagavond) deed hij echt ontzettend lullig tegen mij: hij negeert me, praat in de 3de pers. vorm terwijl ik in de buurt ben en plaatst nare opmerkingen. Vind ik dus echt vervelend!
Er was helemaal niets aan de hand, contact was zelfs helemaal mat geworden, maar is nu dus veranderd.

Mijn vraag is dus eigenlijk: hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken?

Het lijkt me geen verstandig idee om die 2 met elkaar aan tafel te zetten: a) denk dat mijn ex nog moet wennen aan het idee en wil ook nog wel rekening houden met zijn gevoelens en b) denk niet dat mijn 'nieuwe' vlam het zo leuk vindt. Vooralsnog wil ik meer rekening houden met de gevoelens van die leuke vent dan die van mijn ex.
Stel nu, dat het heel leuk is en een lange termijn plan wordt tussen hem en mij.. kan toch niet totdat ik verhuis altijd maar deze situatie vermijden? Het voelt nl. verkeerd om me in te houden. Graag jullie mening
pi_57802238
Je kan hem wel verzoeken om minder lullig te doen, maar je hebt het niet in de hand of hij dat ook gaat doen. Kijk het effe aan, en verandert het niet, kijk dan uit naar een nieuwe woning. Sommige situaties moet je niet willen blijven opzoeken.
pi_57802282
En om dezelfde reden zou ik ook gewoon lekker met die man met zijn tweeen op je kamer gaan eten. Of ergens in de stad. Dat zal toch wel vaker gebeuren, dat een bewoner een keer 1 avondje niet bij het Grote Huisdiner aanschuift?
pi_57802641
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef thaleia het volgende:
En om dezelfde reden zou ik ook gewoon lekker met die man met zijn tweeen op je kamer gaan eten. Of ergens in de stad. Dat zal toch wel vaker gebeuren, dat een bewoner een keer 1 avondje niet bij het Grote Huisdiner aanschuift?
dat dus ja.
Dan heeft je ex tijd om het te accepteren en je huidige vlam heeft een betere tijd. Want het is niet altijd even fijn om aan te schijven in een rumourige studentenflat als je alleen je vriendin kent.
Azwethinkweiz
pi_57802940
De juiste antwoorden zijn idd al gegeten. Ga gezellig een hapje in de stad eten
pi_57803140
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:36 schreef thaleia het volgende:
Je kan hem wel verzoeken om minder lullig te doen, maar je hebt het niet in de hand of hij dat ook gaat doen. Kijk het effe aan, en verandert het niet, kijk dan uit naar een nieuwe woning. Sommige situaties moet je niet willen blijven opzoeken.
Ik ga hem niet verzoeken om minder lullig te doen. Uitkijken naar een nieuwe woning staat sowieso op de planning, maar dan wel op een natuurlijke manier en niet om deze reden.
pi_57803290
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
De juiste antwoorden zijn idd al gegeten. Ga gezellig een hapje in de stad eten
Dus iedereen vind, als ik het even goed terugkoppel, dat ik gewoon altijd apart moet blijven eten en gewoon er het beste ervan te maken? (heb gewoon geen zin om op mijn tenen te gaan lopen.. dat wil ik voorkomen).

Fair enough
pi_57803997
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:28 schreef MNR het volgende:

[..]

Dus iedereen vind, als ik het even goed terugkoppel, dat ik gewoon altijd apart moet blijven eten en gewoon er het beste ervan te maken? (heb gewoon geen zin om op mijn tenen te gaan lopen.. dat wil ik voorkomen).

Fair enough
nee, maar het is misschien wel verstandig om de eerste keer zo te beginnen.

Ik zie trouwens dat je 26/27 bent, dan vind ik dat jullie gewoon volwassen om moeten kunnen gaan en er na de 1e keer geen probleem van hoeven maken.
Azwethinkweiz
pi_57804691
Allemaal mensen die al aan de date zijn en exen hebben..

Ik zit in "de sms tijd", volgens mij kennen veel mensen dat wel

Kijk, ik háát wachten! Daarom vraag ik meteen iemand uit als ik weet dat ze me wel leuk vind. Ik hoef niet te wachten en aan te zien hoe het gaat en ik hoef het ook al helemaal geen tijd te geven, maar uit meerdere ervaringen werkt dit voor geen meter en word ik alleen maar het broer type en beland dus keihard in de vriende zone. Ja, ook nadat ik iemand heb uitgevraagd enzo, ik ben blijkbaar een persoon waar je alles aan kan vertellen omdat, zonder gein, best veel mensen mijn raad vragen met dingen, waaronder met wat ze moeten doen als ze bezig zijn met een man/vrouw. Mijn raad werkt dan ook nog wel eens een beetje, maar bij mijzelf faalt het allemaal knetterhard omdat ik toch te verlegen ben als het erop aankomt om een nog niet zo heel bekend persoon te versieren.

Nu pak ik het echter een keer anders aan. Ik had een meisje gesmst of ze wou daten, ze zou terugsmsen of ze kon of niet, niks weer van teruggehoord. Dat vond ik vaag want ze kwam achter mij aajn. Nu smste ze een week later opeens en ik heb haar nog niet uitgevraagd of iets, na een aantal smsjes ging zij dingen sturen als "ik sms je wel als ik in de stad ben".

Ik weet het, ik ben echt een enorme noob/rookie/beginneling, ik weet het, daar hoef je mij niet op te wijzen.
pi_57804862
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef RickTheGreatest het volgende:
Allemaal mensen die al aan de date zijn en exen hebben..

....

Nu pak ik het echter een keer anders aan. Ik had een meisje gesmst of ze wou daten, ze zou terugsmsen of ze kon of niet, niks weer van teruggehoord. Dat vond ik vaag want ze kwam achter mij aajn. Nu smste ze een week later opeens en ik heb haar nog niet uitgevraagd of iets, na een aantal smsjes ging zij dingen sturen als "ik sms je wel als ik in de stad ben".

........
ik snap het niet echt...
maar smsjes als 'ik sms je wel als ik in de stad ben" wijzen meestal niet erg op relatiemogelijkheden, maar meer vriendschappen...
Azwethinkweiz
pi_57805055
Bij de eerste ontmoeting zat ze aan mn kont en hebben we gezoend etc.
Bij de tweede ontmoeting gepraat, in een park gezeten/gelegen en gezoend etc.
Bij de derde ontmoeting alleen wat gedronken en gezoend, geen etc. toen want het was in een bar :p
Nee, het is geen vriendschap met verder niks.

Ik bedoel eigenlijk dat ik een keer niet hopeloos wil overkomen door steeds te smsen "hey zin om wat te doen?", maar een keer afwachten en "het dus tijd geven". Voor een gewone vriendschap met een nog eigenlijk onbekend persoon ga je niet na een week weer smsen, ik zit hier tenslotte nog maar 3 maand en dat weet ze.
pi_57806744
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:28 schreef MNR het volgende:

[..]

Fair enough
Nee, alleen ff deze keer apart eten en nog eens met je ex om tafel gaan zitten. Hij zal er toch eens aan moeten wennen.
pi_57806764
@rick, je bent gewoon voor erbij. sexrelatie is ook een relatie
  donderdag 3 april 2008 @ 18:40:23 #61
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57809794
hallo single meldt...

keywords: onzeker, te dik én kieskeurig hoe moeilijk wil ik het mezelf maken?

maar eigenlijk vind ik single zijn heulemaal niet leuk...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57810033
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:40 schreef kwakveense het volgende:
hallo single meldt...

Tijd dan om aan jezelf te gaan werken , tevreden zijn met jezelf is toch echt een basis stap
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  donderdag 3 april 2008 @ 18:56:10 #63
150152 Queen_Bee
pi_57810174
quote:
Op donderdag 3 april 200818:49 schreef mrbox het volgende:

[..]

Tijd dan om aan jezelf te gaan werken [afbeelding] , tevreden zijn met jezelf is toch echt een basis stap
Ik moet mezelf ook echt onder mn kont schoppen
I'm super sonic man
pi_57811557
*kicks ass*
Azwethinkweiz
  donderdag 3 april 2008 @ 20:15:10 #65
150152 Queen_Bee
pi_57812121
Werkt nog niet echt
I'm super sonic man
pi_57812501
bummers...
Azwethinkweiz
pi_57818153
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:19 schreef Den_Haag het volgende:
@rick, je bent gewoon voor erbij. sexrelatie is ook een relatie
Er is nog geen seks geweest, de etc was alles behalve.
Om eerlijk te zijn wil ik zelf verder niks Daarom heb ik eigenlijk geen zin om ook maar iets moeite te doen en eerst een aantal dates af te gaan enzo, maar blijkbaar kan het nu niet anders voor ik access krijg

Een echte relatie, dat kan pas écht over 4 maand ongeveer, als ik weer in NL ben en op vakantie ben geweest met mn vriendjes.
pi_57818599
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Werkt nog niet echt
*geeft QB voor de zekerheid ook maar een schop
pi_57819405
Den_Haag , Hoe is het met uw singlesstatus?
pi_57821826
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Tegan het volgende:
Den_Haag , Hoe is het met uw singlesstatus?
Tegan Hetzelfde als die van u

[ Bericht 16% gewijzigd door Den_Haag op 04-04-2008 07:59:11 ]
pi_57822066
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
Om eerlijk te zijn wil ik zelf verder niks Daarom heb ik eigenlijk geen zin om ook maar iets moeite te doen en eerst een aantal dates af te gaan enzo, maar blijkbaar kan het nu niet anders voor ik access krijg

Een echte relatie, dat kan pas écht over 4 maand ongeveer, als ik weer in NL ben en op vakantie ben geweest met mn vriendjes.
Ik ben voor elf uur 's ochtends nogal langzaam van begrip, dus ik volg het even niet: je wil niks, maar wel 'access'?
pi_57822082
Ja eigenlijk wel, ben nog maagd.
Ik zit in Australië, dus ik heb weinig zin om hier de laatste 3 maand vast te zitten aan een dame. Het gaat anders ook nog eens zowiezo 100% uit als ik weer terug ga naar NL, het staat VAST dat ik relatieloos naar NL ga. Maar het is ook een mooie manier om te testen hoe het is om eem vriendin te hebben.

Ik zal wel zien waar het naartoe gaat
pi_57822100
Wat een mooie eufemismes allemaal

"access"
"weten hoe het is om een vriendin te hebben"

Jij wil maar 1 ding, daar kun je gewoon eerlijk over zijn, ze leest het toch niet
pi_57822127
Maar dat heb ik al duidelijk gemaakt in de reeks hiervoor
Maar is het te begrijpen als vrouw zijnde?

Ey, je hebt ge-edit!

Ik wil een keer keihard neuken Ja, wie niet? Als ik elke vrouw moet geloven willen ze "alleen maar romantiek en liefde"
pi_57822209
Nou, als vrouw kan ik je melden dat dat er wel in zit als je erg aantrekkelijk bent.
pi_57822218
En ben je dat niet, dan zul je je moeten verlagen tot een "ik geef echt om je"-toneelstukje
pi_57822241
Check mn fobo en geef tips
pi_57822252
Oh, en: drank
pi_57822284
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
Atletisch gebouwd, stoere mountainbike....moet lukken
pi_57822358
Nu nog mijn vrouwonvriendelijke kant bijschaven en I'm good to go dus?
Mweh, vanavond zie ik dr misschien. Anders ga ik wel gewoon ff rondkijken naar scharrels.
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:03:18 #82
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_57823425
quote:
hallo single meldt...

WELKOM!!! Pas wel op, want sommige mensen zullen zeggen dat je flink moet gaan sporten als je jezelf te dik vindt...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_57823465
quote:
hallo single meldt...

Jij moet niet flink gaan sporten
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:14:16 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57823632
quote:
hallo single meldt...

Ach joh, je ziet er best leuk uit. Het zal allemaal wel meevallen
pi_57824082
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
Tap tap tap
pi_57824291
Oke uhm,
Heb maandag een date met een meisje dat ik al zes jaar niet meer gezien heb ofzo.
Lang verhaal kort:
- Vroeger half iets mee gehad een tijdje.
- Ze komt me tegen op hyves en voegt me toe.
- We krabbelen wat en ze wil op msn verder praten.
- Ze doet super geintresseerd, misschien wel TE geintresseerd.
- Wilde graag zo snel mogelijk afspreken, geen van beide tijd dit weekend dus maar maandag.

Nou zet ik hier een aantal vraagtekens bij.
Punt 1: ze zei aan me gedacht te hebben toen ze me toe had gevoegd op hyves. Maar de laatste keer dat ik haar sprak was goed 5 jaar geleden zeg maar. Punt 2: Daarna begon ze meteen met overduidelijke hints te gooien op hyves en msn. Punt 3: Ze wilde graag zo snel mogelijk afspreken omdat 'ze me zo graag weer eens wil zien'.
Conclusie?:
Ben ik nou gek of komt dit allemaal een beetje wanhopig over?
I am the Alpha and the Omega
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:56:08 #87
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57824522
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

WELKOM!!! Pas wel op, want sommige mensen zullen zeggen dat je flink moet gaan sporten als je jezelf te dik vindt...
haha, ik ben statistisch gezien ook gewoon te dik hoor maar ik ben inmiddels al 12 kilo afgevallen (19 kilo als ik mn hoogste gewicht ooit enkele jaren geleden neem) dus ik ben er mee aan de gang inderdaad inclusief sporten dus ik voel me niet aangevallen dan wel beledigd door sport advies.

tsja jezelf leuk vinden... das lastig. ook daar werk ik aan, en op heel veel punten lukt het al en is mn zelfbeeld best goed....alleen wat betreft mannen nog niet.... kan t me echt niet voorstellen zeg maar dat iemand me leuk zou vinden

dus daar is werk aan de winkel zogezegd
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57824540
@Rick, jouw gimmick is dat je er redelijk goed uitziet en nog maagd bent. Dat exploit je maar al te graag en daarom ben je nog steeds maagd.

BossFight: A runny egg is always too hard. Het is ook nooit goed hè
A little bit hateful
pi_57825035
Hoe bedoel je dat?
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:26:07 #90
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57825212
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:46 schreef BossFight het volgende:

Ben ik nou gek of komt dit allemaal een beetje wanhopig over?
Ik zie alleen maar kansen voor je, eigenlijk

Tenzij het zo'n sekreet/lelek mormel is dat je haar nooit meer wil zien ofzo?
pi_57825374
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar kansen voor je, eigenlijk

Tenzij het zo'n sekreet/lelek mormel is dat je haar nooit meer wil zien ofzo?
Nou dat is het hem juist, ze is best aardig opgedroogd eigenlijk.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:37:49 #92
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57825479
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:33 schreef BossFight het volgende:

[..]

Dan zie ik geen enkel probleem

Gaan met die banaan en post hier de resultaten
pi_57825621
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dan zie ik geen enkel probleem

Gaan met die banaan en post hier de resultaten
Ik blijf er nog even sceptisch onder.
Maar ik laat het wel weten.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:45:42 #94
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57825663
Tof! En ach, al is het maar een paar avonden leuk, dan is het nog steeds leuk
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:49:00 #95
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57825742
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:33 schreef BossFight het volgende:

[..]

Neem haar zaterdag anders mee naar de graanbeurs, dan kom ik haar wel keuren
pi_57825816
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Neem haar zaterdag anders mee naar de graanbeurs, dan kom ik haar wel keuren
We hadden dus van het weekend allebij geen tijd zeg maar, anders dan had ik dat wel gedaan.
Maar het zal ook allemaal wel loslopen denk ik, ik bedoel we gaan gewoon gezellig een biertje drinken.
Dus zolang ze mijn broek niet van mijn reet scheurt moet ik het wel overleven denk.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:57:22 #97
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57825936
Gewoon van genieten, komt wel goed

Tsk, dan ga ik zaterdag wel alleen jupiler drinken
pi_57826616
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon van genieten, komt wel goed

Tsk, dan ga ik zaterdag wel alleen jupiler drinken
Mijn plannen voor zaterdagavond zijn net gewijzigd dus misschien kom ik nog wel even naar de Graan.
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:30:20 #99
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57826692
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:26 schreef BossFight het volgende:

[..]

Mijn plannen voor zaterdagavond zijn net gewijzigd dus misschien kom ik nog wel even naar de Graan.
Nice

Inclusief vrouwvolk?
pi_57826778
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nice

Inclusief vrouwvolk?
Haha, nee niet die betreffende dame. Maar misschien kan ik voor zaterdag nog wat anders charteren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')