Die met die Kiss achtige geschminkte gezichten is niet echt de officiele in ieder gevalquote:Op donderdag 27 november 2008 12:24 schreef Wouter2006 het volgende:
goeie muziek,
iemand die weet wie dat meisje is in de clip van "Kids"??
echt een lekker ding
Dat denk ik niet. Aangezien Time To Pretend als eerste single van Oracular spectacular werd gekoppeld aan de release van 21 in Europa.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die met die Kiss achtige geschminkte gezichten is niet echt de officiele in ieder geval
Ik denk trouwens niet dat 21 echt veel heeft bijgedragen aan de populariteit, Time to Pretend zit er in het begin wel in maar volgens mij waren de meeste mensen toen al eh, op de hoogte van MGMT
Waarom had ik deze post in gedachten al gelezen voordat ik überhaupt het topic aan had geklikt.quote:Op maandag 15 december 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
Doet me denken aan de beach boys.
En die waren orgineel.
Dit doet me helemaal niks
Sorry ik kan hier niks mee.quote:Op maandag 15 december 2008 02:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom had ik deze post in gedachten al gelezen voordat ik überhaupt het topic aan had geklikt.
ik ook, heerlijke muziek!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:25 schreef zagevent het volgende:
Onvoorstelbaar dat ik deze band nu pas leer kennen.
Electric Feel
Kids
Time To Pretend.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:59 schreef emokid het volgende:
The Beach Boys waren niet origineel tong80, maar dat terzijde. Dat was toen, dit is nu.
Die clipquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:59 schreef frank07 het volgende:
de officiële videoclip van MGMT is uitgebracht.
Beetje oud alleen al. Erol Alkan sloot vorig jaar Lowlands af met dat nummerquote:Op maandag 22 juni 2009 17:01 schreef Micson het volgende:
Soulwax remix van Kids:
Ook populair in de discotheken deze versie heb ik gemerkt
Geenstijl loopt zoals altijd weer flink achter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:24 schreef aardappel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/07/boe_2.html
Over het algemeen is GS erg snel en vaak zelfs de eerste. Ik had die clip ook nog niet gezien, kende alleen deze:quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geenstijl loopt zoals altijd weer flink achter.
Check 17 posts naar boven in dit topic; de nieuwe clip is toch al een tijdje uit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:45 schreef aardappel het volgende:
[..]
Over het algemeen is GS erg snel en vaak zelfs de eerste.
verrek =)quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:41 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Check 17 posts naar boven in dit topic; de nieuwe clip is toch al een tijdje uit.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In Doornroosje viel het reuze mee. Al heb je daar sowieso weinig last van hipsters.
Ben er niet kapot van...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:13 schreef Shadow_NL het volgende:
Nieuwe single staat online, iig andere koek als de nummers op het vorige album:
Moet er nog ff aan wennen...
die MGMT toch, hahahaquote:MGMT zegt sorry
15 maart 2010
Sorry zegt MGMT tegen iedereen die in de war is van Flash Delirium, de nieuwe single van de band die eigenlijk geen single is maar een gratis voorproefje van het nieuwe album. Andrew Van Wyngarden vertelde aan Rolling Stone dat het nummer eigenlijk als grap is bedoeld en dat hij zich best kan voorstellen dat mensen er door geïrriteerd raken. Zijn partner in MGMT, Ben Goldwasser voegde daar aan toe dat ze in een deuk lagen toen ze Flash Delirium pas hadden opgenomen, maar dat ze langzamerhand aan de track gewend zijn geraakt. Alleen de fluitsolo werkt nog steeds op de lachspieren. Waarvoor dus excuses.
Ik ook niet. Vind het toch allemaal wat saai.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb 't nieuwe album beluisterd, maar word er (nog??) niet enthousiast van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |