Ja, hij geeft niet meteen zijn mening maar geeft er zijn argumenten, twijfels en deliberaties aan vooraf.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Inderdaad. Een goed afgewogen standpunt. Je merkt dat hij iedereen probeert te begrijpen.
Ik ga denk ik de volgende keer op SP stemmenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:19 schreef gronk het volgende:
Ik vind dat 't laatste gedeelte van marijnissen de spijker op z'n kop is.
Ja, met zijn blonde harses ziet hij er ook heel erg emo uit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:25 schreef Dodecahedron het volgende:
Fleur de gothic en Geert de emo.
Sommige mensen denken dat zoiets een succesvolle debattechniek is: tot in het oneindige een kreet herhalen. Hier op fok! zie je dat libertariers ook denken dat ze op die manier hun gelijk kunnen afdwingen. Zeg maar, 'overtuigen door doodvervelen'.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef nonzz het volgende:
Het valt me op dat Wilders een bepaalde abstractie niet aankan oid. Hij komt telkens terug op het niveau van "verwerpelijke ideologie". Als de rest van de kamer dit dat allemaal een beetje in context probeert te plaatsen gaat hij weer terug naar z'n "het past gewoon niet binnen de Nederlandse samenleving".
Ik vraag me af of Wilders geen poseur is ... dat hij alles toneelspeelt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef nonzz het volgende:
Het valt me op dat Wilders een bepaalde abstractie niet aankan oid. Hij komt telkens terug op het niveau van "verwerpelijke ideologie". Als de rest van de kamer dit dat allemaal een beetje in context probeert te plaatsen gaat hij weer terug naar z'n "het past gewoon niet binnen de Nederlandse samenleving".
Ja. Na 11 september werd ook gewoon gedebatteerd over dat probleem en was de algehele stemming "kom je aan de VS dan kom je aan ons".quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat ik me dus afvraag (wat ook gedeeltelijk in betoog werd verteld) is of alle europeese leiders enzulks ook zulke stellingen innemen als er in 1 van de arabische landen iemand opstaat en wereldwijd verkondigd om het westen af te maken, te slachten, ongelovige te stenigen enzulks?
zo welquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, met zijn blonde harses ziet hij er ook heel erg emo uit.
Ja, niet heel erg idd. dat dacht ik ook toen ik het opschreef.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, met zijn blonde harses ziet hij er ook heel erg emo uit.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:29 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
zo wel [ afbeelding ]
niet zelf geoept btw
Moeten die nog opstaan dan? Die staan al eeuwen lang, en in de meest gewelddadige vorm een paar decennia.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat ik me dus afvraag (wat ook gedeeltelijk in betoog werd verteld) is of alle europeese leiders enzulks ook zulke stellingen innemen als er in 1 van de arabische landen iemand opstaat en wereldwijd verkondigd om het westen af te maken, te slachten, ongelovige te stenigen enzulks?
Inderdaad ja. Je hoort Geert ook telkens zeggen:"Dat heb ik al honderd keer gezegd". En dat is natuurlijk ook zo, en dat weet ook iedereen. Maar het antwoord wat er dan komt is gewoon geen antwoord op de vraag die dat kamerlid dan stelt. Geert komt gewoon niet verder. Ik wist dat al een beetje, maar ik wist niet dat het zo erg was. Ik had Geert hoger zitten qua debater.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat zoiets een succesvolle debattechniek is: tot in het oneindige een kreet herhalen. Hier op fok! zie je dat libertariers ook denken dat ze op die manier hun gelijk kunnen afdwingen. Zeg maar, 'overtuigen door doodvervelen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |