tis ook niet mijn keus, maar blijkbaar heeft Tess het nodig.. ze is zo verschrikkelijk onrustig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:11 schreef Webkim het volgende:
Little did I know toen ik dit topic opende... Eerste kindje, advies van het cb. Maar bij de tweede zou ik niet meer voor bakeren kiezen hoor.Waarom niet, daar kom ik na het weekend even op terug, moet nu rennen.
Aan het advies van een kinderarts, kinderpsych en kinder fysio hecht ik dan meer waarde dan het advies van het cb...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
tis ook niet mijn keus, maar blijkbaar heeft Tess het nodig.. ze is zo verschrikkelijk onrustig.
Bij ons komt het advies van de kinderarts, kinderpsych en kinderfysio.
ik ook... en het cb hier neem ik al helemaal weinig van aan.. wat een stelletje mutsen... maar dat hoort hier nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aan het advies van een kinderarts, kinderpsych en kinder fysio hecht ik dan meer waarde dan het advies van het cb...
Ik ben wel benieuwd, want teruglezend was je toch wel aardig tevreden en blij toen Thomas een paar uur sliep ingebakerd en wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:11 schreef Webkim het volgende:
Little did I know toen ik dit topic opende... Eerste kindje, advies van het cb. Maar bij de tweede zou ik niet meer voor bakeren kiezen hoor.Waarom niet, daar kom ik na het weekend even op terug, moet nu rennen.
Ook niets van dat alles hier, soms zeg ik 'doei' als ze gaat slapen, andere keren 'welterusten', of 'succes'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:01 schreef Ca.ra het volgende:
Persoonlijk heb ik de term 'regelmaat' altijd opgepakt in de zin van alles in de zelfde volgorde doen. Dus pyjama aandoen, tanden poetsen, verhaaltje lezen samen, instoppen in bed, nog even napraten over het verhaaltje of dingen van de dag, kus, lampje uit. (dit deed ik altijd bij de oppaskindjes) Niet dat er per se om kwart voor 7 tanden gepoetst moet worden iedere dag.
thnx!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Daarom heb ik ook bewondering hoe je het aanpakt met Tess, Vicky. Ondanks dat het je ding niet is, baker je haar toch in en kennelijk bevalt het haar goed.
nog niets... heb het nog niet besproken daar..quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:49 schreef Ticootje het volgende:
Vicky, wat hebben ze op het cb eigenlijk voor advies gegeven? Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar..
daar nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, lieve meid...
Dit is echt niet het beeld van een zielig kindje hoor.
[ afbeelding ]
ongetwijfeldquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok.Dat wist ik niet.
Maar ik krijg morgen vast een demonstratie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |