Die gasten komen wel in de nieuwe clip van MGMTquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:22 schreef Grobbel het volgende:
Om het weer een beetje on topic te krijgen, hier is de een clip van 'Kids':
edit: klaarblijkelijk is het een fan-made video.![]()
Jaaa ik vind de video zoo mooiquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:03 schreef DeuceFour het volgende:
Die video van Time To Pretend is echt geniaal psychedelisch zoals uit de Jefferson Airplane tijd alleen dan beter.
Florence was inderdaad stoned als een garnaal, maar ik vond het best een goed voorprogramma, eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:19 schreef jakkop het volgende:
MGMT was zeer vet! Ookal viel ik flauwZe speelden behoorlijk lang, 5 kwartier ofzo? Florence was kut en stoned als een garnaal.
Was niet geplaybackt toch? Ik dacht dat ze alleen de muziek van cd speelden, maar wel live zongen. Naja, vaag was het sowieso.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Florence was inderdaad stoned als een garnaal, maar ik vond het best een goed voorprogramma, eigenlijk.
En MGMT was inderdaad erg tof! Gave hoofdset, alleen met niet helemaal optimaal geluid. Toch prima van genoten.En daarna nog een ongelooflijk foute toegift (Cyndi Lauper cover, een geplaybackte 'Kids'), maar hilarisch was het wel.
Zit ook deze week in Dublin maar geen kaarten.. wordt lastig, was ook razendsnel uitverkocht, binnen een half uur volgens mij. Heb ze hier in Ierland van de zomer al zien spelen op een festival (Oxegen). Geweldige sfeer, speelden daar niet op het hoofdpodium maar in een tent.. die barste letterlijk (!) uit z'n voegen. Mensen die naar boven gingen klimmen in die tent.. levensgevaarlijk maar wel een prima sfeertje verder daarna:quote:Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef XL het volgende:
Woensdag staan ze ook in Dublin (uitverkocht) en aangezien ik daar woensdag en donderdag moet werken ga ik toch maar eens proberen of er iets te regelen is.
Van tweedehandskaarten ben ik niet zo'n fan. Maar ik koop regelmatig kaartjes van de portier. Gewoon in zaaltjes gaat dat prima... Hoe dat in Ierland gaat weet ik ook niet, meestal werken mijn native-engels sprekende collega's op die eilandjes daar.quote:Op zondag 2 november 2008 22:50 schreef El_jefe07 het volgende:
Kijk anders eens via Toutless staat soms nog wel eens wat op een paar dagen voor t concert van mensen die uiteindelijk niet kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |