Wind tegen, ook nog.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef McWurth het volgende:
heuvel op ook nog zekers?
Ja hier ook, en in z,n 2 trekt ie em ook al niet goed door, moet em dan echt vloeren.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:40 schreef zuiderbuur het volgende:
Wie ooit betaald heeft voor Fok, werpe de eerste steen.
Ah oke. Dus door al die ad's wordt het trager?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:40 schreef switchboy het volgende:
oude topics boeien niet. daar wordt fok echt niet trager van.
Hij staat gewoon heel lang te wachten op een server waarvan het IP begint met 213.
nou ga je gang en maak ons blij....quote:Op woensdag 2 april 2008 17:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, echt belachelijk. Even fokken is er niet meer bij, na twee pagina's denk ik al; laat maar!
Als ik zoiets opgebouwd zou hebben, zou ik het niet zo laten versloffen.
Uhuh. Voor Tweakers heeft ook nog nooit iemand betaald hier. En daar kunnen ze het WEL.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:40 schreef zuiderbuur het volgende:
Niemand verbiedt je over te lopen naar Tweakers.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Uhuh. Voor Tweakers heeft ook nog nooit iemand betaald hier. En daar kunnen ze het WEL.
Als je op zo'n Adsense banner klikt, dan levert Fok! dat ook geld opquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:40 schreef zuiderbuur het volgende:
Hoeveel zou Dannyboy daarmee verdienen?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Als je op zo'n Adsense banner klikt, dan levert Fok! dat ook geld op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |