Helemaal mee eens. Denk ook wel dat dat het geval is aangezien cappie nu in het frat huis gaat wonen. Nog maar even en dan begint het weerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Van mij mag er wel een stuk minder Casey-gezeik in, zowel dat liefdes soap gedoe als dat onboeiende strijd met Fanny. Er moet gewoon veel meer Spitter, Cappie en de andere jongens die lol maken in.
Ja, die reactie had ik ook! Ik zat tot aan de laatste scene te wachten op iets heftigs dat nog zou gaan gebeuren maar helaas...quote:
Maar ze blijft wel fucking sexyquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Kut aflevering, alles was zo poezelig-roze-braaf ... en die Casey kon ik wel schieten
En die scene met haar in die hot pants in aflevering 18quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, die reactie had ik ook! Ik zat tot aan de laatste scene te wachten op iets heftigs dat nog zou gaan gebeuren maar helaas...
Waarom denkt iedereen dat dit de finale wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:33 schreef Seam het volgende:
Was dat echt al de finale?
Leuke aflevering hoor, maar zie het niet echt als finale
Geen idee, maar als het net zo gaat als vorig jaar, dan doen ze in de herfst de eerste helft en dan in het voorjaar van 2010 de andere helft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:35 schreef McTasty het volgende:
oeh en weten jullie al wanneer season 3 van start gaat ? ik kan niet wachten lol
:/ damn dat duurt nog lang... seizoen 2 is nog niet afgelopen toch? aangezien 20 niet de season finale ken zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het net zo gaat als vorig jaar, dan doen ze in de herfst de eerste helft en dan in het voorjaar van 2010 de andere helft.
ah juist handige linksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef funrider het volgende:
Gisteravond was aflevering 21 van seizoen 2 nu in US op tv volgende week maandag ep 22 (laatste dit seizoen). Check anders voortaan even de officiële website of wikipedia
Dan zou ik toch eens je horizon verbreden..quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:01 schreef McTasty het volgende:
[..]
ah juist handige linksjammer dat seizoen 2 alweer bijna is afgelope god damn
dit is veruit de beste serie die er is
verbreed jij mijn horizon dan eens qua series?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens je horizon verbreden..
Tja, keuze genoeg natuurlijk. Op het gebied van comedy vind ik zelf How I Met Your Mother, 30 Rock, The Office, The Big Bang Theory, Scrubs en Entourage top.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef McTasty het volgende:
[..]
verbreed jij mijn horizon dan eens qua series?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |