abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:13:54 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57841644
Wat een leuk linkje, maar ik ga maar niet kijken. Mijn ogen zakken al aardig dicht hier.

Gewoon lekker bij je houden hoor, als je dat lekkerder vindt.
Als er al een moment 'moet' komen dat jij vindt dat hij wel in zijn eigen bed moet slapen etc. etc. dan komt dat vanzelf.
pi_57844709
BE: Wel erg leuk al 2 tandjes! Hopelijk heeft hij niet teveel last ervan.

Webkim:

Ticootje: gelukkig dat het met Jennifer beter gaat. Maarten moet 16 april voor z'n 2de keer prikjes en de 1ste keer vond ik zo sneu Verdrietig koppie en mij aankijken zo van doe iets mama!!

Maarten doet sinds gisteren RRRRRRR Ook als ik het deed ....deed hij het terug
Echt een hapje adem en RRRRRR gaat het.
Hij is heerlijk zijn handen aan het onderkwijlen als hij die in z'n mond propt en in de wipstoel gaan de benen omhoog als hij aan het spelen is.
Het word echt met de dag leuker
Gisteren had hij een behoorlijk huilmoment maar ook daar kwamen we weer doorheen.

Sommige ouders zeggen dat ze verliefd zijn op hun kindje maar dat heb ik niet maar tering wat hou ik toch van m'n ventje. Heb echt een gevoel van als iemand ook maar Maarten kwaad wil doen dan breek je knieschijven oid. Echt zo'n oergevoel
Herkennen meer dat?
pi_57844871
ja

sasha, snelle !
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:32:50 #164
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57845718
wah sasha een tand wauw.

Ik doe even ik ik ik sorry.

Zoë is ziek en behoorlijk ook, ze kreunt heeft koorts, plast weinig heeft heel erg gespuugt gister en slaapt veel.
Heb de hap gebeld om te vragen waar ik op moet letten bij uitdrogen vond ik nog even fijn omdat nog eens te horen is al weer een tijdje geleden. Maar die vonden het nodig om haar toch even te zien als ik het daar mee eens was. Eh ja als ze dat nodig vinden tuurlijk dat word niet voor niets gezegd en ik ga liever 10x te veel voor "niets" dan 1x te weinig.

Dus nu moeten we daar zo heen mijn kleine meisje ik vind het maar sneu!

liefs joyce
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:43:54 #165
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57845851
Ach arme kleine Zoë Succes bij de hap Joyce!
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:53:54 #166
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57845948
ach gut, zielig meiske
snel beter worden hoor!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_57846036
Ach zoe, veel beterschap!!

Ticootje, fijn dat het zo voor de nacht al wat beter ging! Hoe is de rest van de nacht gegaan?

Webkim, hoe is jullie nacht gegaan?

BE, dat is echt wel een tandje! Een bijtring uit de koelkast wil ook nog wel eens wat helpen, of de plek met de hand wat masseren..
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:50:11 #168
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57846745
Sasha wow wat snel!

Webkim je hebt groot gelijk om Thomas lekker bij je te houden. Ik zat gisteravond ook met een kramperig meisje in de draagdoek, het was de enige manier waarop ze zich kon ontspannen. Uiteindelijk heeft ze geslapen van 2.30 tot 5.30

Zoë beterschap

Ardenlyn, herkenbaar
Saartje
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:58:24 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57846854
Joyce, goed dat je gebeld hebt hoor!
Ik las gisteren nog weer ergens dat als je kindje koorts heeft en kreunend huilt dat je dan idd beter maar bij een dokter langs kon gaan.
Hopelijk valt het allemaal mee!
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:38:34 #170
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57848469
We zijn weer terug en het valt gelukkig mee. Ze had in ieder geval daar haar ogen open. Haar koorts schommelt heel erg van 38.3 naar 37.7 in een uur tijd. Verder is ze nagekeken voor hersenvlies ontsteking.
en uitdroging.

Ze plast wel erg weinig maar mocht mee naar huis gelukkig ze moet vanaf nu tot 18.00 minimaal 150cc gedronken hebben had van gister gekolfde melk staan en als ze dat niet doet of er veranderd iets in haar doen en laten dan meteen terug komen omdat ze nog maar een mini mensje is.

Heb meteen de fles geporbeerd maar die weigerde ze bij mij ze zoch met alle geweld de borst ja logisch toch. Dus heb de fles de fles gelaten en haar gewoon aangelegt ik vertrouw er op dat ik voel hoe ze drinkt en straks mag THijs ahaar een flesje geven.

Liefs joyce

Maneki. dat is weinig slaap he vermoeiend is dat pff hopelijk komen de darmpjes snel op gang en gaan de krampjes over. Je kan van die "levende" bacterieen halen abc nog iets dat schijnt goed te helpen Zoë mocht die niet ivm de medicijnen voor de reflux.
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:40:47 #171
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_57848513
De nacht is heel goed gegaan, ik heb niet het idee dat ze nog veel last heeft. Ze werd ook pas om 7 uur wakker... Ik had een pamper nummer 2 omgedaan, omdat ik dacht dat ze toch niet heel veel had gedronken. Maar net voordat ze naar bed ging had ze toch wel honger, dus heeft ze flink gegeten. Vanmorgen zat de luier dus echt op zn max (normaal heeft ze 's nachts nummer 3 aan).

Nu ligt ze in de wieg, op de bank. Ze doet wel kreunende geluidjes maken, maar dat doet ze wel vaker. Straks weer even de temp opnemen, maar ik verwacht dat alles normaal is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_57848648
ABC Dophilus bedoelt Saint, vergelijkbaar met Yakult: probiotica en reteduur, ik geloof iets van 25 Euro voor een flesje.
Voor Thomas heb ik Cinababy druppeltjes van VSM en daar reageert hij erg goed op.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:20:43 #173
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57849142
Webkim, ik las dat jullie bij de osteopaat zijn geweest en dat er vooralsnog niet veel verbetering is opgetreden? Baker je nu nog wel steeds?

Sasha! Lekker tandenbeestje!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_57849154
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:20 schreef Moonah het volgende:
Webkim, ik las dat jullie bij de osteopaat zijn geweest en dat er vooralsnog niet veel verbetering is opgetreden? Baker je nu nog wel steeds?
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:23:20 #175
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57849172
En scheelt dat nog, in vergelijking met vorige week?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:23:35 #176
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57849179
Nou Joyce, dat is spannend zeg. Gewoon drinken blijven aanbieden hoor, elke slok is er dan een. Zo zielig als die kleintjes zich zo ziek voelen, maar de er niets aan kunt doen.
Anna was ook nagekeken op hersenvliesontsteking en je schrikt je rot als ze dat soort termen gaan gebruiken. Ben blij dat het meevalt, komt best goed.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:23:44 #177
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57849181
webkim
die bedoel ik idd men wat een geld het was idd 26,99 of iets duurder. Had het al gekocht gelukkig dicht laten zitten en eerst bij de huisarts nagevraagt daarna snel terug gebracht en gelukkig deden ze daar niet moeilijk over.

Ticootje succes ga ff terug lezen wat er met je meisje was.
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:51:56 #178
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57849645
Dat probiotica duurt wel ff voor het werkt geloof ik he? Dan kan ik net zo goed niks geven volgens mij, want na 12 weken heeft een enkeling nog maar last van krampjes.
Tis niet dat ik het niet voor haar over heb, maar ze heeft er maar af en toe last van, en meestal laat ze zich goed troosten als we fietsen met haar beentjes, of naast de draaiende droger of afzuigkap gaan staan, of zoals gisteren in d draagdoek
Saartje
pi_57853507
Joyce, hoe heeft Zoe de rest van de dag gedronken?

Ticootje, fijn dat Jennifer weer haar gewone ding doet..

Hier hing vanmiddag een kindje in mijn broekspijp
Als mama en papa (nou ja vooral papa, mama is beetje ziekjes) druk bezig zijn de woonkamer her in te richten, dan draai je je naar de dichtsbijzijnde ouders en ga je gewoon aan een broekspijp hangen om aandacht te vragen...
En de kruipbeweging wordt ook druk geoefend, maar meer dan 5 cm vooruit door zijn gewriemel gaat nog niet..
pi_57854019
Hoewel ik het in het begin op aanraden van mensen ook heb gebruikt (en ja, de krampjes waren met een week of twaalf inderdaad over maar dat waren ze waarschijnlijk sowieso al) heb ik later begrepen van een lacatiekundige dat al die darmflorapoedertjes voor borstgevoede babies onnodig zijn. Borstgevode babies hebben over het algemeen geen darmfloraprobleem omdat de modermelk al zorgt voor de best mogelijke ontwikkeling en bescherming van de darmen.
Dat wat nog niet lekker gaat is puur de onrijpheid en/of onrustig drinken en zo lucht meeslikken. Tegen het eerste doe je niets, tegen het tweede kan je wel een aantal aanlegtechniekjes toepassen.

Voor babies die geen moedermelk krijgen zou ABC wel weer kunnen helpen, heb ik begrepen
  zaterdag 5 april 2008 @ 19:58:12 #181
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57854780
deepfreeze,
Lief dat je er naar vraagt. Zoë heeft het vertikt om uit een flesje te drinken dus heb haar gewoon lelkker aangelegt als ze wakker was. En ik heb wel het gevoel dat ze genoeg binnen gekregen heeft. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Maar een fles van mij is not done geloof ik. Ze heeft 2x gepoept eerste keer met onverteerde melk er in tweede keer met wat slijm.

Vanmiddag na een hele lange tuk heeft ze weer wat gelachen en wat gekletst heel raar maar zo ziek als ze vanmorgen was is ze al niet meer. Heel raar dat dat zo snel gaat. Vanmorgen maakte ik me echt zorgen en nu helemaal niet ze begint weer zichzelf te worden.

Schattig he als ze zo aan je gaan hangen (letterlijk) en wat heb je zelf?

Owlet, het is zeker bij bv kinderen idd vaak dat de darmen nog moeten wennen en dat het nog niet rijp genoeg is. Mijn huisarts vond het trouwens helemaal vaag dat er levende bacterieen inzitten en zoals zij het vertelde zag ik het al helemaal voor.

Ik kom thuis met Zoë en potje levende bacterieen, draaid de dop van het flesje en floep, floep, floep daar ontsnapte een paar bacterieeen waar ik achter aan moet om ze te vangen enz.\
pi_57856581
He Saint, grappig dat het zo snel weer opknapt. Hopelijk blijft dat ook zo..
Zouden ze ook minivlindernetjes verkopen om die baterien weer te kunnen vangen?

Chris ligt lekker in bed, een beetje laat, hij was laat met zijn slaapjes. tegen 7 uur pas zijn avondeten gehad, en tegen 9 uur zijn late fles. En daarna snel plat. Eens kijken hoelang we morgen mogen uitslapen, of dat hij nou morgen heel erg chaggie is.. Hij is in ieder geval wel gelijk in slaap gevallen..

Ik heb iets van een buikgriepje ofzo gehad (of in ieder geval mijn darmen overstuur).. En daardoor nog een paar dagen duf, omdat ik weinig heb gegeten. Maar dat is nu al beter. Mijn fitheid/conditie is al niet optimaal, en als zoiets dan langskomt ben ik wel erg snel gezien
  zondag 6 april 2008 @ 09:12:00 #183
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57863902
MEN wat een nacht zeg. Zoë was duidelijk nog niet op geknapt en begon om 21.30 voor een slok melk.
Ze heeft toen nog een half uurtje geslapen om vervolgens een uur lang in bed te kletsen en het daarna op een brullen te zetten. Thijs is om 00.30 met haaar naar beneden gegaan om vervolgens een slapend meisje terug in bed te leggen tot een uur of 4.20 toen had ze trek en vertikte het daarna om te gaan slapen. Ik was zo misselijk dat Thijs na een hoop geprobeer met haar naar beneden is gegaan zodat ik nog wat kon slapen en Mara niet wakker zou worden Ik kon niet slapen dus hebben we elkaar afgewisseld en Zoë en ik zijn op de bank inslaapgevallen.

Om 7.00 kwam Mara ons wakker maken Grr. Maar goed Zoë er weer in om 8.00 en weer ging ze zo krijsen. heel zielig ze raakte helemaal overstuur. Op de arm viel ze wel in slaap heb haar voorzichtig in bed gelegt.

Ik word daar altijd zo nerveus van. Ben "bang" haar te verpesten zeg maar. Ga haar nu in iedergval om de 2 uur de borst aanbieden en in bed leggen als ze moe is. Geen koorts enzo meer dus gaan straks even in de wagen wandelen.

Liefs joyce
pi_57863935
pfff Joyce, slópend
zeker als je zelf zo misselijk bent
Succes vandaag!

De anderen wel beetje geslapen ?

ilse zit nu zó heerlijk te spelen op het kleed naast een grote mand vol blokjes/duplo
af en toe wat gekreun als ze er wat nieuws uit probeert te plukken, en dat gaat ze dan lekker op haar gemakje eens bekijken, bevoelen en proeven
Echt super leuk om eens van afstandje te bestuderen.
Gebrabbel, gegil en gekraai erbij .. hééééérlijk !
  zondag 6 april 2008 @ 10:07:05 #185
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57864209
Hier gelukkig ook alleen maar weer vrolijk gebrabbel en gespeel. Klap eens in je handjes is ronduit favoriet op alle momenten van de dag. Alleen kan ze haar balans nog niet houden als ze heen en weer gaan schudden als ze zit. En dus kukelt ze om en begint ze weer opnieuw.

Joyce, sterkte, ik hoop dat je een beetje rust kunt nemen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 6 april 2008 @ 10:09:13 #186
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_57864235
p_iglet dus
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_57864248
Pfff jeetje Joyce, hopelijk knapt Zoe snel op!!

Ilse wat leuk!!!

Pepijn kan ook zo heerlijk spelen, maar het beste als mama of papa niet in het zichtsveld is.
Hebben de andere grote baby's dat nou ook? Alleen spelen gaat makkelijk 15-20 minuten goed, maar zodra papa of mama in de buurt is wil je iedere 2 minuten aandacht.
  zondag 6 april 2008 @ 10:25:25 #188
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_57864397
Zoe, beterschap!! Joyce, kun je ergens overdag nog wat slaap krijgen?

Valt Chris onder grote baby? hij is mijn kleine baby hoor
Hij speelt prima een poosje zelf, Als ik vlakbij ben, dan kijkt hij af en toe wel op, maar niet echt dat hij persoonlijke aandacht opeist. Natuurlijk zijn er momenten (tijdstippen op de dag, of sommige dagen) dat hij wat meer aandacht wil hebben, maar dan kan hij uberhaupt niet lang alleen spelen.

En ik vind het heerlijk om af en toe even vanuit de keuken stiekum te kijken hoe Chris lekker aan het spelen is. Dingen ontdekken, lawaai maken, praten etc..
Gisteren was hij ook zo aan het spelen, 2 speeltje in de hand en maar babbelen. Alsof hij echt al in zijn eigen fantasiewereld aan het spelen was..
  zondag 6 april 2008 @ 10:40:49 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57864618
max heeft dat ook. niet echt meer baby te noemen, maargoed

dan zit ie heerlijk te spelen en dan zit ik de krant te lezen aan de eettafel, of iets in de keuken te doen. als ik er dan aan kom, of mijn moeder of broer komen de kamer binnen, is het gedaan met het spelen. jammer is dat he!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 6 april 2008 @ 13:51:46 #190
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57867957
Ja, hier ook P_iglet!
Het is trouwens 6-5 geworden...
  zondag 6 april 2008 @ 18:15:01 #191
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57873354
Vanmiddag heb ik Eli en Davinia ontmoet! We hadden in het centrum afgesproken om koffie te gaan drinken omdat het zulk slecht weer zou worden Ondanks het weer ineens een stuk mooier werd, hebben we dat ook gedaan. Het was heel gezellig en Eli is echt een lekker mannetje en hij kan al zo goed zitten Hij heeft ook zo'n schattig lachje

Eli en Linde hebben lekker samen op de tafel gezeten en ze vonden het erg leuk, al moeten ze nog wel even goed leren delen want ze wilde natuurlijk allebei met hetzelfde spelen Erg lief om te zien hoe die twee ineens doorhadden dat er nog een klein kindje was om mee te spelen. Zachtjes elkaars haartjes voelen en elkaars handje pakken. Echt leuk.
  zondag 6 april 2008 @ 18:59:00 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57874219
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:10 schreef p_iglet het volgende:
Pfff jeetje Joyce, hopelijk knapt Zoe snel op!!

Ilse wat leuk!!!

Pepijn kan ook zo heerlijk spelen, maar het beste als mama of papa niet in het zichtsveld is.
Hebben de andere grote baby's dat nou ook? Alleen spelen gaat makkelijk 15-20 minuten goed, maar zodra papa of mama in de buurt is wil je iedere 2 minuten aandacht.
lekker spelen in de box, maar als er een ouder in de buurt komt is het brullen geblazen. Nou, daar trappen we dus mooi niet in.

En Linde is ook erg lief. Vond Eli ok. Al vond ik het wat minder dat hij dan Linde op haar hoofd probeerde te krabben, (lees: aaien) maar verder waren ze idd erg lief samen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_57874832
Jeetje Sasha, snelle vent!!

Bij Amber hielp ABC voor geen meter, cinababy daarentegen hielp heel goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 6 april 2008 @ 19:33:05 #194
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57874940
En daar horen natuurlijk ook fotos bij! Geen geweldige kwaliteit maar foto's maken met baby op schoot is niet een van mijn grootste kwaliteiten

Zachtjes aan Linde's haartjes voelen

Linde probeert Eli's voetjes te pakken

Samen spelen met het touwtje van de Bugaboo
pi_57875280
Heeft iemand vannacht mijn baby omgewisseld? Wat een heerlijk rustige lachebek heb ik sinds vanmorgen opeens in huis.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 6 april 2008 @ 19:54:04 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57875340
Wat leuk Stiemie!

Webkim! Wat goed! En nu maar gewoon zo doorzetten dan Thomas!
  zondag 6 april 2008 @ 19:54:04 #197
15869 gr8w8
Better by design.
pi_57875341
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:50 schreef Webkim het volgende:
Heeft iemand vannacht mijn baby omgewisseld? Wat een heerlijk rustige lachebek heb ik sinds vanmorgen opeens in huis.
Lekker is dat he! Roos lacht er ook op los, behalve als de camera aan staat. Nouja, bijna altijd dan. Zwaar gebiologeerd door dat zilveren ding met een zwart gat, kan ze uren naar staren. En scheel kijken.
Welkom bij de V&D der webfora.
  zondag 6 april 2008 @ 19:58:25 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57875427
Dat filmpje was idd ook erg schattig gr8w8, met dat springen van jou!
  zondag 6 april 2008 @ 20:11:25 #199
15869 gr8w8
Better by design.
pi_57875681
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:27 schreef Vicky het volgende:
Jeetje Sasha, snelle vent!!

Bij Amber hielp ABC voor geen meter, cinababy daarentegen hielp heel goed.
Bij ons de abc weer, maar dat kan ook de drie maanden grens geweest zijn. Verkoper zei dat we ons geld terug kregen als het niet zou werken. Die is ieg erg zeker van zijn zaak.
Welkom bij de V&D der webfora.
  zondag 6 april 2008 @ 20:31:58 #200
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_57876116
Webkim, fijn te horen dat jullie een lachend dagje hebben! Ik hoop zo voor jullie dat Thomas zo vrolijk blijft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')