abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73327632
Tess worstelt zich ook los. Binnenkort moeten we toch gaan beginnen met slapen zonder ingebakerd te zijn. Dat wordt drama.. Ik heb al wel een slaapzak met mouwen. Zit eraan te denken om in her begin 1 mouw vast te zetten... maar hoe. Veiligheidsspeld ofzo..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:22:58 #152
144006 chacama
Ondernemend!
pi_73330219
Ik had die angst ook Vicky. Maar met de slaapzak (jeetje, hoe heet dat ding ook al weer) van bij de prenatal. Dubbel met zomer en winterfunctie en gat voor in de maxi-cosi ging het van het begin af aangoed. De zak was 'zwaar' genoeg om haar niet te laten flapperen. En voor Nijna, geldt dit dus ook. Deze zak is geschikt om zonder dekens te slapen. Maud slaapt nu nog steeds in zonder dekens en pas als wij naar bed gaan dek ik ze toe, omdat ze nu nog maar 1 laags-zak aan heeft.
pi_73331860
Vicky, daar had ik idd ook aan zitten denken. Mouw(en) vastspelden. Ik zal van de week eens vragen op het CB of ze nog ideeën hebben. Want winterslaapzakjes heb ik nog liggen.

Chaca, dat is ook nog wel een idee, ik heb nog gewone winterslaapzakjes liggen, maar misschien anders idd maar eens kijken naar zo een.
Fake it till you make it...
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:27:24 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73333054
Ehm...
Hij weet zich gewoon los te worstelen uit dat ding!
En toen werd hij natuurlijk wakker omdat hetbest koud is, blote armpjes. ;')
In de gebruiksaanwijzing staat 'stevig, maar niet strak' over dat inwikkelen, dus echt heel strak durf ik niet, maar hij ligt nu al weer een paar uur in dat ding te slapen.
Op zich ging het wel goed hoor hij werd steeds pas na 4 uur wakker, op zijn voedingsschema, maar het is wel jammer zeg maar, we hadden gehoopt die 4 uur naar 6 op te kunnen rekken.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 03-10-2009 14:32:52 ]
pi_73333942
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:34 schreef Nijna het volgende:
Vicky, daar had ik idd ook aan zitten denken. Mouw(en) vastspelden. Ik zal van de week eens vragen op het CB of ze nog ideeën hebben. Want winterslaapzakjes heb ik nog liggen.

Chaca, dat is ook nog wel een idee, ik heb nog gewone winterslaapzakjes liggen, maar misschien anders idd maar eens kijken naar zo een.
mochten ze ideeen hebben, post je ze dan hier ook ff

BE, ik wil je ook best het "echte" inbakeren leren hoor als je wil
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73334727
Als ze ideeën hebben dan laat ik het zeker even weten Vicky
pi_73334791
BE, ik wil morgen wel een pacco-doek bij je in de bus doen? Die zijn volgens mij net wat steviger dan andere bakerzakken.
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:59:52 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73354816
Thanks Owlet, zoals gezegd in de PM is dat verder niet heel erg nodig hoor. Oscar slaapt prima, alleen niet lang genoeg naar onze zin.
pi_73356051
Wij hebben Indy ook een aantal weken ingebakerd gehad en ik vind het een wondermiddel. Ze huilde echt de hele dag en het moment dat ze ingebakerd werd was ze stil........... slapen als een roosje. Ze heeft ingebakerd gelegen tot ze haar eerste prikken kreeg. Ze mocht toen 24 uur niet worden ingebakerd. Dit ging eigenlijk zo goed dat ik de doek niet meer heb gebruikt en ze slaapt nu lekker " op eigen krachten" Wat mij wel opviel was dat ik door dat ik ging inbakeren ook meer regelmaat en structuur in haar dag bracht en dat heeft waarschijnlijk ook geholpen. Heel ouderwets maar functioneel. RustRegelmaatReinheid

Wij hebben de pacco gebruikt en die beviel mij prima.
Indy your the love of my life.
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:59:20 #160
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73359886
Wij gebruiken ook nu weer de pacco bakerdoek. Anders maait ze zichzelf steeds wakker.
pi_73519762
Vicky, ik heb nog nagevraagd of ze nog ideeën hadden op het CB mbt het onder de dekens uit wurmen, maar dat hadden ze niet echt.
Overigens heeft Iris nu verhoging/koorts van de vaccinatie en kunnen we haar niet inbakeren... ze is ook nog niet in slaap gevallen in bed. Maar of dat nou is omdat ze zich zo ellendig voelt of omdat ze niet ingebakerd is... geen idee.
pi_73520894
Nijna, toch bedankt voor het vragen!

Ik moest gister wel weer ff lachen. Heb voor Linda een filmpje gemaakt hoe ik Tess nu inbaker en Tess vond het allemaal wel prima
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73522728
Ik ben er heel blij mee Vicky Als we weer thuis zijn gaan we met dr oefenen!
Lotte!
Noah!
pi_73522779
heb je er wat aan?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73522872
Ik vind 'm duidelijk! Nu doe ik het niet, maar vanaf maandag gaan we oefenen (ik wil ook stiekem mn eigen bed wel weer terug )
Lotte!
Noah!
pi_73522989
Mooi!

Mocht iemand anders het filmpje ook willen zien, geef maar een gil, dan gooi ik de link over de PM.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73532511
Aargh, dit wordt een hele lange nacht... niet inbakeren staat geloof ik gelijk aan niet slapen.
Ze slaapt hooguit een half uurtje en mept zichzelf dan weer wakker...
pi_73548967
Mouwtjes aan shirtje vastspelden hielp gelukkig en nu weer koortsvrij dus inbakeren gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')