Hehe, wat een dief.quote:
Of via Pranjic, die denkt: hoe zal ik het nu weer eens vertalenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:38 schreef Repsak het volgende:
miki? De beste jongen kan geen engels en nederlands. Zulke interviews komen allemaal uit de duim van z'n vertegenwoordigers.
Letterlijk: niet van dat benauwde.quote:Op zondag 20 april 2008 18:11 schreef Cruoninga het volgende:
Wat betekent die topictitel?
Ik hoorde net de eerste thuiswedstrijd op 30 april.quote:
Kut, dan moet ik werken. 's avonds of overdag?quote:Op zondag 20 april 2008 18:32 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Ik hoorde net de eerste thuiswedstrijd op 30 april.
Wel of niet? Had het idee dat er ook nog wel wat geprovoceerd werd aan sommige armgebaartjes te zien?quote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef Mindlight het volgende:
Tof publiek hadden we naast ons, mooi gebaar na de wedstrijd
Als het goed is wordt daar vandaag een beslissing over genomenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef SCH het volgende:
Ik hoor nu dat heel misschien de uitwedstrijd al dit weekend is omdat Amsterdam niet op 4 mei wil.
Zou wel mooi zijn, dat we toch eerst uit moeten.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef MaxPower het volgende:
morgen al kaarten kopen voor de 2e ronde playoffs..
Nouja, ik kon 7 kaarten naast elkaar krijgen om 13:00u, misschien dat het allemaal wel wat mee valt.. Met 9 stuks in totaal (13e per stuk) hoor je mij niet klagen. Vader en broertjes blij, pake blij, etc.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:58 schreef MaxPower het volgende:
tjee als iedereen zoveel koopt dan moet ik ook maar eens naar de sigarenboer
Er zit dus nog gewoon korting op de kaarten? Hulde, dacht dat dat alleen maandag was en toen had ik geen tijd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nouja, ik kon 7 kaarten naast elkaar krijgen om 13:00u, misschien dat het allemaal wel wat mee valt.. Met 9 stuks in totaal (13e per stuk) hoor je mij niet klagen. Vader en broertjes blij, pake blij, etc.
Ja, gewoon in het vak dus, daar zit toch niks tussen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vlak naast het mooiste vak uit het stadion! Mooie kaarten
Bedoel naast vak 11, waar ik zitquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, gewoon in het vak dus, daar zit toch niks tussen?
Waarom niet? Het is een hele gewone dag tot een uur of 7.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Blame de KNVB, welke sukkel zet er nu een wedstrijd op 4 mei :s
Enorm veel plezier!!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
ik ben in nou camp vanavond, als het meezit
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:29 schreef LoeiSoeares het volgende:
Tja, dan had je maar hoger moeten eindigen in de ranglijst.
Ik zit vlak naast NN, ben wel van plan flink lawaai te maken...quote:Op donderdag 24 april 2008 12:34 schreef dagizmo het volgende:
Altijd leuk dat vak toerisme. Helaas zit NN waarschijnlijk ook weer vol met niet-zingende, geen sfeermakende sfeertoeristen.
Je ziet ineens dat er een run is op alle vakken rondom NN met dit soort wedstrijden. En de ervaring leert dat de sfeer dan juist zum kotzen is.
Dit was nog 1 van de weinige vakken die over waren (volgens mij waren er nog maar 2 vakken beschikbaar). Was er helaas wat te laat bij..quote:Op donderdag 24 april 2008 12:34 schreef dagizmo het volgende:
Altijd leuk dat vak toerisme. Helaas zit NN waarschijnlijk ook weer vol met niet-zingende, geen sfeermakende sfeertoeristen.
Je ziet ineens dat er een run is op alle vakken rondom NN met dit soort wedstrijden. En de ervaring leert dat de sfeer dan juist zum kotzen is.
Ik denk dat het wel helpt, mits ze veel aan teambuilding gaan doen. Ze kunnen goed voetballen, het best van Nederland eigenlijk, maar worden toch 5e. Het komt er dus vaak niet helemaal uit en dat kan niet anders dan mentaal zijn denk ik.quote:Op zondag 27 april 2008 17:37 schreef One_conundrum het volgende:
Laten we het over voetbal hebben
De selectie was op trainingskamp. Zou dat helpen? En hoeveel eigen goals zou Sulejmani maken zodat Ajax 2e wordt ...
Mwoah vond Ajax wel redelijk goed, duidelijk beter dan Heerenveen. Ik snapte GJV niet helemaal, waarom geen Henrique? En waarom, als het zowel aanvallend als verdedigend slecht gaat, pas in de 82ste minuut wisselen?!?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:22 schreef SCH het volgende:
Jammer zeg, net toen we in de tweede helft pressie gingen zetten en beter waren, kwam die kutgoal. Ajax speelde eigenlijk alleen maar op de counter, lastig te attaqueren. Was van beide kanten een zeer matige wedstrijd, lijkt wel of de fut er uit is. Wij misten Sulejmani wel heel erg.
Ik geef Twente de beste papieren voor die CL-plek. Zou ook wel goed zijn voor het Nederlandse voetbal. Ajax heeft het al 2 jaar laten liggen.
Henrique brengt toch niet zoveel? Maar hij had wel eerder morgen wisselen. Een 1-1 was wel alleszins redeljik en haalbaar geweest. Het wedstrijdbeeld werd nogal vertekend door al die lange ballen op Suarez waar Pin zo'n moeite mee had.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah vond Ajax wel redelijk goed, duidelijk beter dan Heerenveen. Ik snapte GJV niet helemaal, waarom geen Henrique? En waarom, als het zowel aanvallend als verdedigend slecht gaat, pas in de 82ste minuut wisselen?!?
Henrique was de enige mogelijkheid op een andere (lees betere) wedstrijd dan deze. Ik vind hem nog moeilijk te plaatsen, maar weet wel dat we zonder hem nooit van bijv. Roda hadden gewonnen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Henrique brengt toch niet zoveel? Maar hij had wel eerder morgen wisselen. Een 1-1 was wel alleszins redeljik en haalbaar geweest. Het wedstrijdbeeld werd nogal vertekend door al die lange ballen op Suarez waar Pin zo'n moeite mee had.
Bij verlies donderdag NAC-thuis... (tenzij er een wonder van Breda geschiedt)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:15 schreef dagizmo het volgende:
Als we verliezen, wanneer spelen we dan de 2e ronde? Donderdag of zaterdag?
Maar kan het niet ook woensdag zijn? Want ik zie overal 7/8 mei staan..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:15 schreef dagizmo het volgende:
Als we verliezen, wanneer spelen we dan de 2e ronde? Donderdag of zaterdag?
Nee, omdat we maandagavond 5 mei spelen, kan het niet woensdag 7 mei zijn, dat is te dicht op elkaar. Het is ingeval uitschakelen van Ajax zaterdag 10 mei, ingeval uitschakeling door Ajax donderdag 8 mei. Maar als het goed is moet één en ander ook wel op de clubsite staanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar kan het niet ook woensdag zijn? Want ik zie overal 7/8 mei staan..
Het kan natuurlijk best nog wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Bij verlies donderdag NAC-thuis... (tenzij er een wonder van Breda geschiedt)
De wedstrijd van gister kan heel kort worden samengevat, Ajax stond positioneel veel beter, Luis Suarez maakte gehakt van Jong-a-Pin en aanvallend konden we zelf niets brengen.
Heeft Paulo Henrique trouwens überhaupt een bal geraakt nadat hij in het veld kwam? Ik kan het me niet herinneren eigenlijk..
Maandag maar 0-2 winnen in de ArenaIk ben namelijk donderdag hoogstwaarschijnlijk verhinderd, dus ja, dan komt zaterdag gewoon beter uit. Lijkt me niet teveel gevraagd toch?
En dat zeggen jullie met een half gevuld stadion in de play-off's?????quote:Op zondag 4 mei 2008 11:03 schreef denthemen het volgende:
Het is inderdaad een akelig uitvak, maar om dan te zeggen: "Alleen als we de 0 hadden gehouden, zouden wij gaan." komt een beetje als succes supporter over op mij..
Zolang hij voor zichzelf praat is het toch geen probleem?quote:Op zondag 4 mei 2008 11:16 schreef Joagertje het volgende:
[..]
En dat zeggen jullie met een half gevuld stadion in de play-off's?????
37.000quote:Op zondag 4 mei 2008 11:16 schreef Joagertje het volgende:
[..]
En dat zeggen jullie met een half gevuld stadion in de play-off's?????
Mag je vinden. Ik weet wel beter en reis met liefde af naar de meest verre oorden om mijn clubje te steunen terwijl Amsterdam juist heel dichtbij is. Ik wil het gewoon ook een beetje leuk hebben en in de Arena zitten we ons doorgaans gruwelijk te ergeren. Een wat reelere kans op een stunt was een reden geweest om eventueel wel te gaan. Nu is er maar een hele minieme kans op een stunt.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:03 schreef denthemen het volgende:
Het is inderdaad een akelig uitvak, maar om dan te zeggen: "Alleen als we de 0 hadden gehouden, zouden wij gaan." komt een beetje als succes supporter over op mij..
Ben ik wel benieuwd naar die andere uit de top 2..?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:51 schreef SCH het volgende:
Denk dat het vrij leeg zal zijn. Alleen als we de 0 hadden gehouden, zouden wij gaan.
Het uitvak van de Arena en de hele ambiance staat voor ons in de top 2 van naarste, vervelendste, akeligste uitwedstrijden - dus als het even kan, verzinnen we een smoes om niet te hoeven.
PSV is ook heel erg, Groningen is behoorlijke belabberd. Ik zou zeggen: 1. PSV, 2. Ajax, 3. Groningen. En de leukste: 1. De Graafschap. 2. Sparta. 3. Feyenoord en verder Twente, De Graafschap, NEC en Vitesse, al is dat laatste dan weer een kutstadion.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd naar die andere uit de top 2..?
Het uitvak in Heerenveen zat donderdag anders ook maar halfvol...quote:Op zondag 4 mei 2008 11:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
37.000
En bij ons is het bekend dat een groot deel van de fanatieke aanhang tegen de play offs is, dan is het nog mooi dat ondanks dat de vaste groep die elke uitwedstrijd gaat er niet is, dat je toch een grote groep mee krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |