abonnement Unibet Coolblue
pi_58517962
Zeker. Verlies thuis was ook de reden dat ik niet naar A'dam ben gegaan. Fuck de echte supporters.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:52:22 #227
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58520064
Ik ga donderdag waarschijnlijk niet redden ivm werk en privé, overweeg eigenlijk wel om misschien toch naar Breda dan te gaan maandag, hoewel ik om rond 19:30uur weer in Groningen zou moeten zijn, dus dat redden we dan ook niet met de trein.. Lastig, lastig..

Wat dat betreft moeten we eigenlijk maar van NAC verliezen en dan kunnen we met wat geluk nog 2x tegen Groningen (en 2x winnen..?). Pakken we alsnog die UEFA Cup-plek en 't is in ieder geval een stuk bereisbaarder
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_58522465
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:51 schreef MaxPower het volgende:
Zeker. Verlies thuis was ook de reden dat ik niet naar A'dam ben gegaan. Fuck de echte supporters.
De Arena is de grootste reden dat ik niet gegaan ben maar voor de rest shake hands.
pi_58523725
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
Komt er nog een beetje volk, donderdag en maandag. Ik ben eigenlijk van plan naar beide wedstrijden te gaan.
Ik ben er donderdag sowieso bij, en sleep wat vrienden mee
  donderdag 8 mei 2008 @ 16:24:38 #230
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_58556725
quote:
'Heerenveen en Ajax komen eruit over Sulejmani'
SC Heerenveen-aanvaller Miralem Suljemani staat op het punt naar Ajax te verkassen. De clubs zijn in gesprek om de droom van de Serviër te verwezenlijken.

'Heerenveen en Ajax zijn al enkele dagen in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen', zegt zaakwaarnemer Jovica Radonjic in De Telegraaf. 'En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond.'

'PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie', aldus Radonjic. 'Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler.'

De negentienjarige Sulejmani heeft een fraai eerste seizoen achter de rug met SC Heerenveen. De Servische aanvaller, die op 6 februari debuteerde als international tegen Wit-Rusland, was een van de smaakmakers in Friesland.

Ajax had Sulejmani al eerder op het oog. 'Een jaar of twee geleden heb ik met Martin van Geel gesproken. Hij wilde me graag hebben', vertelde Sulejmani in Voetbal International. 'Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax.'
waarom al na 1 seizoen :S bah bah bah hopelijk gaat het niet door.
pi_58556771
Domme keuze. En nogal ondankbaar ook.
  donderdag 8 mei 2008 @ 16:32:07 #232
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_58556899
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef SCH het volgende:
Domme keuze. En nogal ondankbaar ook.
Jaloers? Ik snap ook eignelijk niet wat wij er mee moeten, maar goed.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_58556993
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jaloers? Ik snap ook eignelijk niet wat wij er mee moeten, maar goed.
Jaloers? Waar blijkt dat uit? Ik vind het geen verstandige keuze en ik vind het wat ondankbaar om zo snel alweer te vertrekken.
pi_58557078
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef SCH het volgende:
Domme keuze. En nogal ondankbaar ook.
Meer salaris, meer kans op het kampioenschap dan met Heerenveen (al is de kans van Ajax ook niet groot), de kans op voorronde Champions League is niet ondenkbaar, terwijl Heerenveen er nog voor moet zorgen dat UEFA-Cup wordt afgedwongen. Denk dat we het eens zijn dat Ajax gewoon een stap hogerop is.

Ondankbaar kun je het wel noemen na één seizoen, maar zo gaat dat in de voetballerij. De beste spelers worden weggekocht. Die van Heerenveen gaan naar de top drie clubs, die van de top drie clubs vertrekken weer naar het buitenland, etc.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58557284
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

Meer salaris, meer kans op het kampioenschap dan met Heerenveen (al is de kans van Ajax ook niet groot), de kans op voorronde Champions League is niet ondenkbaar, terwijl Heerenveen er nog voor moet zorgen dat UEFA-Cup wordt afgedwongen. Denk dat we het eens zijn dat Ajax gewoon een stap hogerop is.

Ondankbaar kun je het wel noemen na één seizoen, maar zo gaat dat in de voetballerij. De beste spelers worden weggekocht. Die van Heerenveen gaan naar de top drie clubs, die van de top drie clubs vertrekken weer naar het buitenland, etc.
Hij heeft niet eens een seizoen gespeeld hoor. Ik begrijp niet waarom iemand nu al naar een niet zo goed draaiende club als Ajax gaat met al die onzekerheden. Gewoon niet zo verstandig, gewoon nog een jaar rijpen.

En nee, ik vind Ajax echt geen stap hogerop voor zo'n speler.
  donderdag 8 mei 2008 @ 16:56:53 #236
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58557350
Tja, ik vind het ook niet echt normaal dat spelers na amper een jaar alweer weg willen. Blijf dan in ieder geval 2 seizoenen, Heerenveen geeft hem immers wel de kans.

En als je dan toch gaat, ga dan naar PSV. Ben je verzekerd van CL voetbal EN het landskampioenschap.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58557532
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:56 schreef venomsnake het volgende:

En als je dan toch gaat, ga dan naar PSV. Ben je verzekerd van CL voetbal EN het landskampioenschap.
Bovendien past hij daar veel en veel beter.
pi_58557809
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:56 schreef venomsnake het volgende:
Tja, ik vind het ook niet echt normaal dat spelers na amper een jaar alweer weg willen. Blijf dan in ieder geval 2 seizoenen, Heerenveen geeft hem immers wel de kans.

En als je dan toch gaat, ga dan naar PSV. Ben je verzekerd van CL voetbal EN het landskampioenschap.
Wees blij dat we dit keer niet kopen van Groningen ouwe
AFC AJAX
pi_58557872
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft niet eens een seizoen gespeeld hoor. Ik begrijp niet waarom iemand nu al naar een niet zo goed draaiende club als Ajax gaat met al die onzekerheden. Gewoon niet zo verstandig, gewoon nog een jaar rijpen.

En nee, ik vind Ajax echt geen stap hogerop voor zo'n speler.
Niet gespeeld misschien, maar hij is wel een seizoen bij de club geweest. Als-ie niet geblesseerd was geweest had-ie gewoon gespeeld natuurlijk. Ajax draait op dit moment niet goed, maar misschien trekt het Sulejmani aan om straks met Van Basten en Bergkamp te werken? Misschien vindt hij het geld wel ontzettend belangrijk.

Ik vind Ajax wel weer een stap hogerop voor zo'n speler.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58557954
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:28 schreef RayMania het volgende:


[quote]Ik vind Ajax wel weer een stap hogerop voor zo'n speler.
Dat is niet zo logisch op dit moment. Je moet niet alleen naar de statistieken kijken maar ook gewoon wat goed is voor zo'n jongen. Hij moet zich nog ontwikkelen en dan is Ajax niet meteen een stap hogerop maar eerder een stap achteruit omdat hij daar met veel verwachtingen wordt ontvangen.
Mensen vergeten maar weer gemakkelijk de slechtere en anoniemere wedstrijden die hij speelde. De druk is bij Ajax veel groter en het oordeel is veel sneller en harder. Hij zal wel weer gewoon slechte egoistische adviseurs hebben, want iedereen met liefde voor zo'n talent zal zeggen dat hij nog even niet moet verkassen.
pi_58557965
discusseren of Ajax een stap hogerop is dan Heerenveen

dat is vergelijking maken tussen een Cruise ship en een schroevendraaier.
AFC AJAX
pi_58558026
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:34 schreef BonJovi het volgende:
discusseren of Ajax een stap hogerop is dan Heerenveen

dat is vergelijking maken tussen een Cruise ship en een schroevendraaier.
Dan snap je er blijkbaar niks van of wil je er niks van snappen
pi_58558052
Ajax is altijd een stap hoger dan Heerenveen, tegenwoordig steeds minder maar het zal altijd een stap hogerop zijn. Sulejmani wilt ook naar de jimmy Woo zoals je eerst kon lezen.
AFC AJAX
pi_58558062
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:34 schreef BonJovi het volgende:
discusseren of Ajax een stap hogerop is dan Heerenveen

dat is vergelijking maken tussen een Cruise ship en een schroevendraaier.
Je zou ook mee kunnen discussieren en SCH proberen helemaal omver te lullen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58558120
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is niet zo logisch op dit moment. Je moet niet alleen naar de statistieken kijken maar ook gewoon wat goed is voor zo'n jongen. Hij moet zich nog ontwikkelen en dan is Ajax niet meteen een stap hogerop maar eerder een stap achteruit omdat hij daar met veel verwachtingen wordt ontvangen.
Mensen vergeten maar weer gemakkelijk de slechtere en anoniemere wedstrijden die hij speelde. De druk is bij Ajax veel groter en het oordeel is veel sneller en harder. Hij zal wel weer gewoon slechte egoistische adviseurs hebben, want iedereen met liefde voor zo'n talent zal zeggen dat hij nog even niet moet verkassen.
Werken met ex-internationals als Bergkamp en Van Basten, plus van 't Schip kan ie alleen maar beter van worden hoor. Denk ook echt wel dat ze hem niet voor erbij halen maar als basisspeler. Die stap achteruit is natuurlijk bullshit, want of hij nou naar Ajax of bij Heerenveen was gebleven, heel Nederland verwacht volgend seizoen weer hetzelfde van die jongen; dus druk zal er echt wel zijn.

Ik snap best wat je bedoelt, maar een stap achteruit is echt onzin en ik denk persoonlijk dat hij veel beter wordt van het niveau bij Ajax na de zomer.

Suarez heeft zich bijvoorbeeld ook heel erg goed door ontwikkelt, ondanks het slechte seizoen en de kritiek voor de winterstop.
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:43:54 #246
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58558124
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:34 schreef BonJovi het volgende:
discusseren of Ajax een stap hogerop is dan Heerenveen

dat is vergelijking maken tussen een Cruise ship en een schroevendraaier.
heerenveen speelt wel leuker voetbal
pi_58558195
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

heerenveen speelt wel leuker voetbal
Maar toch wonnen we 5 keer dit seizoen
AFC AJAX
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 mei 2008 @ 17:48:43 #248
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58558206
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:48 schreef BonJovi het volgende:

Maar toch wonnen we 5 keer dit seizoen
Uitzondering op de regel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_58558208
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Werken met ex-internationals als Bergkamp en Van Basten, plus van 't Schip kan ie alleen maar beter van worden hoor. Denk ook echt wel dat ze hem niet voor erbij halen maar als basisspeler. Die stap achteruit is natuurlijk bullshit, want of hij nou naar Ajax of bij Heerenveen was gebleven, heel Nederland verwacht volgend seizoen weer hetzelfde van die jongen; dus druk zal er echt wel zijn.

Ik snap best wat je bedoelt, maar een stap achteruit is echt onzin en ik denk persoonlijk dat hij veel beter wordt van het niveau bij Ajax na de zomer.

Suarez heeft zich bijvoorbeeld ook heel erg goed door ontwikkelt, ondanks het slechte seizoen en de kritiek voor de winterstop.
Jij hebt een veel positiever beeld van het Ajax na de zomer dan ik. Van Basten heeft zich als trainer nog helemaal niet bewezen. Ik denk dat als hij naar een andere club wil, hij beter met Verbeek kan meegaan.
Maar natuurlijk is de druk bij Ajax veel groter dan bij Heerenveen, dat snap jij ook wel. Bij ons mag hij nog rustig een tijdje wat minder zijn. Maar ik heb liever dat hij nu gaat dan dat het hele circus in de winterstop weer begint. Wij hebben genoeg leuke alternatieven, dat is het probleem niet. Ik snap alleen niet hoe je kan zeggen dat het goed is voor zo'n jongen om nu alweer te verkassen, alsof dat ook het motief zal zijn???
pi_58558235
Nu spreek je je eigen tegen je zegt nu dat hij beter met Verbeek naar Feyenoord moest gaan in plaats van naar Ajax dus nu vind je Feyenoord wel een stap omhoog en Ajax niet?
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')