Als het goed is wordt daar vandaag een beslissing over genomenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef SCH het volgende:
Ik hoor nu dat heel misschien de uitwedstrijd al dit weekend is omdat Amsterdam niet op 4 mei wil.
Zou wel mooi zijn, dat we toch eerst uit moeten.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef MaxPower het volgende:
morgen al kaarten kopen voor de 2e ronde playoffs..
Nouja, ik kon 7 kaarten naast elkaar krijgen om 13:00u, misschien dat het allemaal wel wat mee valt.. Met 9 stuks in totaal (13e per stuk) hoor je mij niet klagen. Vader en broertjes blij, pake blij, etc.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:58 schreef MaxPower het volgende:
tjee als iedereen zoveel koopt dan moet ik ook maar eens naar de sigarenboer
Er zit dus nog gewoon korting op de kaarten? Hulde, dacht dat dat alleen maandag was en toen had ik geen tijd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nouja, ik kon 7 kaarten naast elkaar krijgen om 13:00u, misschien dat het allemaal wel wat mee valt.. Met 9 stuks in totaal (13e per stuk) hoor je mij niet klagen. Vader en broertjes blij, pake blij, etc.
Ja, gewoon in het vak dus, daar zit toch niks tussen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vlak naast het mooiste vak uit het stadion! Mooie kaarten
Bedoel naast vak 11, waar ik zitquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, gewoon in het vak dus, daar zit toch niks tussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |