abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63766093
Wij hebben het boek van Ria Blom gebruikt voor de Regelmaat. En dat werkte voor ons perfect.
Aan inbakeren hebben we niet gedaan. Maar 's nachts slaapt Iris in een slaapzakje met lange mouwen. Daarin heeft ze wat minder bewegingsvrijheid dan in de slaapzakjes zonder mouwen waarin ze overdag slaapt.

Dus misschien is dat nog iets voor jullie. Een slaapzakje met lange mouwen.
pi_63770427
Gedeeltes van het boek hebben we wel gebruikt, zeker om door te krijgen dat een baby ontzettend veel indrukken op doet en dat je ervoor moet zorgen dat er rust en duidelijkheid is. Het heeft ons zeker geholpen, al hadden we er niet eerder mee moeten beginnen. Anna had de eerste 4 maanden veel te veel last van krampjes. Inbakeren hebben we nooit gedaan (bv), maar de draagdoek was wel een succes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:33:09 #78
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63780357
Rust en regelmaat van Ria wel aangehouden. Hebben inbakeren geprobeerd, maar hoe sterk ik ook was, Maud was zo klein als ze was toch sterker en wurmde zich uit de inbakerdoeken. Toen ook overgestapt op slaapzak met lange mouw en dat deed het goed.

@webkim, het laten huilen vond ik ook hopeloos. Zat zelf onderaan de trap te huilen. Dit was voor mij ook een reden om ermee te stoppen en ze vaker lekker bij me te nemen in de doek.
pi_63782542
Het boek op zich vond ik wel fijn om te lezen, het inbakeren hebben wij niet gedaan. Maar wat meer bewust worden van dingen vond ik wel prettig.
Laten huilen vond ik ook lastig, lag er ook heel erg aan hoe ze huilde en nog steeds. Op een of andere manier hoor je vaak wel of er echt wat is of niet.

Overigens vind ik het achteraf wel jammer dat ik niet eerder de draagdoek heb ontdekt, maar dat kunnen we vast met een tweede wel gaan uitproberen en Mirte slaapt er nu soms ook even een hazenslaapje in
Fake it till you make it...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:27:25 #80
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71060196
TVP voor Oeke...

Succes ermee!
pi_71067191
Tyler slaapt altijd ingebakerd in de bakerzak. We doen het zolang het nog kan ivm kunnen draaien.
In het ziekenhuis zijn ze ermee begonnen. Hij maait helaas nog steeds heel erg. Zie er tegenop om hem zonder bakerzak te laten slapen. De keren met oefenen was geen succes.
pi_71423250
en we zijn weer terug in dit topic
Nadat we Amber destijds hebben ingebakerd, moeten we Tess nu ook in gaan bakeren. De bakerzak is toch te losjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71425586
Hoe moet je het nu doen dan Vicky?
pi_71425612
heb nu 2 stukken laken die ik gebruik. Dus nog strakker inbakeren, zoals Ria Blom dat doet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71425650
Als een zeehondje

Ik hoop zo dat het helpt bij Tess.

(_ingrid :
beschrijving hoe inbakeren met 2 doeken)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71425692
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Als een zeehondje

Ik hoop zo dat het helpt bij Tess.
nee als een russische baby

net heeft ze een half uurtje geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71425798
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:17 schreef Vicky het volgende:

[..]

nee als een russische baby

net heeft ze een half uurtje geslapen.
Heb je echte inbakerdoeken?

Ik heb ze ook gehad, maar ik dacht dat ik ze weg had gedaan... Maar ik kan nog even mn kst voor je induiken.. (ik vond ze heerlijk luchtig om ze als dekbedje te gebruiken, daarom had ik ze)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71425965
ik heb nu een laken in 2 doeken van 70x70 geknipt maar daar moet mijn moeder ff een zoompje in zetten.
Ga straks ff bij Ikea lappie stof halen, kan mijn moeder nog ff een paar 70x70 doeken maken.. Maar als je in je kast zou willen kijken, graag...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71426431
Aha, ziet eruit hoe ze het in het ziekenhuis deden.
Ik hoop dat het helpt vicky!
pi_71426523
Heb ff wat foto's gemaakt.. Dat gekke kind van mij moet gewoon heel hard lachen als je d'r inbakerd..

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71426993
Lief!
pi_71427374
Wat een schatje! Blijkbaar vindt ze het fijn zo!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71429041
Mooi als ze er zo tevreden over is .
Fake it till you make it...
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:33:25 #94
45621 Suzanna
Mama van...
pi_71430666
Ach... wat een heerlijke meid Vicky! volgens mij heeft ze er wel zin in
pi_71430775
Wat een lekker bekkie
Hopelijk geeft dit haar wat rust!
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:06:28 #96
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71431725
De bakerzakjes van Puckababy doen het hier goed! De tips van Ria Blom over rust en regelmaat zijn zeker het proberen waard!
pi_71437060
Gossie die Tess, hopelijk word ze er rustig van en gaat het helpen. Ze kijkt er in ieder geval wel heel vrolijk bij!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 juli 2009 @ 21:52:47 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71441495
dat snoetje alsof ze wil zeggen dank je wel mama, nu kan ik wat rustiger om me heen kijken en lekker slapen straks
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71441585
Ff crosspost uit babietjestopic

ff juichen hoor... Tess ligt al vanaf uuryje of 8 in brf. Ze heeft bijns een uur wakker gelegen ZONDER piepen en ligt nu te slapen!!!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71441738
Wat goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')