abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57757755
Ik gebruik het bij mijn telefoon geleverde Samsung PC Studio 3 om berichten van mijn telefoon op mijn pc te zetten, maar ik kan nergens vinden waar de berichtjes die je naar je pc verplaats worden opgeslagen.
In tegenstelling tot het telefoonboek, waarbij je contacten wél kunt exporteren naar diverse bestandstypen, is het bij smsjes niet mogelijk deze te exporteren.
Ik kan ze wel uitprinten, en dan ipv naar de printer alles naar een printerbestand sturen, maar dan worden alle smsjes op alfabetische volgorde gezet en niet op volgorde van ontvangst (terwijl je in het programma zelf wel alle smsjes op volgorde van ontvangst kunt sorteren)

Kan iemand mij vertellen waar smsjes worden bewaard? en hoe ik deze kan exporteren naar een bestand.
Dat moet mogelijk zijn, ik heb het een tijd geleden op internet gevonden, maar nadat m'n pc een paar maanden geleden door brand verloren is gegaan heb ik al die bookmarks kwijt, en het is me ook niet gelukt dat artikel weer terug te vinden (weet nog wel dat ik er toen ook heel lang om heb moeten zoeken)
pi_57823184
Ik kan ze niet eens op mn pc opslaan...waar staat die functie dan?
pi_57823903
Ik heb nog even gekeken, en mijn vorige opmerking was ontstellend dom , maar ik weet het ook niet. Wat ik wel weet is dat het misschien helemaal niet zo enorm belangrijk is om het te weten want...

1) Ws. zijn de naar de PC gekopieerde SMS-jes alleen te lezen met een programma, in ons geval samsung PC studio 3.
2) Samsung PC studio 3 leest ze gewoon dus waarom zouden we ze op de schijf willen vinden?
pi_57843321
ik wil er een backup van kunnen maken, wat nou als ik PC Studio van mijn pc verwijder? ben ik mijn smsjes dan ook meteen allemaal kwijt?
pi_57843475
ik heb wat gevonden, in de map C:\Documents and Settings\Admin\Application Data\Samsung\Samsung PC Studio 3 staat een bestand met de naam SMS.msg
als ik dat bestand in kladblok open kan ik wel zien dat dat berichten zijn, maar het blijft een bestand met allemaal vreemde tekens en ontvangstdatum/tijd zijn er niet uit op te maken.
Is er misschien een programma die deze bestanden OOK kan lezen en er een normaal tekstbestand, spreadsheet oid van kan maken?
pi_59385535
Ik heb precies dat zelfde probleem! In de handleiding staat dat je ze kunt kopieren en plakken naar een map. Dat gaat niet. Ook staat er dat je ze met behulp van slepen ook kunt verplaatsen. En ook dat lukt niet. Alsof die geblokeerd is. Weet iemand een oplossing? Want ik wil de berichten als Back-up op mijn pc hebben

Gr,
taas
pi_60881698
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 01:55 schreef garreth82 het volgende:
ik heb wat gevonden, in de map C:\Documents and Settings\Admin\Application Data\Samsung\Samsung PC Studio 3 staat een bestand met de naam SMS.msg
als ik dat bestand in kladblok open kan ik wel zien dat dat berichten zijn, maar het blijft een bestand met allemaal vreemde tekens en ontvangstdatum/tijd zijn er niet uit op te maken.
Is er misschien een programma die deze bestanden OOK kan lezen en er een normaal tekstbestand, spreadsheet oid van kan maken?
In diezelfde map staan .mbd bestanden, die je in access kunt openen.
Die zijn dus al aangemaakt, hoef je niet zelf te doen.
Daarin zie je je sms-jes.
Bij mij: MSG_V03_PC.mbd en MSG_V03_SGH-E900_***.mbd
Dan kun je daarin gelijk sorteren op onvangstdatum.

Lekker handig van Samsung PC studio dat na het uitvoeren van de update van het programaa
je sms-jes niet meegenomen worden naar het nieuwe programma.
Ik dacht even alles kwijt te zijn. Systeemherstel in veilige modus en ik heb ze gelukkig weer terug.
Ga eens proberen als ik dit bestand back-up en vervolgens na update over het nieuwe
bestand kopiëer of hij ze dan wel meeneemt, wellicht moet je de hele map back-uppen en overplakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Htje op 16-08-2008 17:23:26 ]
pi_64468225
Hallo!

Ik heb die .mbd bestanden ook geprobeerd te openen met access, maar ik heb eigelijk geen ervaring met access. Wanneer ik met access het bestand probeer te openen krijg ik een venster waarboven staat: Database (bestandsindeling voor access 2000) en moet ik kiezen uit "objecten" : "tabellen", "query's", "formulieren", "rapporten", "pagina's", "macro's" of "modules".
Ik heb eigelijk geen idee wat ik nu moet doen...
Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Alvast bedankt,

Anna
pi_75839672
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:27 schreef ananasz7 het volgende:
Hallo!

Ik heb die .mbd bestanden ook geprobeerd te openen met access, maar ik heb eigelijk geen ervaring met access. Wanneer ik met access het bestand probeer te openen krijg ik een venster waarboven staat: Database (bestandsindeling voor access 2000) en moet ik kiezen uit "objecten" : "tabellen", "query's", "formulieren", "rapporten", "pagina's", "macro's" of "modules".
Ik heb eigelijk geen idee wat ik nu moet doen...
Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Alvast bedankt,

Anna
Waarschijnlijk ben je er afgelopen jaar al uitgekomen. Maar anders ...
Als "tabellen" geselecteerd staat zie je aan de rechterkant "sms" en "mms" (kies die zonder underscore ervoor), dubbelklik op één van die woorden en dan verschijnt vanzelf een tabel met je gegevens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')