abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57799760
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef El.Wulfo het volgende:
nouwja, mensen kunnen meer als 1 ander mens liefhebben.
En als je bij de een bent of bij de ander maakt ook uit wie je op dat moment leuk vind.
maar ideaal is het niet als je ermee kan leven. Maar meestal zijn dat de hartless bastards en die doen niet zoveel moeite (guess, daar weet ik weer niets van af )

dus, laat hem beslissen maar pas op de eind van de avond, als je al ff bij hem bent geweest en je invloed hebt uitgeoefend
Ik snap niet waarom je zo meegaat in het verhaal van TS. True, mensen kunnen meer dan 1 mens lief hebben.

Maar die beslissing, joh, die is al lang genomen. Namelijk dat de vriendin van de baas de hoofdvrouw is, de relatie in het openbaar, en TS is de bijvrouw, de minnares, zij die niet gezien mag worden. Die kaarten zijn geschud, en alles wat TS kan doen is die situatie accepteren, of meer zelfrespect tonen en die situatie ("relatie") verbreken.

Mooie praatjes en gebaren van zijn kant zijn wat dat betreft zo hol als een vat. Dat is het lot van het vriendinnetje van de baas, en stond du moment vast op het moment dat zij als vrouw nummer twee voor de genegenheid van haar bovengeschikte koos.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_57801438
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
En als hij je vanavond weer zwoel in de ogen kijkt... wat gebeurt er dan?

Dit alles doet me trouwens een beetje denken aan de jewelsophie-topics..
Hopen dat ik het kan weerstaan...
Net met een vriendin over gehad. en mn beslissing staat vast!
  donderdag 3 april 2008 @ 12:05:22 #103
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57801521
en wat mag die beslissing dan wel niet zijn?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 3 april 2008 @ 12:10:28 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57801638
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:06 schreef brach het volgende:
zoiezo dat ik er mee ga kappen.. of ik het vol hou is het 2e, maar ga mijn best doen.
Ik heb al helemaal precies in mn kop zitten hoe ik het ga zeggen!
en gebruik zeker wat van de reacties die mensen hier gegeven hebben.
pff, word lastig ( ook al is dat voor sommige moeilijk te snappen )
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 april 2008 @ 12:11:48 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57801666
er bestaat nog zoiets als zeggen en doen natuurlijk.... vandaar
pi_57802736
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:43 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je zo meegaat in het verhaal van TS. True, mensen kunnen meer dan 1 mens lief hebben.

Maar die beslissing, joh, die is al lang genomen. Namelijk dat de vriendin van de baas de hoofdvrouw is, de relatie in het openbaar, en TS is de bijvrouw, de minnares, zij die niet gezien mag worden. Die kaarten zijn geschud, en alles wat TS kan doen is die situatie accepteren, of meer zelfrespect tonen en die situatie ("relatie") verbreken.

Mooie praatjes en gebaren van zijn kant zijn wat dat betreft zo hol als een vat. Dat is het lot van het vriendinnetje van de baas, en stond du moment vast op het moment dat zij als vrouw nummer twee voor de genegenheid van haar bovengeschikte koos.
Naïviteit denk ik
Azwethinkweiz
  donderdag 3 april 2008 @ 13:53:56 #107
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57803788
Sterkte dan maar vanavond Brach!

(Ja, schaamteloze TVP... maar het is dan ook zoooooo spannneeeeend! )
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 3 april 2008 @ 14:21:32 #108
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57804338
-edit- off topic geneuzel weg

Maarre Brach, je doet er imo goed aan om met deze gast te kappen. Kerels die van meerdere walletjes tegelijk proberen te snoepen zijn je aandacht en energie niet waard. Bovendien vind ik dat hij bijzonder weinig respect toont, ook naar jou toe. Je wel zo leuk vinden dat ie met je flirt, weekendjes doorbrengt en het bed in kletst, maar vervolgens doodleuk weer achter (en in) z'n eigen vriendin kruipt... Bah

[ Bericht 31% gewijzigd door Re op 03-04-2008 14:31:56 ]
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 3 april 2008 @ 14:30:34 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57804509
Ok ik ga ff dat offtopic geneuzel verwijderen...
pi_57811113
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:02 schreef brach het volgende:

[..]

Hopen dat ik het kan weerstaan...
Net met een vriendin over gehad. en mn beslissing staat vast!
Als je beslissing vast staat dan kun je hem logischerwijze weerstaan.

Ik snap trouwens best dat dat moelijk is hoor, hard blijven als je gevoelens voor iemand hebt, maar het is wel het beste op de lange termijn voor jou. Hoe langer je daarmee wacht hoe meer gevoelens je ontwikkelt en hoe langer het duurt voor je dit af kunt sluiten. En heel misschien beseft hij wel wat je hem waard bent als hij je moet missen en je niet meer zo gemakkelijk te verkrijgen bent naast zijn vriendin, maar hoop er niet te veel op.
  donderdag 3 april 2008 @ 20:34:49 #111
211416 OVERTUIGING
DE VERLICHTING IS NABIJ
pi_57812602
Ik ben ervan overtuigd dat u de juiste beslissing heeft genomen, u heeft naar uw verstand geluisterd en dat is de juiste oplossing.
maar ik ben er wel van overtuigd dat hij u zeer veel smsjes zal sturen om u te overtuigen toch bij hem te blijven, dit las ik namelijk ook al in een eerder topic dat dit waarschijnlijk zal gebeuren.
als u naar uw verstand luisterd reageert u niet op de smsjes.
suc6 en houd vol en geef niet over aan uw gevoelens, u vind vroeg of laat vast een beter vriendje die u wel kunt vertrouwen.
ik ben er heilig van overtuigd dat u slaagt.
ik sla alvast een kruis, in de hoop gauw updates te vergaren over de situatie
CHRISTENEN VERENIGT U!
GIJ ZULT ALLEN ATHEÏSTEN OVERTUIGEN VAN GOD!
  donderdag 3 april 2008 @ 21:52:05 #112
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_57814737
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:34 schreef OVERTUIGING het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat u de juiste beslissing heeft genomen, u heeft naar uw verstand geluisterd en dat is de juiste oplossing.
maar ik ben er wel van overtuigd dat hij u zeer veel smsjes zal sturen om u te overtuigen toch bij hem te blijven, dit las ik namelijk ook al in een eerder topic dat dit waarschijnlijk zal gebeuren.
als u naar uw verstand luisterd reageert u niet op de smsjes.
suc6 en houd vol en geef niet over aan uw gevoelens, u vind vroeg of laat vast een beter vriendje die u wel kunt vertrouwen.
ik ben er heilig van overtuigd dat u slaagt.
ik sla alvast een kruis, in de hoop gauw updates te vergaren over de situatie
Ik had even de interesse verloren in dit topic.

Maar nu de dorpsidioot van dit forum er weer is...
I mean no harm
  donderdag 3 april 2008 @ 21:53:36 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57814780
ik zou adviseren er niet op te reageren
pi_57815988
fijn!!
kom ik op werk, helemaal zenuwachtig.
Is hij ziek! pff.. ik baalde zo erg! nu vind ik het nog lastiger, zie hem zaterdag pas weer! ( als die beter is )
Ik had wel een kortaf smsje gestuurd, iets van : kom gewoon werken aansteller en ben je thuis?
waarop ik wel een lief smsje terug kreeg maar wel met de mededeling dat hij niet thuis was en maar bij zijn vriendin was gebleven.

Volgende week zaterdag ga ik stappen waar hij ook heen gaat! daar is hij dan samen met wat vrienden en zijn vriendin. Ben benieuwd hoe die avond gaat lopen en hoe ik erop reageer als ik hem samen met zijn vriendin zie.

Nouja, nu moet ik dus tot zaterdag wachten totdat ik alles wat ik wil zeggen tegen hem kan zeggen..
Ik wil er nu gewoon meteen een einde aan maken.. hoel anger ik wacht hoe meer ik ga twijfelen! en dat wil ik niet.. want ik weet wat (eigenlijk) de beste beslissing is.

Wat voel ik me klote.
  donderdag 3 april 2008 @ 22:55:08 #115
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57817037
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef brach het volgende:
fijn!!
kom ik op werk, helemaal zenuwachtig.
Is hij ziek! pff.. ik baalde zo erg! nu vind ik het nog lastiger, zie hem zaterdag pas weer! ( als die beter is )
Ik had wel een kortaf smsje gestuurd, iets van : kom gewoon werken aansteller en ben je thuis?
waarop ik wel een lief smsje terug kreeg maar wel met de mededeling dat hij niet thuis was en maar bij zijn vriendin was gebleven.

Volgende week zaterdag ga ik stappen waar hij ook heen gaat! daar is hij dan samen met wat vrienden en zijn vriendin. Ben benieuwd hoe die avond gaat lopen en hoe ik erop reageer als ik hem samen met zijn vriendin zie.

Nouja, nu moet ik dus tot zaterdag wachten totdat ik alles wat ik wil zeggen tegen hem kan zeggen..
Ik wil er nu gewoon meteen een einde aan maken.. hoel anger ik wacht hoe meer ik ga twijfelen! en dat wil ik niet.. want ik weet wat (eigenlijk) de beste beslissing is.

Wat voel ik me klote.
als je je echt klote voelt en je zo lang moet wachten tot je hem weer ziet, waarom bel of sms je hem dan niet even om wat eerder af te spreken (niet van tevoren zeggen waar het over gaat natuurlijk)

offtopic: @ OVERTUIGING, zo te zien heeft je kruis dat je geslagen heeft niet geholpen en heeft god niet naar je geluisterd...

[ Bericht 2% gewijzigd door Kevin_NL op 03-04-2008 23:01:37 ]
Droeloe
  donderdag 3 april 2008 @ 22:58:17 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57817141
Ik zou me afvragen of ik een zinvolle relatie zou willen hebben met iemand die het niet zo nauw neemt met trouw, toewijding en eerlijkheid.
En verder...karma is a bitch.

Ik zou me er van zijn levensdagen niet aan branden.
pi_57817335
Ik kan niet smse of bellen omdat hij bij zijn vriendin is.
Bahh.. wat doet verliefdheid toch stomme dingen met je!
  donderdag 3 april 2008 @ 23:05:42 #118
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57817403
Nee, jij doet stomme dingen met jezelf.
Liefde heeft hele andere wonderlijke eigenschappen.
pi_57817486
Ik heb het ook over verliefheid, niet over liefde.
Liefde is heel iets anders, liefde komt van beide en dat heb je alleen voor elkaar..
dat is iig wat ik onder liefde versta
pi_57817508
Wat een eikel!

Ik zou heel goed nadenken of je wel met hem verder wilt..
  donderdag 3 april 2008 @ 23:16:56 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57817797
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:07 schreef brach het volgende:
Ik heb het ook over verliefheid, niet over liefde.
Liefde is heel iets anders, liefde komt van beide en dat heb je alleen voor elkaar..
dat is iig wat ik onder liefde versta
Wil je nu beweren dat de gevoelens die je voor hem hebt niet 'werkelijk' zijn ?
Dan begrijp ik al helemaal niet wat je probleem is.
pi_57817805
Net een smsje gestuurd, kon het niet laten want maak mezelf helemaal gek!
heb gestuurd dat als hij morgen weer beter is en gaat werken dat hij me even moet bellen in de pauze, omdat ik iets moet weten over werk wat ik liever aan hem wil vragen.
Dit heb ik natuurlijk er neer gezet omdat anders zijn vriendin het dadelijk leest...
Ik ga morgen gewoon via de telefoon zeggen dat ik er mee wil kappen.. ik word stapel gek als ik tot zaterdag moet wachten!& dan moet ik ook nog is heel de dag met hem werken voordat ik het eindelijk kan zeggen.
Ik ga iig tegen hem zeggen, dat ik er mee wil kappen omdat ik niets meer ben dan gewoon lust voor hem. Als hij zegt dat het niet zo is. zeg ik gewoon bewijs dan dat het niet zo is?
dat kan hij niet bewijzen zolang hij bij zijn vriendin blijft!
pi_57818415
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Wil je nu beweren dat de gevoelens die je voor hem hebt niet 'werkelijk' zijn ?
Dan begrijp ik al helemaal niet wat je probleem is.
nee dat wil ik helemaal niet beweren!
mijn gevoelens voor hem zijn 100% echt. ik voel zelf dat ik verliefd op hem ben ja..
waar in vredes naam zie je staan dat mijn gevoelens voor hem niet werkelijk zijn?
ik zeg alleen dat liefde iets anders is dan verliefdheid..
nogmaals.......het moet moet 2 kanten komen en liefde heb je alleen voor elkaar.
dat is volgens mij niet helemaal het geval helaas..
  donderdag 3 april 2008 @ 23:44:18 #124
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57818642
Hoe kun je iets liefhebben, wat je weerstand biedt?
Zelfs een kat geeft je respons.
Daarom vind ik je scheiding van liefde en verliefdheid bijna griezelig, heb je een hekel aan jezelf ofzo?
Liefde heeft ALLES met verliefdheid te maken.
Ik wil je niet de les lezen hoor, maar het verwondert me dat je jezelf zoveel pijn wil doen.
pi_57818821
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:44 schreef SHE het volgende:
Hoe kun je iets liefhebben, wat je weerstand biedt?
Zelfs een kat geeft je respons.
Daarom vind ik je scheiding van liefde en verliefdheid bijna griezelig, heb je een hekel aan jezelf ofzo?
Liefde heeft ALLES met verliefdheid te maken.
Ik wil je niet de les lezen hoor, maar het verwondert me dat je jezelf zoveel pijn wil doen.
Volgens mij pak jij het gewoon heel anders op, veel te diep!
enige wat ik zei is dat verliefdheid stomme dingen met je doet. Misschien had ik het beter kunnen neerzetten : verliefheid KAN stomme dingen met je doen.
& dat is bij mij het geval.
Mijn scheiding tussen echte liefde & verliefdheid vind ik helemaal niet zo gek.
ik vind gewoon niet dat ik ECHTE liefde met die jongen heb, omdat hij nog liefde met een ander deelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')