abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71444260

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71444414

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71449190
Het gaat eigenlijk best wel goed

Heb wat foto's gemaakt hoe ik Tess inbaker... let niet op de rafelige randjes van de doeken, mij moeder moet er nog een zoompje inmaken

Ik heb dus 2 "doeken" in dit geval een kapot geknipt laken van ongeveer 70x70/65x65.
Een van de 2 leg ik strak neer, de andere vouw ik dubbel tot een punt en leg ik met de punt naar beneden boven op de uitgevouwen doek.

Ik leg 1 armpje op d'r buik en pak de rechterpunt van de doek. Die trek ik strak over haar heen en de punt steek ik helemaal onder haar. (je kan 'm eventueel vast zetten met een plakker).

Voor de andere arm geldt hetzelfde. Ook die punt trek ik strak over haar heen en zet ik aan de achterkant vast met een plakker.

Danneem ik van de onderste doek 1 kant en die trek ik ook over haar heen en zet ik weer vast met een plakker. De onderste kan je ook eventueel weglaten, je kan 'm ook hoger of lager ombinden.

hetzelfde geldt weer voor de andre kant van de onderste doek. Je kan het onderste deel los laten maar je kan er ook een toffee van maken door er een plakker om te rollen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71449218
Tess, als een volleerd fotomodel ligt ze daar te showen . Lekker geslapen meiske?
Fake it till you make it...
pi_71449286
grr stomme Photobucket doet raar met de 1e foto..

MNaar het ging goed!! |ie kleine babietjes topic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:09:30 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71449768
Wat heerlijk dat het zo goed gaat Vicky, en wat ziet ze er zelf ook heerlijk tevreden uit!
Leuk hoe hoe ze heel demonstratief bij die eerste foto met die armpjes wijd gestrekt ligt.
pi_71449810
Little did I know toen ik dit topic opende... Eerste kindje, advies van het cb. Maar bij de tweede zou ik niet meer voor bakeren kiezen hoor. Waarom niet, daar kom ik na het weekend even op terug, moet nu rennen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_71450006
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:11 schreef Webkim het volgende:
Little did I know toen ik dit topic opende... Eerste kindje, advies van het cb. Maar bij de tweede zou ik niet meer voor bakeren kiezen hoor. Waarom niet, daar kom ik na het weekend even op terug, moet nu rennen.
tis ook niet mijn keus, maar blijkbaar heeft Tess het nodig.. ze is zo verschrikkelijk onrustig.
Bij ons komt het advies van de kinderarts, kinderpsych en kinderfysio.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71450062
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

tis ook niet mijn keus, maar blijkbaar heeft Tess het nodig.. ze is zo verschrikkelijk onrustig.
Bij ons komt het advies van de kinderarts, kinderpsych en kinderfysio.
Aan het advies van een kinderarts, kinderpsych en kinder fysio hecht ik dan meer waarde dan het advies van het cb...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71450105
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Aan het advies van een kinderarts, kinderpsych en kinder fysio hecht ik dan meer waarde dan het advies van het cb...
ik ook... en het cb hier neem ik al helemaal weinig van aan.. wat een stelletje mutsen... maar dat hoort hier niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:25:07 #111
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71450117
Ik doe zelf echt helemaal niets met rust, reinheid en regelmaat. Rust zit er misschien nog wel een beetje in, omdat ik zelf niet zo ben van het veel verschillende dingen op één dag doen, maar we doen haar echt niet iedere dag in bad, en ze gaat naar bed wanneer ik denk dat ze moe is, en ze krijgt de borst wanneer ik denk dat ze honger heeft. En laten huilen heb ik ook nooit gedaan, als ze niet naar bed wil/niet slapen kan erken ik gewoon dat ik haar signalen kennelijk fout heb geïnterpreteerd en haal ik haar weer uit bed. Het is dat Ria Blom zich in het land der levenden bevindt, maar anders zou ze zich omdraaien in haar graf...

Daarom heb ik ook bewondering hoe je het aanpakt met Tess, Vicky. Ondanks dat het je ding niet is, baker je haar toch in en kennelijk bevalt het haar goed.

[ Bericht 7% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 30-07-2009 09:30:45 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:01:35 #112
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71450999
Persoonlijk heb ik de term 'regelmaat' altijd opgepakt in de zin van alles in de zelfde volgorde doen. Dus pyjama aandoen, tanden poetsen, verhaaltje lezen samen, instoppen in bed, nog even napraten over het verhaaltje of dingen van de dag, kus, lampje uit. (dit deed ik altijd bij de oppaskindjes) Niet dat er per se om kwart voor 7 tanden gepoetst moet worden iedere dag.

Al lezend was ik wel nieuwsgierig Kim, waarom je achteraf spijt hebt. Is het vanwege het inbakeren an sich, of omdat je je kindje 'moest' laten huilen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:07:35 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71451143
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:11 schreef Webkim het volgende:
Ik ben wel benieuwd, want teruglezend was je toch wel aardig tevreden en blij toen Thomas een paar uur sliep ingebakerd en wel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:23:27 #114
12913 GreatWhiteSilence
pi_71451475
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:01 schreef Ca.ra het volgende:
Persoonlijk heb ik de term 'regelmaat' altijd opgepakt in de zin van alles in de zelfde volgorde doen. Dus pyjama aandoen, tanden poetsen, verhaaltje lezen samen, instoppen in bed, nog even napraten over het verhaaltje of dingen van de dag, kus, lampje uit. (dit deed ik altijd bij de oppaskindjes) Niet dat er per se om kwart voor 7 tanden gepoetst moet worden iedere dag.
Ook niets van dat alles hier, soms zeg ik 'doei' als ze gaat slapen, andere keren 'welterusten', of 'succes'. Wel bied ik altijd de borst aan voor het slapengaan, meestal wil ze die wel, maar soms ook niet. Soms blijft haar vader nog even bij haar liggen voor de gezelschap, soms doe ik dat. Het is iedere avond weer anders.

Als Annicka een kind was dat regelmaat nodig had, zou ik dat ook zeker geven, maar ze heeft het kennelijk niet nodig want de keren dat ze in een week huilt of chagrijnig is, zijn op één hand te tellen. En de keren dat ze huilt of chagrijnig is, heeft meestal een andere reden, bijvoorbeeld tandjes. Waarschijnlijk heb ik gewoon strontmazzel met Annicka...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71451996
Wat fijn dat het voor Tess zo goed werkt, Vicky. Ik denk dat jullie echt een schoolvoorbeeld zijn van hoe het zou moeten: inbakeren als het echt nodig is en niet alleen omdat je kind wat met de armpjes maait of nog niet door slaapt.
Ik duim voor jullie dat Tess nu wat rust kan vinden en jullie daarmee ook
pi_71452136
Vicky, wat hebben ze op het cb eigenlijk voor advies gegeven? Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar..
pi_71452166
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

Daarom heb ik ook bewondering hoe je het aanpakt met Tess, Vicky. Ondanks dat het je ding niet is, baker je haar toch in en kennelijk bevalt het haar goed.
thnx!
Ik vind het een zielig gezicht, zo'n ingepakken baby, maar als het voor Tess werkt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71452207
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:49 schreef Ticootje het volgende:
Vicky, wat hebben ze op het cb eigenlijk voor advies gegeven? Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar..
nog niets... heb het nog niet besproken daar..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:54:53 #119
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71452287
Wat heerlijk dat het Tess zo goed doet.

Ben ook benieuwd naar jouw reactie Kim.

Gisteren een kleintje in een inbakerzak gedaan. Dat werkt ook erg prettig merkte ik. En die kleine deed het er ook erg goed in. Inderdaad geen gemaai. Alleen het kwijtraken van een speen is dan wel iets lastiger, alhoewel ze de speen met 3 maanden wrs. ook nog niet zelf terug zullen vinden.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:55:09 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71452298
Vicky, lieve meid...
Dit is echt niet het beeld van een zielig kindje hoor.

pi_71452336
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, lieve meid...
Dit is echt niet het beeld van een zielig kindje hoor.

[ afbeelding ]

daar niet
Moet je d'r nu eens horen

ze slaaaaaaaaaaaaaapt!!! 1x piepen, aai over dr bol en slapen!!

[ Bericht 13% gewijzigd door Vicky op 30-07-2009 11:01:41 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:00:48 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71452462
Ah ok. Dat wist ik niet.
Maar ik krijg morgen vast een demonstratie.
pi_71452492
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Dat wist ik niet.
Maar ik krijg morgen vast een demonstratie.
ongetwijfeld
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:57:32 #124
12913 GreatWhiteSilence
pi_71454193
Hier de wet van Fok! trouwens... Heb nu een kleine Annicka die wel moe is maar niet wil slapen. Maar ja, tandje nr 4 is net half door , dus ik denk dat het daaraan ligt.

Ik heb haar nu maar even in de draagdoek gehezen. Is ook een beetje bakeren, want ze kan geen kant op...
pi_71531926
Ik heb ze niet meer Vicky. Sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')