Gezelligquote:Op woensdag 9 april 2008 17:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries zit zondag 'gewoon' in het uitvak
En winnen zullen moeten we
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef methodmich het volgende:
Die Maciej Wilusz, wat is Heerenveen daarmee van plan? Weet iemand dat?
Hij moet dus opzoek naar een andere clubquote:SC Heerenveen neemt deze zomer afscheid van zes spelers. De verbintenissen van Sebastiaan Steur (foto), Robbert Maruanaya, Age Hains Boersma, Maciej Wilusz, Rawley Rozendaal en Tom Siwe worden niet verlengd
quote:Debuut Zuiverloon in centrum defensie
LC | Gepubliceerd op 11 april 2008, 17:47
104x bekeken
HEERENVEEN Gianni Zuiverloon maakt zondag in de uitwedstrijd tegen Sparta voor het eerst zijn opwachting in het centrum van de defensie. De verdediger van SC Heerenveen, normaal gesproken rechtsachter, vervangt de geschorste Michael Dingsdag. Verder laat trainer Gertjan Verbeek de basisopstelling waarschijnlijk ongewijzigd ten opzichte van vorige week, toen Heerenveen met 2-3 bij Willem II won.
Zuiverloon opereert voor zijn verdediging. Die functie is niet helemaal nieuw voor de verdediger. In het seizoen 2005-2006 vervulde hij die rol bij zijn toenmalige club RKC. Verbeek rekent met deze speelwijze op meer voetballend vermogen. ,,Je neemt wat risico. Als we het in eigen hand willen houden, moeten we winnen.''
Opstelling Heerenveen: doel: Van Dijk; achter: ¦vec, Breuer, Zuiverloon, Jong-A-Pin; midden: Beerens, Grindheim, Bradley, Pranjic; voor: Sibon, Sulejmani
Is ook logisch, want 'normaal' gesproken moeten wij uit bij Sparta ook gewoon kunnen winnen. En ik denk dat ons combinatiespel gewoonweg te goed is om te gaan counteren.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:50 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, hij gaat tenminste uit van eigen kracht.
Kan Svec dat niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:46 schreef dagizmo het volgende:
Trouwens:
[..]
maar opbouwend kunnen we weinig verwachten nu al deze backs niet voetballers zijn.
Jong -A- Pin is de enige back met een degelijke voorzet in de benen.
Daarvoor is hij wel gekocht (doorschuivende verdediger), maar door communicatiegebrek en nog te weinig ritme/ervaring bij Heerenveen loopt dat gewoon niet.quote:
Okee, dan zal Sparta vast een poging gaan ondernemen hem vast te leggen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:42 schreef dagizmo het volgende:
[..]
[..]
Hij moet dus opzoek naar een andere club
Hij was er ook niet bij en wist er zelf ook niet veel over te vertellen. Ik hoorde iets over een doodsbedreiging en dat het leek alsof het er best heftig aantoe ging. Ondanks dat het een erg lieve oom is was ik opzoek naar een andere bron. Maar ja, dat gaat dus niet lukken. Bedankt voor je reactie, scheelt me veel zoekwerk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:43 schreef MaxPower het volgende:
Er is niets over te vinden. Het is op de training gebeurd, en langs de lijn kon niemand verstaan wat er gezegd werd dus jouw oom ook niet.
Nu niet meer denk ik, Jules heeft weer stof voor twee gedichtenbundels, zes columns, een theatershow en een jazzavondje....quote:Op zondag 13 april 2008 09:49 schreef SCH het volgende:
Het is mooi weer en Jules Deelder is weer eens depressief
zover ik het op de radio kon volgen niet iigquote:
Hij speelde de eerste helft heel erg goed, had een paar zeer goede acties en was voortdurend gevaarlijk. Ik ben het er meteen mee eens dat hij wel iets teveel op het schild wordt gehesen maar hij blijft goed spelen, ondanks alle druk die op hem gelegd wordt alsof het ineens een soort superster is.quote:Op zondag 13 april 2008 19:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zover ik het op de radio kon volgen niet iigmaar misschien was de rotterdamse verslaggever iets te enthusiast
Stakkersquote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef MaxPower het volgende:
net thuis btw hele trein naar de tering geholpen sorry NS
Geweldigquote:Op zondag 13 april 2008 21:50 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb ZO'N toffe middag gehad!!!! Lekker juichen bij de 0-2 maar toen we verloren uitgenodigd bij de businessclub van SPARTA! GRATIS gedronken en die gasten waren zo fucking blij dat ze veilig waren! Compleet naar de tering nu. Wat 33n feest!
quote:Op zondag 13 april 2008 22:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
niet te serieus nemen er liggen wat pringles in het gangpad
quote:Op maandag 14 april 2008 02:06 schreef Kreupeldicht het volgende:
Jammer. De bezieling bij Pranjic en Bradley was weer ver te zoeken. Beginnen steeds meer Nilssonachtige vedettetrekjes te vertonen. Vond het wel tekenend dat niemand protesteerde na die rode aktie van Polak. Grindheim lijkt me helaas ook niet meer te zijn dan een harde werker zonder extra kwaliteiten. Echte zonde, want we hadden zo evt. Nac voor de playoffs kunnen krijgen en dat ligt Heerenveen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |