mochten ze ideeen hebben, post je ze dan hier ook ffquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:34 schreef Nijna het volgende:
Vicky, daar had ik idd ook aan zitten denken. Mouw(en) vastspelden. Ik zal van de week eens vragen op het CB of ze nog ideeën hebben. Want winterslaapzakjes heb ik nog liggen.
Chaca, dat is ook nog wel een idee, ik heb nog gewone winterslaapzakjes liggen, maar misschien anders idd maar eens kijken naar zo een.

slapen als een roosje. Ze heeft ingebakerd gelegen tot ze haar eerste prikken kreeg. Ze mocht toen 24 uur niet worden ingebakerd. Dit ging eigenlijk zo goed dat ik de doek niet meer heb gebruikt en ze slaapt nu lekker " op eigen krachten" Wat mij wel opviel was dat ik door dat ik ging inbakeren ook meer regelmaat en structuur in haar dag bracht en dat heeft waarschijnlijk ook geholpen. Heel ouderwets maar functioneel. RustRegelmaatReinheid
  slapen als een roosje. Ze heeft ingebakerd gelegen tot ze haar eerste prikken kreeg. Ze mocht toen 24 uur niet worden ingebakerd. Dit ging eigenlijk zo goed dat ik de doek niet meer heb gebruikt en ze slaapt nu lekker " op eigen krachten" Wat mij wel opviel was dat ik door dat ik ging inbakeren ook meer regelmaat en structuur in haar dag bracht en dat heeft waarschijnlijk ook geholpen. Heel ouderwets maar functioneel. RustRegelmaatReinheid  

(ik wil ook stiekem mn eigen bed wel weer terug
 (ik wil ook stiekem mn eigen bed wel weer terug  )
 )

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |