Afgelopen weken gezien or so
Illegal Tender (2007) 6The Invasion (2007) 6Karla (2006) 6Laura Prepon
Rendition (2007) 7Nancy Drew (2007) 5-Waarom stond deze film op mijn lijstje?? Wat een bagger!
Running with Scissors (2007) 5+Weird weird shit, toch wel goed opzich alleen niet echt mijn ding..
Awake (2007) 7-Goed om een avond mee om te krijgen als lag de twist er erg dik bovenop imo
Dan in Real Life (2007) 7+Jup, aardige film.. best vermakelijk.. mss zelfs wel herkenbaar
Dedication (2007) 6.5Wel ok, Mandy Moore he!!
Feast of Love (2007) 7-Had beter kunnen zijn maar nog steeds een aardig filmpje. Morgan freeman ftw trouwens
The Final Season (2007) 6.5Geen kaskraker ofzo maar keek wel lekker weg.. wel beetje typische feel goed, comeback, happy end film! Rachel Leigh Cook zag er trouwens té lekker uit
The Nanny Diaries (2007) 7Ook niks speciaals ofzo, gewoon aardige film.. niks verrassends.. Scarleet Johansson met bruin haar is trouwens 10x beter dan met blond!!
Paranoid Park (2007) 7Gare skater film, had wel z'n momenten.. niks geweldigs ofzo.. ik-heb-niks-te-doen-op-deze-regenachtige-middag film
Puccini for Beginners (2006) 7Alweer een standaard film over liefde enz enz.. beetje veel toevalligheden allemaal maar opzich wel leuk om te zien als je van dit genre houdt.
Reservation Road (2007) 7.5Hadden ze echt veel meer mee kunnen doen vind ik.. al met een een sterke film met een goed verhaal en een prima cast maar het had achterafzien meer kunnen zijn!!
He was a Quiet Man (2007) 8Heb me erg geamuseerd met deze film.. best lachen gemaakt en perfect gecast wat mij betreft
Christian Slater onherkenbaar als Bob Maconel

en ook voor Elisha Cuthburt geldt dat ze er met donker haar vele malen beter uitziet
Spiral (2007) 8Erg goede film, ben sowieso best een fan van Amber Tamblyn

en Joel Moore playing Mason was trouwens ook erg briljant.. leuk script.. soms net ff wat saai maar overall prima film