abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57783483
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:02 schreef Untouchables het volgende:
Wat een gelul de hele tijd over gebruikt worden, ze vindt het zelf ook gewoon lekker, anders zou ze er wel mee stoppen.
Ik zou er zo mee kunnen stoppen idd, als ik niks voor de jongen zou voelen! en gewoon voor de ''lekkerheid' zou doen. Dat is dus niet het geval.
quote:
Ik snap dit soort dingen niet, zeker niet van haar kant. Ze weet wat er aan de hand is, ze mag zich op geen enkele manier gebruikt voelen, want ze bevindt zich nou eenmaal in een dubieuze situatie waarin geen zekerheden zijn.
Je hoort mij nergens zeggen, ik voel me gebruikt.
quote:
In situaties als deze, vind ik, ben je stom als je alles direct gelooft wat er tegen je gezegd wordt. Gewoon niet doen.
Ik geloof niet direct alles wat hij zegt, als dat zo zou zijn zou ik hier geen forum over gemaakt hebben.
Lees anders mijn forum nog maar is een keer, daaruit kan je genoeg uit halen dat ik het ook niet echt vertrouw.

Ik snap al jullie reactie's goed, maar het zit gewoon allemaal ingewikkeld.
1 ding weet ik zeker, hij heeft zeker weten meer gevoelens voor me. anders kan die wel heel erg goed acteren! & een weekendje weg zou ik dan toch ook echt niet doen als ik hem was. Ik bedoel het was niet zo dat we de hele dag in bed lagen.. We zijn uiteten geweest, wezen winkelen & nog meer dingetjes.

ag ja ik weet het ook allemaal niet!
pi_57783574
was sarcastisch bedoelt, maar zo kwam het geloof ik niet helemaal over

[ Bericht 78% gewijzigd door brach op 02-04-2008 18:03:26 ]
pi_57783764
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:57 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Beetje zwart-wit vind je ook niet?
Dat 1 gast zo is wil niet zeggen dat iedereen zo is, of als 50% zo is wil niet zeggen dat hij ook zo is...

ik denk dat hij dat met dat weekendje weg wel heeft laten merken.
Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?
pi_57783827
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:22 schreef brach het volgende:

haha toepasselijk!;)
bullshit.. je zit gewoon net zo lang te wachten totdat iemand zegt dat je niet fout zit, dat je lekker door mag gaan en dat hij heus wel voor jou kiest. Dat hij echt aan het twijfelen is en uiteindelijk zn vriendin dumpt zodat je een lang gelukkig leven kan gaan leiden met hem..

wrong.

Iedereen hier zegt vaak genoeg dat jij fout bezig bent, dat hij fout bezig is, dat hij je aan het lijntje houd en hier gaat gewoon niks van komen!

Je zegt zelf: als je verliefd bent dan weet je toch wel voor wie je meer voelt, dus waarom is die keuze dan zo moeilijk? Blijkbaar zijn er geen gevoelens, of niet sterk genoeg.. maar misschien als je wat meer je benen wijd doet dat je hem overtuigt?

Oh, en 'Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'..

Niks geen dilemma, uitstel van executie
pi_57783840
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:31 schreef mgerben het volgende:

[..]

Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?
precies.
pi_57783919
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:31 schreef mgerben het volgende:

[..]

gedurende dat weekendje ja.

het is toch tof dat hij een weekendje tijd had om haar beter te leren kennen enzo?

ik krijg hele feministische vibes van jouw
wat is er mis met jong en naief te wezen?
Azwethinkweiz
pi_57783937
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Thrilled het volgende:

[..]

bullshit.. je zit gewoon net zo lang te wachten totdat iemand zegt dat je niet fout zit, dat je lekker door mag gaan en dat hij heus wel voor jou kiest. Dat hij echt aan het twijfelen is en uiteindelijk echt wel voor jou kiest zodat je een lang gelukkig leven kan gaan leiden met hem..

nee hoor zolang zit ik niet te wachten, dat hebben al mensen gezegd.
Ik was gewoon benieuwd hoe iedereen hier over zou denken. & acepteer iedereen zn mening ook.
Hij is de enige die precies weet hoe het zit & ik hoop daar achter te komen.
pi_57784063
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Thrilled het volgende:

Oh, en 'Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'..

slechte ervaringen?
waarom zou het met relaties anders moeten lopen dan met de rest wat er op de wereld gebeurd?

Een voetballer mist een penalty "oh, hij mist heel vaak een penalty"
Een kok laat iets aanbranden "oh hij verprutst altijd het eten"
een manager maakt een slecht besluit "oh hij benadeeld zijn werknemers altijd"
Een jongen gaat een keer vreemd "oh hij zal de rest van zn leven vreemd blijven gaan "

Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je, en om een andere cliche erin te gooien, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
hij gaat niet meer vreemd
Azwethinkweiz
pi_57784098
ps, dit:
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:22 schreef brach het volgende:

haha toepasselijk!;)

verlaagd het niveau van dit topic wel enigzins
Azwethinkweiz
pi_57784116
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

slechte ervaringen?
waarom zou het met relaties anders moeten lopen dan met de rest wat er op de wereld gebeurd?

Een jongen gaat een keer vreemd "oh hij zal de rest van zn leven vreemd blijven gaan "

Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je, en om een andere cliche erin te gooien, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
hij gaat niet meer vreemd
Nee hoor, geen slechte ervaringen

- Per ongeluk, hij wíl hem niet missen

- Per ongeluk, hij wíl het niet laten aanbranden

- Per ongeluk, 50/50 kans op een slechte beslissing.. als je achteraf weet dat het de foute was dan neem je de andere..

- Ja, vreemd gaan is een keuze.. een keer zoenen en dan erachter komen dat het een grote fout is, is acceptabel.. daarna vrolijk verder gaan onder het mom van 'pfoe ik kan niet kiezen hoooor '

.. dikke poep
pi_57784265
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:49 schreef El.Wulfo het volgende:
ps, dit:
[..]

verlaagd het niveau van dit topic wel enigzins
het was ook erg sarcastisch bedoelt hoor
Zat toevallig op youtube vond ik dat filmpje dat dilemma heette en over vreemdgaan ging.
pi_57784988
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef Thrilled het volgende:

[..]

- Per ongeluk, 50/50 kans op een slechte beslissing.. als je achteraf weet dat het de foute was dan neem je de andere..

dan zijn alle beslissingen 50/50

en nu is er nog geen achteraf, die komt strax
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 19:39:08 #63
103012 Nies
Die hekse
pi_57786608
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:33 schreef mgerben het volgende:
Wat hij zegt: Het is zo moeilijk om haar aan de kant te zetten.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en als ik haar aan de kant zet maar één. Dat is best moeilijk.
Wat hij zegt: Ik weet het nog niet, ik moet er nog even over nadenken.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en dat probeer ik zo lang mogelijk te rekken door te doen alsof ik erover nadenk.
Wat hij zegt: Ik ga het haar vertellen.
Vertaling: Ik pieker er niet over om het haar te vertellen, maar ik weet dat jij nu tevreden bent en ik weet dat jij volgende week mijn smoesje (ze was zielig want haar moeder/cavia/telefoon is overleden) gewoon slikt.

Want zolang hij er mee wegkomt om van twee walletjes te eten, doet hij dat. Eén is lekker, twee is lekkerder.
Ge-wel-dig!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_57786855
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef El.Wulfo het volgende:

Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je,
Mee eens.
Maar je moet wel toegeven dat die jongen in een riante positie zit. Hij heeft gewoon twee stukjes vlees aan zijn satéstokje.
Ik zie voor hem geen enkele reden om daar zo snel mogelijk een eind aan te maken.
Vanuit hem gezien is dit een ideale situatie: Zijn vriendin weet het niet en is tevreden.
Zijn minnares weet het wel maar heeft er geen problemen mee (niet zoveel dat ze wegblijft!).
En hij heeft twéé vrouwen en is tevreden. Iedereen tevreden!

Dus laat ik het diplomatiek zeggen: Het is in zijn voordeel als hij nog even twijfelt. Zodra hij het zeker weet is hij één van die vrouwen kwijt, en als hij het een beetje onhandig doet zelfs allebei.

Ik ben het met je eens: Dat standaard-geblaat over 'eens een vreemdganger blablabla' en 'hij gaat nu toch vreemd met jou dus kun je hem nooit vertrouwen' zijn in deze situatie te kort door de bocht.
Maar daarmee houdt het voordeel van de twijfel wel op. Het is gewoon nét iets te lucratief voor hem om het doorhakken van de knoop zo lang mogelijk uit te stellen.
pi_57791334
2 vrouwen hebben als je voor beide geen gevoelens hebt kan ik nog wel iets bij voorstellen..
ideaal als ze er goed uit zien en je van 2 walletjes kan eten zonder er probelemen mee te hebben.
Maar als je op 1 van die 2 verliefd word is het is toch heel iets anders? dan wil je toch alleen bij diegene zijn waar je echt gek op bent? of...... ag ja
pi_57791924
nouwja, mensen kunnen meer als 1 ander mens liefhebben.
En als je bij de een bent of bij de ander maakt ook uit wie je op dat moment leuk vind.
maar ideaal is het niet als je ermee kan leven. Maar meestal zijn dat de hartless bastards en die doen niet zoveel moeite (guess, daar weet ik weer niets van af )

dus, laat hem beslissen maar pas op de eind van de avond, als je al ff bij hem bent geweest en je invloed hebt uitgeoefend
Azwethinkweiz
pi_57792137
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:16 schreef brach het volgende:

1 ding weet ik zeker, hij heeft zeker weten meer gevoelens voor me. anders kan die wel heel erg goed acteren!
Dat kan hij zeker. Zijn vriendin is er tenslotte nog steeds niet achter dat hij een dubbelleven leidt.
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:12 schreef brach het volgende:
2 vrouwen hebben als je voor beide geen gevoelens hebt kan ik nog wel iets bij voorstellen..
ideaal als ze er goed uit zien en je van 2 walletjes kan eten zonder er probelemen mee te hebben.
Maar als je op 1 van die 2 verliefd word is het is toch heel iets anders? dan wil je toch alleen bij diegene zijn waar je echt gek op bent? of...... ag ja
Dat doet ie toch ook
  woensdag 2 april 2008 @ 22:46:42 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57792696
soms is die plaat voor iemands hoofd niet te breken...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57793009

[ Bericht 100% gewijzigd door brach op 02-04-2008 22:57:12 ]
pi_57793037
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef brach het volgende:
Dat doet ie toch ook
nee dat doet hij niet, zodra hij de mogelijkheid krijgt om mij te zien is die bij mij..

die andere opmerking van je.. hmm moet toegeven die was sterk!

pi_57793077
.
pi_57793195
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef brach het volgende:
nee dat doet hij niet, zodra hij de mogelijkheid krijgt om mij te zien is die bij mij..
Naast wie ligt hij vaker denk je?
En hij weet dat als hij een keus maakt, hij altijd naast jou zou kunnen liggen, maar hij doet het niet.

Die edits vind ik trouwens reuze irritant, ik word er buitengewoon nieuwsgierig van. Denk anders eerst na voor je iets post, bespaart mij een hoop raadsels.
pi_57793331
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Naast wie ligt hij vaker denk je?
En hij weet dat als hij een keus maakt, hij altijd naast jou zou kunnen liggen, maar hij doet het niet.

zijn vriendin is het huis uit en woont 5 minuten van ons werk vandaan.
hij woont ook nog thuis eigenlijk maar kan nu mooi iedere dag daar slapen.. zo bij werk en bespaard hem het trein reizen.
Ik woon nog thuis.. dus iedere dag hier slapen zit er ook niet in.
Bij haar heeft hij wel veel meer vrijheid en zelfstandigheid.
  woensdag 2 april 2008 @ 23:10:00 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57793466
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef brach het volgende:

zijn vriendin is het huis uit en woont 5 minuten van ons werk vandaan.
hij woont ook nog thuis eigenlijk maar kan nu mooi iedere dag daar slapen.. zo bij werk en bespaard hem het trein reizen.
Ik woon nog thuis.. dus iedere dag hier slapen zit er ook niet in.
Bij haar heeft hij wel veel meer vrijheid en zelfstandigheid.
Hij is dus enkel bij haar uit praktische overwegingen maakt ie jou wijs.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57793524
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij is dus enkel bij haar uit praktische overwegingen maakt ie jou wijs.
nee dat heeft hij nooit gezegd maar ik denk dat zulke kleine dingetjes wel meespelen ja..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')