Mannen én vrouwen hoor, je ziet er anders niks van..quote:Op woensdag 2 april 2008 09:58 schreef Shitonya het volgende:
ik vraag me af hoe iemand vrouwen aan kan trekken met getinte dagcreme..lijkt me meer dat er dan vooral mannen op afkomen..
Huh? waarom is dat verschillend dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:11 schreef Shitonya het volgende:
neen, het zou hetzelfde zijn al zou ik versierd worden door een lesbi en daar zou mijn ego in geen geval gestreeld door worden
Waarschijnlijk heb je een of ander vooroorlogs beeld van "andersgeaarden" en denk je dat iedere pot met kortgeknipt haar in een tuinbroek rondwandeld; en ben je daarom ni opgezet met die aandacht?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef Shitonya het volgende:
omdat ik dan mogelijk iets lesbisch zou uitstralen. Lesbi vrouwen versieren niet zo snel een vrouw waarvan zij denken dat die gewoon hetero is. Aangezien ik ook hetero bent doet het je emotioneel gezien logischerwijze ook meer als een man je tracht te versieren dan hetzelfde soort geslacht.
Heb dat ook wel eens gehad en zag het ook als een compliment. Wel ff heel duidelijk gemaakt dat ik hetero ben, daar niet van.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Aandacht van een ander is toch gewoon altijd positief? Al is het van een enorme sukkel of iemand van hetzelfde geslacht. Dat bevestigd toch absoluut je ego?
Ik heb al eens gehad dat een jongen geinteresseerd in me was, ik vond het alleen maar een compliment eigenlijk.
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Aandacht van een ander is toch gewoon altijd positief? Al is het van een enorme sukkel of iemand van hetzelfde geslacht. Dat bevestigd toch absoluut je ego?
Ik heb al eens gehad dat een jongen geinteresseerd in me was, ik vond het alleen maar een compliment eigenlijk.
Hahahahaha?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef Shitonya het volgende:
omdat ik dan mogelijk iets lesbisch zou uitstralen. Lesbi vrouwen versieren niet zo snel een vrouw waarvan zij denken dat die gewoon hetero is. Aangezien ik ook hetero bent doet het je emotioneel gezien logischerwijze ook meer als een man je tracht te versieren dan hetzelfde soort geslacht.
Los van het seksuele of relationele, is aandacht altijd leuk.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Wat is het probleem, je hebt toch een leuke avond gehadquote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef El.Wulfo het volgende:
aargh, gister gezellig feestje gehad waar een erg leuk meisje bij de garderobe stond, zegt ze een vriend te hebben![]()
En dat is al de 2e keer in korte tijd...
Jij bent echt nieuw hequote:Op woensdag 2 april 2008 13:55 schreef Tegan het volgende:
Ik voospel het laatste Singles-topic voor MLI & MNR. Jullie moeten er echt aan gaan geloven!
juppes dat wel, en ze werkt er vaak, dus ik kan dr altijd vindenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat is het probleem, je hebt toch een leuke avond gehad
Misschien heeft ze wel een single vriendin, of heeft die vriend van haar een vrijgezelle zus ofzo, dat weet je ook nooit. Niet zo somber inzien hoor!
een singles topic, nooit gezien![]()
Hatsaa, probleem opgelostquote:Op woensdag 2 april 2008 14:30 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
juppes dat wel, en ze werkt er vaak, dus ik kan dr altijd vinden![]()
ik had dr al beloofd om iig over een paar maandjes nog s te kijken of ze haar vriend dan nog steeds leuk vind en dat kon ze wel waarderen volgens mij
Qui, moi? Je ne sais pas maintenaint, ik zie het wel. Gisteren wel weer gezellig gebabbeld enzo. Verdomme, hij is te leuk.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij bent echt nieuw he
garpje! mnr mli![]()
Zie TTquote:Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij bent echt nieuw he
garpje! mnr mli![]()
Hoe lang ben je al aan het klooien met die gast? Krijg een beetje het idee dat het aantrekken en afstoten is....of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Qui, moi? Je ne sais pas maintenaint, ik zie het wel. Gisteren wel weer gezellig gebabbeld enzo. Verdomme, hij is te leuk.![]()
Nenee, geen aftrekken en afstoten, dat stadium zijn we allang voorbij. Het komt er op neer dat we ons gedragen als een stel, behalve in het openbaar. En alles bij elkaar duurt het al weer 1,5 maand, na onze eerste ontmoeting wel elkaar 2 weken niet gezien/gesproken/gehoord. Daarna 1,5 week geprobeerd om hem in de friendzone te drukken maar sommige mannen weten altijd uit die valkuil te blijvenquote:Op woensdag 2 april 2008 15:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al aan het klooien met die gast? Krijg een beetje het idee dat het aantrekken en afstoten is....of zie ik dat verkeerd?
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Zie TT![]()
En toch zou ik het best leuk vinden om samen met MLI 'on air' te gaan, hehe. Ik zeg: "Relaties #1"
Nu jij nogquote:Op woensdag 2 april 2008 13:55 schreef Tegan het volgende:
Ik voospel het laatste Singles-topic voor MLI & MNR. Jullie moeten er echt aan gaan geloven!
Boe!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hallo! Ik leef nog!
En nu heb ik zin om de reeks weer op z´n kop te zetten
Wie ben jij?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verdomme, mensen zijn mij allang vergeten! Ik had gerekend op een heleboel boe-geroep :p
Wist je nog vroeger hoe verfrissend het was toen Semtex haar stringie poste. Hoe aanstootgevend dat was? Nu is het benenwijd dildo erin liefst close-up.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verdomme, mensen zijn mij allang vergeten! Ik had gerekend op een heleboel boe-geroep :p
Sommige mensen hebben tot laat collegequote:Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
*uunnggg* wiebelt op stoel en wijst naar zichzelf!!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik? Nooit! Er moet toch iemand in die Singles-topics blijven posten.
Ik ben er ook nog, ik ga ook nergens heen.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik? Nooit! Er moet toch iemand in die Singles-topics blijven posten.
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:55 schreef Tegan het volgende:
maar natuurlijk.... zolang het maar ontopic is en niet als de rest weer afzakt in....quote:
Neuj, het is inhoudelijkquote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef Re het volgende:
maar natuurlijk.... zolang het maar ontopic is en niet als de rest weer afzakt in....
quote:
dat dus ja.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef thaleia het volgende:
En om dezelfde reden zou ik ook gewoon lekker met die man met zijn tweeen op je kamer gaan eten. Of ergens in de stad. Dat zal toch wel vaker gebeuren, dat een bewoner een keer 1 avondje niet bij het Grote Huisdiner aanschuift?
Ik ga hem niet verzoeken om minder lullig te doen. Uitkijken naar een nieuwe woning staat sowieso op de planning, maar dan wel op een natuurlijke manier en niet om deze reden.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:36 schreef thaleia het volgende:
Je kan hem wel verzoeken om minder lullig te doen, maar je hebt het niet in de hand of hij dat ook gaat doen. Kijk het effe aan, en verandert het niet, kijk dan uit naar een nieuwe woning. Sommige situaties moet je niet willen blijven opzoeken.
Dus iedereen vind, als ik het even goed terugkoppel, dat ik gewoon altijd apart moet blijven eten en gewoon er het beste ervan te maken? (heb gewoon geen zin om op mijn tenen te gaan lopen.. dat wil ik voorkomen).quote:Op donderdag 3 april 2008 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
De juiste antwoorden zijn idd al gegeten. Ga gezellig een hapje in de stad eten![]()
nee, maar het is misschien wel verstandig om de eerste keer zo te beginnen.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus iedereen vind, als ik het even goed terugkoppel, dat ik gewoon altijd apart moet blijven eten en gewoon er het beste ervan te maken? (heb gewoon geen zin om op mijn tenen te gaan lopen.. dat wil ik voorkomen).
Fair enough
ik snap het niet echt...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef RickTheGreatest het volgende:
Allemaal mensen die al aan de date zijn en exen hebben..
....
Nu pak ik het echter een keer anders aan. Ik had een meisje gesmst of ze wou daten, ze zou terugsmsen of ze kon of niet, niks weer van teruggehoord. Dat vond ik vaag want ze kwam achter mij aajn. Nu smste ze een week later opeens en ik heb haar nog niet uitgevraagd of iets, na een aantal smsjes ging zij dingen sturen als "ik sms je wel als ik in de stad ben".
........
Nee, alleen ff deze keer apart eten en nog eens met je ex om tafel gaan zitten. Hij zal er toch eens aan moeten wennen.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus iedereen vind, als ik het even goed terugkoppel, dat ik gewoon altijd apart moet blijven eten en gewoon er het beste ervan te maken? (heb gewoon geen zin om op mijn tenen te gaan lopen.. dat wil ik voorkomen).
Fair enough
Tijd dan om aan jezelf te gaan werkenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:40 schreef kwakveense het volgende:
hallosingle meldt...
keywords: onzeker, te dik én kieskeurighoe moeilijk wil ik het mezelf maken?
maar eigenlijk vind ik single zijn heulemaal niet leuk...
Ik moet mezelf ook echt onder mn kont schoppenquote:Op donderdag 3 april 200818:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tijd dan om aan jezelf te gaan werken [afbeelding] , tevreden zijn met jezelf is toch echt een basis stap
Er is nog geen seks geweest, de etc was alles behalve.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:19 schreef Den_Haag het volgende:
@rick, je bent gewoon voor erbij. sexrelatie is ook een relatie
Teganquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Tegan het volgende:
Den_Haag, Hoe is het met uw singlesstatus?
Ik ben voor elf uur 's ochtends nogal langzaam van begrip, dus ik volg het even niet: je wil niks, maar wel 'access'?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
Om eerlijk te zijn wil ik zelf verder niksDaarom heb ik eigenlijk geen zin om ook maar iets moeite te doen en eerst een aantal dates af te gaan enzo, maar blijkbaar kan het nu niet anders voor ik access krijg
Een echte relatie, dat kan pas écht over 4 maand ongeveer, als ik weer in NL ben en op vakantie ben geweest met mn vriendjes.
WELKOM!!! Pas wel op, want sommige mensen zullen zeggen dat je flink moet gaan sporten als je jezelf te dik vindt...quote:Op donderdag 3 april 2008 18:40 schreef kwakveense het volgende:
hallosingle meldt...
Jij moet niet flink gaan sportenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:40 schreef kwakveense het volgende:
hallosingle meldt...
Ach joh, je ziet er best leuk uit. Het zal allemaal wel meevallenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:40 schreef kwakveense het volgende:
hallosingle meldt...
haha, ik ben statistisch gezien ook gewoon te dik hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
WELKOM!!! Pas wel op, want sommige mensen zullen zeggen dat je flink moet gaan sporten als je jezelf te dik vindt...
Ik zie alleen maar kansen voor je, eigenlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:46 schreef BossFight het volgende:
Ben ik nou gek of komt dit allemaal een beetje wanhopig over?
Nou dat is het hem juist, ze is best aardig opgedroogd eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar kansen voor je, eigenlijk
Tenzij het zo'n sekreet/lelek mormel is dat je haar nooit meer wil zien ofzo?
Dan zie ik geen enkel probleemquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:33 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nou dat is het hem juist, ze is best aardig opgedroogd eigenlijk.
Ik blijf er nog even sceptisch onder.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan zie ik geen enkel probleem
Gaan met die banaan en post hier de resultaten
Neem haar zaterdag anders mee naar de graanbeurs, dan kom ik haar wel keurenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:33 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nou dat is het hem juist, ze is best aardig opgedroogd eigenlijk.
We hadden dus van het weekend allebij geen tijd zeg maar, anders dan had ik dat wel gedaan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Neem haar zaterdag anders mee naar de graanbeurs, dan kom ik haar wel keuren
Mijn plannen voor zaterdagavond zijn net gewijzigd dus misschien kom ik nog wel even naar de Graan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon van genieten, komt wel goed
Tsk, dan ga ik zaterdag wel alleen jupiler drinken
Nicequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:26 schreef BossFight het volgende:
[..]
Mijn plannen voor zaterdagavond zijn net gewijzigd dus misschien kom ik nog wel even naar de Graan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |