quote:wat denken jullie hiervan,
Filmpje van 1april grap met veel mrxen staat op een moment een grote gele vrachtwagen met er achterop: Middelburg
quote:ben vanaf maandag al aan het hunten geslagen eerst maasctricht waar ik te laat kwam toen america ook te laat bij hardewijk had ik hem bijna toen groningen maar heb 3 dagen ik een hotel geslapen en 1350 kilometer gereden is het mij wel welletjes en ga ik weer huiswaarts naar fryslan (mien stad) ligt heel mooi gelegen aan t water de kosten voor mij liggen nu al boven de 500 eurootjes maar ja lachen toch als je nikx te doen hebt en zal een toevallig voorbijganger de pet incasseren niet leuk maar ik ga er niet minder vakantie door vieren het zou mooi wezen als hij gepakt word maar als dat groningen niet gebeurt hou dan maar op haha tot later!!!
Het is een beetje onduidellijk! Maar staat er wel degelijk!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mister X zou zich in Middelburg kunnen bevinden:
[..]
Idd vrij onduidelijkquote:Op donderdag 3 april 2008 10:29 schreef Taas2006 het volgende:
[..]
Het is een beetje onduidellijk! Maar staat er wel degelijk!
Ik denk dat ie met de boot of trein naar Londen wil ja!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:43 schreef Butterscotch het volgende:
Politie, gevangenis? Denk dat het een hint was. Of het betekent dat 'ie er van tussen gaat
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie met de boot of trein naar Londen wil ja!
Break Free!
Daar kan ik dus niet op vanaf m'n werk boeeeee. Copy paste iemand?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef impact010 het volgende:
Hij zat in GOES
Ga naar 538.nl voor meer hints zij MR. X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |